خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش به شایعه ردصلاحیت منتخب اصفهان

بهار نیوز نوشت:

برخی منابع خبری گزارش دادند که خانم «مینو خالقی»، منتخب اصلاح طلب مردم اصفهان از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شده و نفر پنجم در انتخابات میان دوره‌ای تعیین خواهد شد.

اگر این شایعه رنگ واقعیت به خود بگیرد برای اولین بار است که منتخب مردم و کسی که توسط آرای ملت برگزیده شده رد صلاحیت می شود.

در عین حال شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان اصفهان اعلام کرد:
در رابطه با انتخابات اصفهان شایعاتی طی چند روز گذشته مطرح شده است٬ از آنجا که نهادهای نظارتی و وزارت کشور طی چند روز گذشته در تعطیلات عید نوروز به سر می‌برند هنوز چیزی به صورت رسمی به مجموعه اصلاح طلبان یا منتخبان رسما ابلاغ نشده است.
لذا مجموعه‌ی اصلاح طلبان اصفهان از آحاد مردم شریف اصفهان درخواست می‌نماید به شایعات مطرح شده تا مشخص نشدن رسمی موضوع توجه نکنند. با توجه به منویات مقام معظم رهبری آرای مردم حق الناس است و امید است نهادهای نظارتی و وزارت کشور به این مهم توجه ویژه‌ای داشته باشند.
همچنین پس از اعلام رسمی٬ قطعا متناسب با آن اقدام حقوقی از سوی اصلاح طلبان٬ حامیان دولت و دولت تدبیر و امید به منظور صیانت از آرای مردم شریف شهرستان اصفهان انجام خواهد شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. این رفتارها کاملا هدف مند هستش متاسفانه از اولین روزهای سال جدید شروع به ایجاد تنش و التهاب می کنند تا آرامش رو از کشور بگیرند رئیس جمهور و برجستگان اصلاح طلب باید آنقدر هوشمند باشنند که واکنش قدرتمند و تاثیرگذار و عاقلانه نشان دهنند.با وجود پیروزی خارق العاده اصلاح طلبان کمتر شناخته شده بر ژنرال های اصول گرا رفتارهای اصلاح طلبان بقدری نجیبانه و متمدنانه بود که جای هیچ گونه سواستفاده ای رو نمی گذاشت ولی این رفتارها به صورت عریان نشان داد آنها دنبال ایجاد تنش و التهاب در جامعه هستنند تا امید مردم برای فردایی بهتر رو از بین ببرنند و اونها رو منفعل کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا