خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اظهارات میرسلیم باعث بازداشت کدام نماینده سابق شد؟

خبرگزاری میزان نوشت: «سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سئوال مبنی بر اینکه دو سه ماه گذشته آقای میرسلیم در خصوص بحث اخذ رشوه ۶۵ میلیاردی از سوی یکی از روسای کمیسیون‌های مجلس مطالبی گفت و بعد ادعا کرد که اسناد و مدارکی را به قوه قضاییه ارائه کرده؛ اما متاسفانه قوه قضاییه در این خصوص هیچ اطلاع رسانی نمی‌کند و مخاطبان خبرگزاری فارس پیگیر این موضوع هستند، اگر واقعا اسناد و مدارکی ارائه شده چرا رسیدگی نشده و اگر ادعای این فرد کذب بوده چرا برای وی پرونده‌ای تشکیل نشده و اگر شده در چه مرحله‌ای قرار دارد، عنوان کرد: این ادعایی که مطرح شده از حیث ادعا مطرح شده و گزارشی به قوه قضاییه واصل شده است. ما داریم این ادعا را بررسی می‌کنیم و رسیدگی‌ها نسبت به این موضوع شروع شده است.

سخنگوی قوه قضاییه ادامه داد: یکی از نمایندگان سابق مجلس در این ارتباط بازداشت شده و در بازداشت است؛ اما آغاز کار است و هنوز ماهیت و جزییات موضوع روشن نشده است و نمی‌شود تا زمانی که ما به جمع بندی کافی در ارتباط با این موضوع نرسیدیم، اطلاع رسانی در این حوزه داشته باشیم.

وی تاکید کرد: مطمئن باشید ما در رسیدگی‌ها آنچه که از گزارشات و تخلفات به قوه قضاییه منعکس شود این اطمینان را داده ایم و باز هم تاکید می‌کنیم که مورد رسیدگی قرار می‌گیرد. ریاست قوه قضاییه اعلام کرده که ما پرونده زیر میزی نداریم و همه پرونده‌هایی که به ما اعلام می‌شود روی میز است و در حال رسیدگی است؛ اما نتیجه پرونده نیازمند رسیدگی‌های قضایی است و بعد از رسیدگی‌های قضایی نتیجه اعلام خواهد شد.

اسماعیلی بیان کرد: در موضوعی که هنوز رسیدگی نشده افراد به جای اینکه در رسانه به آن بپردازند به قوه قضاییه اعتماد کنند و مطمئن باشند که مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا