خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جوابیه جمعیت امام علی به مشرق نیوز

جوابیه جمعیت امام علی (ع) به سایت مشرق‌نیوز در مورد مطلب منتشر شده در این سایت در مورد موسس جمعیت را به نقل از کانال تلگرامی جمعیت امام علی می‌خوانید:

(این جوابیه پیش‌تر از طریق ایمیل و اظهارنامه‌ی قانونی توسط جمعیت امام علی برای سایت مشرق‌نیوز ارسال شده بود ولی با توجه به عدم درج این جوابیه توسط این سایت، متن آن از طریق رسانه‌های جمعیت برای آگاهی عموم مردم منتشر می‌گردد.)

سایت مشرق‌نیوز با انتشار مطلبی مدعی شده است «در تازه‌ترین فیلم منتشر شده از شارمین میمندی‌نژاد -رییس جمعیت امام علی (ع)- به امام حسین (ع) توهین کرده است».

اول- تیتر درون فایل ویدئویی که با تقطیع چند فیلم و صوت دیگر مونتاژ شده است «توهین به عزاداری» است. به نظر می‌آید «مشرق» امیدوار است با مطلب خود اتهامات دروغینی را به آقای میمندی‌نژاد نسبت دهد که حتی با بریده‌های موجود درون فیلم نیز قابل انتساب به او نیست.

دوم- مشرق‌نیوز مدعی شده است «حالا مشخص شده است آقای میمندی‌نژاد کلاس‌های شبیه به «عرفان حلقه» برگزار می‌کند و در آن مرتکب توهین به مقدسات می‌شود». هیچ یک از این اتهامات تا به امروز به هیچ نحوی اثبات نشده است و طرح آن‌ها در رسانه‌های عمومی مصداق عینی افترا و مستوجب پیگرد در مراجع قضایی است.

سوم- اگرچه سستی ادعاهای منتج از فیلم‌ها و صوت‌های بریده شده برای هر مخاطب منصفی آشکار است، اما اصل انتشار این جنس مطالب، رفتاری مافیاگونه و مصداق نقض حریم خصوصی و پرونده‌سازی است و جمعیت امام علی (ع) حتی در حد پاسخ ماهوی به این اتهامات نیز حاضر نیست وجود آن‌ها را به رسمیت بشناسد.

از مخاطبان محترم تقاضا می‌شود برای آشنایی با نظر واقعی شارمین میمندی‌نژاد در مورد ائمه‌ (ع)، رسانه‌های مورد تایید او و جمعیت امام علی (ع) را دنبال کنند. سه مورد از سخنان او در مورد آرمان امام حسین (ع) را در لینک زیر می‌توانید مشاهده فرمایید.

سخنرانی‌های شارمین میمندی نژاد در مراسم شام عیاران

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا