خرید تور تابستان ایران بوم گردی

علم‌الهدی: «آقا در مقام تخطئه‌ی آقای هاشمی نبوده‌اند»

آیت الله علم الهدی ادعای «کریمی قدوسی» در نقل قولی از خود که در آن آیت الله هاشمی رفسنجانی را از قول رهبری تخطئه می‌کرد، رد کرده و گفت: آقا در مقام تخطئه‌ی آقای هاشمی نبوده‌اند.

یک عضو بخش تحلیلی انصاف نیوز که به زیارت حرم امام حسین ع در کربلا رفته بود، چهارشنبه 18 فروردین ماه 95 گفت:

«یکشنبه صبح [15 فروردین ماه] توفیقی دست داد تا در کنار ضریح مطهر امام حسین (ع)، آقای علم الهدی را زیارت کنم!

در میانه‌ی هجوم برخی مردم برای دست و دیده بوسی، درباره‌ی این کلیپ [سخنان کریمی قدوسی] و نقل قولشان پرسیدم. فرمودند صحبتی خصوصی بین من و آقا بوده به همین مضامین اما نه به کیفیت و ادبیاتی که آقای کریمی نقل کرده است و آقا در مقام تخطئه‌ی آقای هاشمی نبوده‌اند».

 

ادعای کریمی قدوسی

متن پیاده شده‌ی فیلم سخنان ادعایی «جواد کریمی قدوسی»، نماینده‌ی مشهد در مجلس که فیلم آن در روزهای اخیر در شبکه‌های اجتماعی نتشر شده، در پی می‌آید:

روزی آیت الله اعلم الهدی به بنده پیغام دادند که با تعدادی از نمایندگان جلسه‌ای به دفتر من بیایید، کارتان دارم. این مال سال قبل یا سال قبلش بود.

بنده با پنج شش نفر از نمایندگان خراسان رفتیم خدمتشان. نشستیم. ایشان بلافاصله گفتند:

«من [علم الهدی] رفتم خدمت مقام معظم رهبری در مشهد. عرض کردم که من در یکی از سخنرانی‌هایم در مشهد اینگونه گفتم: «آقای هاشمی! شما که ذیل آن نامه‌ی سرگشاده [در سال 88] نوشته‌اید «دوست و همسنگر دیروز و امروز شما، اکبر هاشمی رفسنجانی». شما این جوری امضا کرده‌اید، چرا این نامه‌ی سرگشاده را به رهبر معظم انقلاب اینگونه نوشته‌اید»».

آقای علم الهدی فرمودند که «مقام معظم رهبری بعد از مطالب بنده خدمتشان، فرمودند: «آقای علم الهدی! چرا رفته‌اید به مردم گفته‌اید که آقای هاشمی همسنگر من است؟، آقای هاشمی دیروزش شاید، امروزش دیگر همسنگر من نیست»».

شش نفر هم از نمایندگان حضور داشتند، این مطلبی است که بنده هم همه جا گفتم، و بعضی‌ها هم زنگ زدند، به همین هیات رییسه‌ی مجلس که بعضی‌هایشان تغییر کرده‌اند، سفت و سخت دنبال برقراری رابطه بودند، شما هم می‌بینید حتی جریان‌های اصولگرایی که تند و تند ملاقات می‌گذارند و می‌روند و دعوت می‌کنند.

زنگ زدند به آقای علم الهدی، گفتند که آقای کریمی در مجلس این مطالب را به شما منتسب می‌کند، همان نماینده 2 ساعت بعد آمد دوباره به من گفت که من به آقای علم الهدی زنگ زدم، گفت که اینها را که آقای کریمی از قول می گفته، درست است، اینها را آقا فرمودند، و به من هم نفرمودند که به کسی نگو. تازه ایشان کم هم گفته، آن قسمت دوم را به شما نگفته که آقا فرمودند «دیروزش شاید، امروز دیگر همسنگر من نیست».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اين ديگه چه نوع توجيه كردنيه جناب علم الهدى ؟ شما حرفى كه بخواهى بزنى زدى ديگه چرا توجيهش ميكنى ؟ تقريباً همه از اين اختلاف سليقه – و يا عقيده – اطلاع دارند بهتر نيست در يك فضاى دوستانه و محترمانه هر دو طرز تفكر به بوته نقد و بررسى گذاشته بشه ؟ اختلاف اين دو بزرگوار نه شخصى است و نه قبيله اى ، بيشتر در مورد اداره كشور و سياست خارجى است كاش رسانه ها امكانش رو داشتند تا مختصات هر دو نوع تفكر را براى مردم تبيين كنند

  2. سلام
    آنچه موجب اقبال به تفکرات و جهان بینی آیت الله کبیر هاشمی رفسنجانی در بین احاد ملت و فرهیختگان جامعه شده همانا نزدیکی
    نوع نگاه ایشان به حضرت اما م خمینی (ره) می باشد که در آن اعتدال و عقلانیت و احترام به نگاه و خواسته مردم منطبق با تعالیم الهی و اسلام ناب محمدی (ص) موج می زند *
    از خداوند منان خواهانم که سال های سال سایه این شاگرد و یار وفادار حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی را برسر این ملت مظلوم و فهیم مستدام دارد *انشاالله

      1. هرکسی از ظن خود شد یار من از درون من نجست اسرار من
        سر من از نالهٔ من دور نیست لیک چشم و گوش را آن نور نیست
        الله و اعلم سرور گرامی

  3. به این سوال با دقت پاسخ دهید”آیت الله کبیر برگرفته از کدوم گزینه های زیر است؟”
    رضا شاه کبیر؟
    کوروش کبیر؟
    بریتانیا کبیر؟
    انقلاب ما، انقلاب پابرهنه هاست؟
    ممنونم که پاسخ صحیح را به مختان تحمیل نمی کنید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا