خرید تور تابستان ایران بوم گردی

4 دلیل برای خرید 206

رپورتاژآگهی

خرید 206 همواره یک انتخاب مناسب برای ایرانیان است زیرا این خودرو را می‌توان یکی از محبوب‌‌ترین اتومبیل‌های موجود در میان نسل جوان کشورمان دانست. این خودروی جوان پسند برای نخستین بار در سال 1997 توسط شرکت خودروسازی پژو فرانسوی تولید و تا سال 2010 عرضه این خودرو ادامه داشت و پس از آن متوقف شد. پژو206 به تعداد زیادی از کشورهای جهان توسط کمپانی تولید کننده‌اش صادر شد، یکی از این کشورها ایران بود. شرکت ایران خودرو کار مونتاژ  آن را در کشور را انجام داد و در مدت بسیار کوتاهی به شهرت و محبوبیت زیادی در میان مردم کشورمان رسید. تاکنون چندین تیپ از این خودروی اصالتا فرانسوی در کشور ما تولید شده که پرفروش‌ترین آن تیپ 5 بوده که از یک موتور قدرتمند و همچنین امکانات رفاهی بسیار خوب بهره می برد.

در حال حاضر دو تیپ 2 و 5 در کشور همچنان در حال ساخت هستند که این هم به دلیل استقبال گسترده‌ای است که همواره از آن‌ها در هنگام تولید و عرضه می‌شود، پس اگر مایل به خرید 206 هستید با ما همراه باشید تا با ذکر چهار دلیل به شما بگوییم که انتخاب درستی انجام داده‌اید البته در این مقاله ما با بررسی پژو 206 تیپ 2 این کار را انجام خواهیم داد.

امکانات رفاهی 206 عاملی برای انتخاب آن

همواره یکی از اصلی‌ترین دلایلی که بسیاری از طرفداران این خودرو برای خرید 206 می‌آورند امکانات رفاهی بسیار خوبی است که این خودرو در مقایسه با سایر خودرو‌های تولیدی شرکت ایران خودرو دارد برای مثال می‌توان تیپ دو 206 را مثال زد که از محبوبیت چشمگیری در میان مردم کشورمان برخوردار است. آپشن‌هایی از این خودرو را که می‌توان از آن‌ها نام برد سیستم ضد سرقت ایمولایزر، قابلیت تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو از داخل خودرو، چراغی که برای همراهی شما تا درب منزل در این خودرو تعبیه شده که مخصوص تاریک هواست، کنترل سیستم صوتی خودرو از پشت فرمان و در نهایت حس‌گر پارک عقب خودرو است. امکاناتی که این خودروی اصالتا فرانسوی برای شما فراهم می‌کند می‌تواند دلیل مناسبی برای خرید 206 باشد.

با خرید 206 مصرف سوخت پایین را تجربه کنید

پژو 206 را می‌توان به جرئت یک خودروی اقتصادی در نظر گرفت چراکه مصرف آن در مقایسه با خودروهای دیگر بسیار کم‌تر از چیزی است که فکرش را بکنید. اگر در داخل شهر رانندگی کرده باشید متوجه شده‌اید میزان مصرف شما بیشتر از خارج شهر خواهد بود به صورتی که مصرف بنزین 206 در داخل 8.9 لیتر و در خارج شهر تنها 5 لیتر در هر صد کیلومتری که طی می‌کند است، همچنین می‌توان به میزان مصرف سوخت ترکیبی این خودرو اشاره کرد که تنها 6.4 لیتر است، که این عدد نشان می‌دهد که در مقایسه با خودروهای هم رده خود در داخل کشور عدد بسیار خوبی است.

پس در خرید 206 تعلل نکنید زیرا این خودرو نسبت به دیگر خودروهای رقیب خود در بازار داخلی از مصرف پایین‌تری برخوردار است، با توجه به بالا رفتن هزینه سوخت در کشورمان بدون شک نگهداری و خرید خودروهای کم مصرف بسیار بهتر بوده و هزینه نگهداری از آن را در این شرایط را تا حد زیادی پایین می‌آورد.

کیفیت خوب سیستم ترمز 206 یکی دیگر از مزایای این خودرو

یکی‌دیگر از مزایای بسیار خوب 206 سیستم ترمز قابل اعتمادی است که بر روی آن قرار گرفته است و این خودروی زیبا و جوان پسند را برای کسانی که قصد خرید آن را دارند به یک گزینه مطلوب تبدیل کرده است، می‌توان گفت که در این سیستم فناوری‌های مختلفی قرار گرفته که قادر هستند تا این سیستم را برای کسانی که قصد خرید 206 را دارند به خودرویی کاملا قابل اعتماد برای مسافرت تبدیل کند و در نهایت از داشتن آن احساس راحتی و لذت فراوانی را حس خواهید کرد. برخی از فناوری‌هایی که بر روی سیستم ترمز این خودروی محبوب قرار گرفته‌اند عبارت‌اند از:

  • ترمز جلو دیسکی و عقب کاسه ای
  • EBD یا همان سیستم سیستم توزیع کننده نیروی ترمز
  • ABS یا ترمز ضد قفل
  • EBA یا سیستم ترمز کمکی

استفاده از موارد گفته شده خصوصا EBD و ABS در کنار هم به کنترل کردن بهتر این خودرو همچنین پایداری آن در مواقع خطرناک کمک بسیار مهمی کرده است.

نگران قطعات یدکی 206 نباشید

با توجه به اوضاع امروزه بازار بدون شک یکی از مهم‌ترین مزایایی که خرید 206 برای آن دسته از افرادی که می‌خواهند این خودرو را خریداری کنند دارد در دسترس بودن قطعات یدکی خودرو است. پژو 206 با این که سالیان طولانی از حضورش در بازار کشورمان می‌گذرد و در این مورد جزء پیشکسوتان عرصه خودرو محسوب می‌شود قطعات آن به وفور در بازار ایران یافت شده و در صورت نیاز به راحتی می‌‌توان آن‌ها را پیدا کرد.

امروزه بخاطر تحریم‌‌هایی که بر بازار خودرو سایه افکنده است بسیاری از شرکت‌های خودروسازی از ایران خارج شده‌اند و دیگر فعالیت نمی‌کنند به همین خاطر قطعات تولیدی این شرکت‌ها به سختی یافت می‌شود و یا قیمت گزافی خواهند داشت، برای مثال بسیاری از خودروهای چینی را در بازار کشورمان به وفور می‌توانید پیدا کنید اما وقتی به قطعه این خودروها نیاز پیدا کنید خواهید دید که نایاب است و یا بسیار قیمت بالایی دارد، همچنین بسیاری از خودروهای سفارشی که مستقیما از شرکت‌های تولید کننده آن‌ها خریداری می‌شوند هم چنین وضعیتی دارند.

پژو 206 این مزیت را دارد که در صورت نیاز به قطعات آن به راحتی بتوان آن‌ها را پیدا کرد بدون اینکه مدام نگران قیمت زیاد آن و یا نایاب بودنش باشید، پس اگر قصد خرید 206 را دارید این نکته را هم در نظر بگیرید چراکه همواره در هزینه نگهداری از این خودرو تاثیر مستقیمی اعمال خواهد کرد.

 

خرید 206 همواره برای شما معامله‌ای پرسود محسوب می‌شود چراکه با توجه به اوضاع بازار و تحریم‌های اعمال شده، همچنین رقیب‌هایی که در داخل برای آن وجود دارد، قطعا این خودرو بهترین گزینه برای شما خواهد بود. میزان مصرف سوخت بسیار کم، امکانات رفاهی و راحتی در خرید قطعات این خودرو در صورت نیاز خرید 206 را به یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار تبدیل کرده است و در میان نسل جوان به شهرت و محبوبیت زیادی رسیده است.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا