خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جنجال و درگیری حمید بقایی در دفتر شرق [+واکنش‌ها]

گزارش امروز روزنامه‌ی شرق درباره‌ی تصادف مدتی پیش حمید بقایی [لینک] با حضور جنجالی معاون دولت احمدی‌نژاد در دفتر این روزنامه همراه شد.

به گزارش انصاف نیوز حساب کاربری روزنامه‌ی شرق در توییتر با انتشار ویدوئویی به همراه عکس زیر نوشت:  «فحاشی حمید بقایی در دفتر روزنامه شرق / بخشی از خسارت حمید بقایی معاون احمدی‌نژاد به مجموعه روزنامه شرق»

جنجال و درگیری حمید بقایی در دفتر شرق [+واکنش‌ها]

این اتفاق با واکنش‌هایی در توییتر همراه شد؛ برخی از توییت‌ها در اعتراض و یا موافقت با رفتار بقایی را در ادامه می‌خوانید:

سارا معصومی: امیدوارم فردا «یورش #حمید_بقایی و گعده‌اش به #روزنامه_شرق » یکی از تیترهای نخست صفحات رسانه‌های مکتوب ما باشد! این قماش هنوز با همان روش خس و خاشاک خواندن معترض کار خود را پیش می‌برند! به فرض عدم صحت مطلب شرق، بقایی و هر فرد دیگری حق شکایت دارد!

مرجان لقایی: یورش بقایی به دفتر روزنامه شرق همراه با داوری و دوستان. بقایی با عصا به ما حمله کرد و 20 پله شیشه ای شرق که انسان سالم به سختی از ان بالا می‌رود را طی کرد. با فحاشی‌های زشت و ناموسی خطاب به شرق وارد دفتر مدیر مسئول شد. این همان متهمی است که مرخصی استعلاجی دارد !/ این تلویزیون که میبینید تلویزیون اتاق مدیرمسئول است. بقایی که مهره کمرش شکسته با عصا راه می‌رود و نمی‌تواند در زندان بماند امروز (تاکید میکنم)20 پله شیشه ای را بدو بالا آمد و به ما فحاشی کرد تلویزیون اتاق مدیرمسئول را هم شکست! فقط اینکه اصلا حالش خوب نیست نمیتونه زندان بمون

فرید مدرسی:  حضور #حمید_بقایی با مواجهه بی‌ادبانه در #روزنامه_شرق، نمونه‌ای از تهی و عصبی بودن جریان احمدی‌نژاد است. بقایی همانی است که احمدی‌نژاد می‌خواست کاندیدای ریاست جمهوری‌اش کند و بخاطرش بسیاری را از خود دور کرد. اینگونه محافلِ کاذب فرو می‌ریزند و از نداشتن قدرت سیاسی به خود می‌پیچند.

مرضیه امیری: امروز بقایی معاون اول احمدی‌نژاد، هر زنی را که به رفتارش اعتراض می‌کرد «لکاته» می‌خواند و به سمتش حمله‌ور می‌شد و از عصاش مثل چماق استفاده می‌کرد (یک ضربه سنگین هم نصیب من شد) حتماً از او شکایت می‌کنم اما درد بزرگ‌تر این است که چنین «مردان»ی برای ما تصمیم گرفته و می‌گیرند.

لبلا مرگن: یورش بقایی به شرق! تلوزیون دفتر مدیر مسئول رو شکست و فحش‌های رکیکی که مایه تاسف بود!!

میلاد علوی: دیوار کوتاه مطبوعات یعنی #حمید_بقایی به رغم هزار و یک عنوان اتهامی‌اش به جای آنکه در زندان باشد، به دفتر #روزنامه_شرق رفته و علاوه بر فحاشی به خبرنگار این روزنامه حمله می‌کند. درد اینجاست که قانون هست اما برای خودی‌هایشان…

سجاد عابدی: معاون اجرایی ریاست‌جمهوری و حمله با عصا!! تا مسئولیت داشتند، #پلمپ می‌کردند حالا که مسئولیت ندارند #فحش می‌دهند و #حمله می‌کنند

مد ممد: روزرنامه شرق در مورد فرار حمید بقایی خبر کار کرده، حمید بقایی شخصا رفته اونجا فحاشی و خسارت زدن و قلدر بازی! بابا دیوونه خونه ست بخدا :))

غزل معصوم‌شاهی: #بقایی برای بی ادبی و هوچی‌گری با #روزنامه_شرق رفته است. این ها جتی نمي‌توانند برای چند روز هم كه شده در لباس شيك آزادی خواهی ظاهر بشوند، دیکتاتورهای احمقی که لباس میش پوشیده اند اما هوش استفاده از آن را ندارند.

محمدعلی ابطحی: بقایی جان باقی بقایتان سالها شما واقای رییستان توی دوربین نگاه میکردین و دورغ می گفتین. حالا یک خبر نا درست از شما چاپ شده، به خبرنگاران #روزنامه_شرق چی کار داری؟ مردم‌یکبار به دروغای شما اعتراض کردند، خس وخاشاک شدند.چه دوران حبس سختی دارید والا.

آرش هاشمی: حمید بقایی با ورود به دفتر روزنامه شرق نظم مجموعه را به هم زد و با حمله و فحاشی به اهالی روزنامه فضا را مشتنج کرد. این برخورد او گویا واکنشی به تیتر امروز روزنامه بوده که نوشته بود «ماجرای فرار از کشور معاون احمدی‌نژاد» و گمانه‌ی فرار او در دوران مرخصی از زندان را مطرح کرد/شرق

سینا حقیقی: #بقایی رفته دفتر روزنامه #شرق و ظاهرا غیر از الفاظ رکیک، به برخی حتی حمله‌ور شده و با #عصا اون‌ها رو زده! و طبق معمول هست کسی که فکر می‌کنه حتما تقصیر خود قربانیه. مثل تجاوز، مثل قتل ناموسی، مثل خیانت… دوست عزیز! من هم اگر از نوشته شما خوشم نیومد بیام دم خونه‌تون؟!… با عصا!؟

دکتر کُد: توی اطرافیان احمدی نژاد از هیچ کسی به اندازه بقایی بدم نمیاد ولی رفتار امروزش و رفتن ش به روزنامه شرق و داد و بیداد ش بابت دروغ فرار بقایی از کشور، حکایت از یه درد بزرگ بود که این آدم امیدی به پیگیری قضایی نداشت و خودش شخصا به دفتر روزنامه کذاب شرق رفت تا داد خودش رو بگیره

شیخ اشراق: بنده فقط با قسمت فحش هایی که دادند مشکل داشتم و اینکه اعاده حیثیت حق هر شهروندی هست و اینکه ما اتهام بزنیم بعد بگوییم بیا دفاع کن و‌ جوابیه بده قطعا منطق پذیرفته ای نیست! #بقایی #شرق

محدثه: خسارتی که به آبروی آدما زده میشه مهم نیست؟!!! اون رو چجوری باید به تصویر کشید؟!!!

حاج حسین: حمید بقایی امروز در جهت دروغ پردازی که بهش کرده بودن رفت روزنامه شرق و حسابی از خجالتشون دراومد البته روزنامه ی شرق در دروغ و فریب مردم ید طولایی داره پس هرچی گفت نوش جون این افساد طلبای مکار!!

میثمشون: خوب بود به دلیلش هم اشاره می‌کردین: روزنامه‌ی شرق یکی از سنگین‌ترین اتهام‌های ممکن(متواری شدن از کشور) رو به حمید بقایی زده فحشای ایشون هم در عین ناشایست بودن«رکیک»نیستن بیماریشونم که لااقل از ظواهر امر برمیاد که دروغ نیست

وحید هروآبادی: در همه جای دنیا خبرنگارانی پیدا می‌شوند که مثل مرجان‌بانو در شرق، بعد از انتشار خبر دروغ و نسبت دادن «فرار» به زندانی در مرخصی درمانی بیماری جسمی و روانی، به ساختار امنیتی کد بدهند که بیایید طرف را ببرید زندان، هیچیش نیست، یا هنر ویژه اصلاح‌طلبان ایران است؟

ها.میم: طبق منطق دبیران #روزنامه_شرق، شما می‌توانید در رسانه‌ی خود که از بیت‌المال ارتزاق می‌کند، خبر بزنید که فلانی […]زاده است؛ ساعتی بعد از انتشار این خبر که آن فرد با عصبانیت وارد دفتر کارتان می‌شود، به او بگویید “ما خبرو کار می‌کنیم و منتظر جوابیه می‌مونیم! تمام!!”

علی قلی‌زاده: دولت احمدی‌نژاد ستاره دارم کرد، سه بار بازداشت و زندانی و از حقوق اجتماعی محروم. با او و یارانش زاویه بسیار دارم، در قضیه امروز #حمید_بقایی اما حق با اوست. #روزنامه_شرق خبر زده که او از کشور فرار کرده، حالا که آمده تا شخصا خبر را تکذیب کند، میگویند به چه حقی آمدی اینجا! #انصاف

مهدی آقاجانی: دوستان عادت دارند ماجرا را از وسط تعریف کنند. چه موقع به کار بردن لفظ خس و خاشاک باشد چه اعتراض بقایی به دروغ فرار او از کشور. جالب اینجاست بعد از مشاهده فیلم امروز، هنوز خبر دروغ شرق برای ایشان محرز نشده که از عبارت “به فرض عدم صحت” استفاده کرده‌اند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اقایان ازهیچ دروغ و افترای به برخی مانند موسوی وکروبی و……کوتاهی نکرده و نمی کنندو حتی از….. جایزه می گیرند و ازهمه به …….نزدیکترند.
    حالا روزنامه ای درست یاغلط مطلبی چاپ کرده وببین چه می کنه
    ایشان بجای این کارها بگوید درمعاونت…….چکار کرده و …….
    درود به پهلوان پنبه…….. و درودبه حامیان و ……

    3
    2
  2. خب مگه کروبی و موسوی تهمت و افترا و دروغ نسبت ندادن؟ اگه کاری کرده حکمی براش زده شده باشه فلانی پهلوان پنبه و همفکران شما پهلوان واقعی جناب جانباز خوشت میاد کسی نسبت نادرست به خودت بده فقط یه چیز به آقای ابطحی بگم مگه الان آقای روحانی و دوستان دارن راست میگن مگر سال 88 شما راست گفتید؟ وقاحت هم حدی داره

  3. اراذل و اوباش وخس وخاشاک میتوانند در کسوت روزنامه نگارانی باشند که با آبروی مردم بازی می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا