خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تجمع حمایت از قره‌باغ در میدان امام حسین تهران [+عکس]

امروز حدود ساعت 17:35 برای دقایقی نزدیک به 100 نفر در حمایت از جمهوری آذربایجان در جنگ قره‌باغ ضلع جنوبی میدان امام حسین (ع) تجمع کرده و شعار دادند.

به گزارش خبرنگار انصاف نیوز در ساعت 17:10 میدان امام حسین کاملا آرام بود حدود 8 تا 10 ماشین پلیس به همراه حدود 40 نفر از پرسنل نیروی انتظامی در این میدان حضور داشتند.

کسانی که از چهره آنها مشخص بود که ترک تبار هستند و کسانی هم با ساک در اطراف این میدان نشسته بودند. تعدادی نیروی لباس شخصی با دوربین و بدون درگیری از کسانی که در گوشه و کنار میدان نشسته بودند عکس می‌گرفتند. نیروهایی که معمولا در کنار پلیس‌ها می‌ایستادند و با آنها صحبت می‌کردند.

این نیرو‌ها پیش از اینکه از تجمع‌کنندگان عکس بگیرند و گاهی پس از آن به آنها توصیه می‌کردند که محل را ترک کنند.

حدود ساعت 17:35 حدود ده نفر از ماموران نیرو انتظامی داخل میدان آمدند و کسانی که اطراف میدان نشسته بودند را به بیرون راهنمایی کردند. در هنگام خروج زمانی که تجمع کنندگان در ضلع جنوبی میدان با هم جمع شدند شروع به دادن شعار «قره‌باغ بیزیم دی/ بیزیم قره‌باغ» (قره‌باغ برای ماست) کردند.

پس از شروع شعار جمعیتی که متفرق شده بود از اطراف میدان به جمیعت اصلی پیوست و پلیس هم بدون ابراز خشونت آنها را به ضلع جنوبی میدان و پیاده راه 17شهریور راهنمایی کرد.

کمی پایین‌تر از میدان امام حسین در خیابان 17 شهریور جمعیت حدود 100 نفری شعارهایی مانند «قره‌باغ بیزیم دی/ بیزیم قره‌باغ»، «مرگ بر اشغالگر»، «مرگ بر ارمنی»، «بیز اولمیه حاضیریخ»، «الله اکبر بسم الله» و… می‌دادند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سلام
    بااینکه هم آذربایجان وهم ارمنستان جزو ایران هستند ولی باید ارمنستان سرزمین قره باغ اولیا را تخلیه کنه.
    انشالله جنگشون زود تمام بشه برای من که سخته درگیری این هموطنامو میبینم.

    11
    11
  2. قاراباغ بیزیمدی / بیزیم اولاجاق
    قاراباغ مال ماست و مال ما خواهد بود.
    خواستم این شعار رو که در گذارش فوق بصورت نادرست نوشته شده تصحیح کنم.

    9
    5
  3. جنگ ارمنستان و اذربایجان ربطی به ما نداره. کسانی که شعار طرفداری از یکی علیه دیگریو میدن یا ناآگاه اند یا مزدور یا فریب خورده منافق نوکر امریکا و ملعبه دست اسرائیل . روزگاری این خطه مال ایران بود بخاظر بی عرضگی در جنگ و شکست از دست داد و قراردادش رو هم امضا کرد. اتش افروزی برای موضوعی که در گذشته حل و فصل شده امروز یک دام آشکار است.

    6
    8
  4. همانطور که چین تایوان را پس گرفت ما هم باید هم جمهوری آذربایجان و هم ارمنستان و هم گرجستان را پس بگیریم .
    اگر اقتصادمان را قوی کنیم و اگر به […] دست یابیم می توانیم 17شهر قفقاز را پس بگیریم . ان شاءالله . شعار ما یک کلام

    7
    7
  5. آنهائییکه میگویند جنگ بین ارمنستان و آذربایجان به ما مربوط نیست چطور در جنگ سوریه با مخالفینش در جنگ به نفع بشار اسدی که اعتقادی به اسلام ندارد شرکت میکردند و در مسئله اسرائیل و فلسطین جانب فلسطین را گرفته و اسرائیل را اشعالگر می نامند. وقتی بسیاری از کشورهای دنیا اسرائیل را به رسمیت می شناسند ولی ما آنرا غاصب می نامیم یعنی از مظلومیت فلسطینهای مسلمان حمایت می کنیم ، در مسئله قره باغ هم ارمنستان ، اراضی قره باغ و 7 شهر آذربایجان را اشغال کرده و شورای امنیت سازمان ملل هم با صدور 4 قطنامعه از ارمنستان خواسته قره باغ و مناطق اشعالی را تخلیه کند ولی ارمنستان این کار را نکرده و مساجد شهرهای اشغالی را به طویله خوکها و گاوها تبدیل کرده است. آذبایجان هم اکنون در سرزمین خود برای مبارزه با اشغالگری ارمنستان می جنگد، ارمنستان برای چه می جنگد؟ با این حقیقت چطور می توان برای اشغالگر مسیحی داشناک و اشغال شده مظلوم مسلمان و شیعه موضع بی طرفانه ای گرفت؟ در این موقع بی طرفی این ایستادن در کناز ظالم و اشغالگر است!

    11
    5
  6. اگر به حق قضاوت کنیم قره باغ از زمان قبل فروپاشی شوروی متعلق به ارمنستان بوده است و حق مسلم آنان است

    5
    9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا