خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حوالی خط قرمز با انصاف (قسمت اول)

[انصاف نیوز در این بخش به شکل روزانه به خبرهایی می‌پردازد که در رسانه‌های رسمی کمتر از آن‌ها گفته می‌شود]

* وحید اشتری، از چهره‌های جریان «عدالتخواهی» و صبا آذرپیک از حضور در دادسرا به علت شکایت مهرداد بذرپاش خبر دادند. این دو علت شکایت رئیس دیوان محاسبات را توییت‌های انتقادی خود علیه او اعلام کرده‌اند.

* مهدی رستم‌پور، خبرنگار ورزشی که چند سالی‌ست در خارج از کشور به سر می‌برد در صفحه‌ی اینستاگرام خود اکبر گنجی، محسن سازگارا، فرهاد میثمی، ضیاء نبوی، عماد بهاور، سعید حجاریان، عمادالدین باقی، عبدالله نوری و… را افرادی نامید که «در خدمت قدرت» هستند. این اظهارنظر رستم‌پور که سابقه‌ی همکاری با صداوسیما را نیز دارد با واکنش منفی کاربران اصلاح‌طلب توییتر مواجه شد.

* برخی شنیده‌ها حاکی از آن است که مخالفت فرماندار تهران با نامگذاری خیابانی به نام مهدی بازرگان و اعظم طالقانی به دلیل اتخاذ تصمیم نهادی فراتر از فرمانداری تهران بوده است.

* عصر امروز برخی رسانه‌ها از تایید حکم اعدام روح‌الله زم در دیوان عالی کشور خیر داده‌اند، روابط عمومی دیوان بدون تکذیب کردن تایید حکم اعدام موسس آمدنیوز در اطلاعیه‌ای تاکید کرده است که «رئیس دیوان عالی کشور اظهار نظری پیرامون رد یا تایید حکم این پرونده نداشته است».

* سیدمصطفی تاجزاده در نامه‌ای خطاب به رئیس قوه قضاییه خواستار تعیین تیمی ویژه و بی‌طرف برای بررسی پرونده‌ی نوید افکاری شد. ابوالفضل قدیانی نیز یادداشتی اعتراضی را دریاره‌ی این پرونده‌ی جنجالی نوشته است.

* بی‌بی‌سی با انتشار یادداشتی از این احتمال نوشته است که شاید انتخابات ۱۴۰۰ پایان دوران فعالیت آیت‌الله جنتی در شورای نگهبان باشد.

* بنا بر اعلام برادرِ هوشمند علی‌پور حکم اعدام او از سوی دیوان عالی کشور نقض شده است. علی‌پور به اتهام مشارکت در حمله به یک پایگاه نظامی در غرب کشور به اعدام محکوم شده بود.

* دونالد ترامپ در واکنش به گزارش نشریه پولیتیکو که جمهوری اسلامی را به طراحی ترور سفیر آمریکا در آفریقای جنوبی متهم کرده بود، ایران را به «حمله‌ای هزار برابر بزرگتر» تهدید کرد.

* رضا خندان از وخامت حال نسرین ستوده در زندان خبر داده است.

* زهرا رحیمی، مدیر عامل جمعیت امام علی و همسر شارمین میمندی نژاد، موسس این جمعیت در توییتی نوشت: «‏امروز از دادسرای اوین تماس و قرار ملاقات مقرر شده برای فردا را لغو کردند. این را می گذارم کنار احوال کنونی شارمین و نمی دانم چه کنم. قرار بود این دومین ملاقات باشه در طول این مدت. شارمین میمندی نژاد هنگام دستگیری حال عمومی خوبی داشت و با پای خودش به بازداشت رفت».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. .
    ابوالفضل قدیانی اصلاح‌طلب گفت: راه حلی جز خیابان وجود ندارد.

    آقای قدیانی،
    دارید از آنور بام می‌افتید راه حل شما خودکشی به حساب می‌آید زیرا تمام انقلابات خیابانی در طول تاریخ منجر به دیکتاتوری‌ی هزاران برابر خائن‌تر و جنایتکارتر و فاسدتر از رژیم قبلی شده است منطقی‌ترین و عملی‌ترین راه برکناری جمهوری اسلامی گرفتن مجوز تشکیل حزب مخالف نظام طبق قانون اساسی مانند انقلابات مخملی می‌باشد.
    گر یکی خلطی فزون شد از عرض، در تن مردم پدید آید مرض.
    بر قرین خویش مفزا در صفت، کان فراق آرد یقین در عاقبت.

    سرور گرامی،
    تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
    1- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی.
    2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی.
    با تشکر از توجه شما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا