خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پاسخ مشاور احمدی نژاد: کیهان را ورشکسته کردید

علی اکبر جوانفکر مشاور محمود احمدی نژاد رییس جمهور اصولگرای سابق در یادداشتی تلگرامی با عنوان «حقیقت تلخ» در واکنش به نوشته‌ای در روزنامه‌ی اصولگرای کیهان که در دو انتخابات ۸۴ و ۸۸ مهمترین رسانه‌ی حامی او بود، نوشت:

جریده کیهان در شماره‌ی روز گذشته خود نوشته است: «امکان بازگشت احمدی نژاد به عرصه سیاست وجود ندارد، به همان دلایلی که امکان بازگشت امثال خاتمی نیست»!

این سخن روزنامه تحت مدیریت آقای حسین شریعتمداری آنقدر بی ارزش است که جای پرداختن به آن نیست، اما نشر چنین مطلبی در جریده کیهان، منعکس کننده حقیقت تلخی است که نمی‌توان در برابر آن ساکت ماند یا با بی تفاوتی از کنارش عبور کرد!

این حقیقت تلخ بیانگر آن است که آقای شریعتمداری 27 سال پیش با حکم رهبر انقلاب، یک موسسه بزرگ فرهنگی– مطبوعاتی وزین، معتبر، پر مخاطب و مورد توجه مردم را همراه با نشریات مختلف، تحویل گرفت و با همین نگرش مالکانه و خود برتربینانه که اثر آن در جای جای مواضع و نظرات انتشار یافته او مشهود است، امروز کیهان را به یک جریده ورشکسته، بدهکار و و فراموش شده در اذهان مردم تبدیل کرده است.

آقای حسین شریعتمداری پیوسته با همین نگاه مالکانه، به مواجهه با مسائل جامعه پرداخته و کوشیده است حرکت عمومی مردم ایران را تحت تأثیر رویکردهای مطرود و مردود خود قرار دهد.

اگر به او و کسانی که مانند او، خود را مالک و صاحب اختیار کشور و مردم می‌دانند، اجازه داده شود تا منویات خویش را محقق سازند، آیا جز سرنوشت اسفبار امروز روزنامه کیهان، چیز دیگری نصیب ملت ایران خواهد شد؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. خاتمی رو که همون دور دوم هم با التماس و اجبار آوردید برای کاندیداتوری ریاست جمهوری. دروغگو فراموشکاره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا