خرید تور تابستان ایران بوم گردی

به بهانه‌ی تولد خاتمی

سیدمحمدعلی ابطحی در اینستاگرام نوشت:

«هزارساله که هر وقت قصد کرده ام‌ به آقای خاتمی تولدش را تبریک بگویم، توی ذوقمان می زند. منم پر رو. توجه نمی کنم. امروز هم تبریک فجازی فرستادم و بسیار پر محبت جواب داد.

این را بهانه ای کردم که بگویم:

نسل جدید خاتمی و دورانش را ندیده اند.

بیش از ده سال است که رسانه های رسمی هر دروغی را خواسته اند به او بسته اند. براندازان بیرونی هم برای اینکه در داخل شخصیت مقبولی باقی نماند، به جای همه به خاتمی مقبول حمله می کنند.

اما: بهترین، آرام ترین، موفقترین دولت در اقتصاد. بهترین روابط خارجی با جهان. بیشترین توسعه سیاسی و آزادیهای مدنی در داخل و با داشتن اعتبار جهانی، بیشترین رضایت گروههای انقلابی منطقه، منطقی ترین روابط داخل حکومت، بدون دزدی و اختلاس مربوط به دوران ریاست جمهوری آقای سید محمد خاتمی بوده است.

فکر می کنم هرکس بخواهد تایخ را واقع بینانه بررسی کند به این نکات باور دارد.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. “بهترین، آرام ترین، موفقترین دولت در اقتصاد. بهترین روابط خارجی با جهان. بیشترین توسعه سیاسی و آزادیهای مدنی در داخل و با داشتن اعتبار جهانی، بیشترین رضایت گروههای انقلابی منطقه، منطقی ترین روابط داخل حکومت، بدون دزدی و اختلاس مربوط به دوران ریاست جمهوری آقای سید محمد خاتمی بوده است.”
    و اما: او مردم را نمی شناخت و یا شاید فکر می کرد می شناخت!!!!!
    او کمی ترسو بود و اعتمادی که مردم به او داشتن ….کرد!!
    آری به قول مرحوم ایت الله منتظری و دیگر بزرگان او به اتکا مردم می توانست تغییری ایجاد کند . اما او اعتقادی به قدرت مردم نداشت و با همان ………….می خواست اصلاحاتی ایجاد کند .
    که نشد و ترس او باعث شد مخالفینش قدرت بگیرند و ……
    امروز نتیجه سیاست ترس او است و……………………….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا