خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«آقازاده» مفسد، حسن خمینی است؟!

قسمت اول سریال «آقازاده» به نویسندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی از چند روز قبل در شبکه‌ی نمایش خانگی توزیع شده است.

به گزارش انصاف نیوز بر اساس آنچه از قسمت نخست این سریال و‌ شنیده‌ها برمی‌آید، عوامل این سریال در تلاش هستند تا با زبانی نسبتاً صریح مفاسد مسئولان سیاسی و «آقازاده»های آنان را مطرح کنند.

اما این سریال در همین ابتدا با حاشیه‌ای جدی مواجه شده است؛ شباهت شخصیت منفی «آقازاده» با سیدحسن خمینی!

بر اساس تصاویری که مشاهده می‌کنید نوع گریم امیر آقایی در این سریال یادآور چهره‌ی سیدحسن خمینی است؛ آقایی در این سریال در نقش «آقازاده» مفسدی به نام «نیما» ظاهر شده است.

«آقازاده» مفسد، حسن خمینی است؟!«آقازاده» مفسد، حسن خمینی است؟!«آقازاده» مفسد، حسن خمینی است؟!

در تصویر بعد شباهت صحنه‌ای از بازی «حامد»، قهرمان سریال که شخصیتی ضد فساد است را مشاهده می‌کنید که کاملاً شبیه عکسی معروف از محمود احمدی‌نژاد طراحی شده است.

«آقازاده» مفسد، حسن خمینی است؟!

و تصویر سوم سکانسی‌ست که «آقازاده» مفسد یکی از مسئولان ارشد را با «طعمه‌ی جنسی» فریب می‌دهد تا در معامله‌ای به سود فعالیت کند. این صحنه نیز یادآور ویدئوی جنحالی منتشر شده چند ماه قبل از استاندار اسبق کهگیلویه و بویراحمد است.

«آقازاده» مفسد، حسن خمینی است؟!

گفتنی‌ست سرمایه‌گذار سریال «آقازاده» سازمان هنری، رسانه‌ای «اوج» است که بنا بر اظهارات مدیرعامل آن «با افتخار از سپاه پاسداران حمایت می گیرد».

«آقازاده» مفسد، حسن خمینی است؟!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. به این مطلب فقط دو ساعت میشه نشست و خندید! هر کی ریشش قهوه ایی روشن باشه شبیه حسن خمینیه؟!

    19
    2
  2. بگذارید اراذل واوباش بیشتر وبیشتر پوستین وارونه را گشادتر کنندواحمقانه فرض را ساده لوحی مردم بدانند…

    2
    3
  3. به نظر من که ربطی نداره فقط تصویر اول توی یه حالت خاص کمی شبیه شده. قیافیه امیر آقایی ربطی به سید حسن نداره.شما بد تر داری این القا رو انجام میدی. این جوری بخوایم ببینیم خیلی چیزای بی ربط میشه از توی فیلم ها در آورد. این حرف ها بیشتر اعتبار خبرگذاری رو در اذهان مردم مخدوش میکنه. مثلا درباره چهره حامد واقعا اصلا کسی شباهتی با احمدی نژاد ازش نفهمیده و واقعا هم نداره. حتی توی این تصویر. من از این حرف شما بیشتر خنده ام گرفت و به بچه ها نشون دادم نظر ما که این بود…

    26
    2
    1. نه عزیزم، همچین چرت و پرت هم نیست ، اقازاده به عینه حقایق کشوره البته خیلی سانسور شده تازه!!!!!شخصیت ها هم همه نوک پیکان رو به سمت یک شخصیت واقعی برده برا همین اینقدر این سریال جذابه هر چند که تو این پست یه سری چیزا بیمزه بود ولی واقعن همه شخصیت ها واقعی اند……

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا