خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توییت متفاوت مطهری درباره‌ی اشغال سفارت آمریکا

علی مطهری، نماینده‌ی مردم در مجلس دهم در توییتی نوشت: ‏اگر تسخیر سفارت آمریکا را با شرایط ویژه اول انقلاب توجیه کنیم ادامه 444 روزه آن را نمی‌توانیم به عنوان یک کار ضروری و مفید توجیه کنیم.

به گزارش انصاف نیوز آقای مطهری در صفحه‌ی توییتر خود نوشت:

«‏اگر تسخیر سفارت آمریکا را با شرایط ویژه اول انقلاب توجیه کنیم ادامه 444 روزه آن را نمی‌توانیم به عنوان یک کار ضروری و مفید توجیه کنیم.

بدون شک این اقدام چهره انقلاب اسلامی را در دنیا مخدوش و زمینه حمله صدام به ایران را فراهم کرد و امروز هم تحریمهای ناشی از آن را تحمل می‌کنیم»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. ای خاک عالم علم و الم ، بر سرت بشه مرد..!
    وقتی امام خمینی-ره- این عمل رو تایید می‌کنه
    آخه تو کی هستی که ازین غلطا می‌کنی
    اگه فک‌ات میزون نمیشه…!؟
    لااقل برو تفکرت رو با مبانی انقلاب
    میزون کن .

    1. بنده خدا تو کجای کاری؟! ایشون با شخص امام خمینی مشکل داره لذا از آیت الله خامنه ای هم بخاطر همین پیروی از امام، دلخوره…
      از نظرات این چندین و چند سال علی مطهری میشه فهمید که ایشون معتقده آیت الله مطهری لیاقت رهبری داشت نه امام خمینی… هرچند استاد مطهری خودش رو شاگرد و کمتر از امام میدونست ولی پسر ایشون فکر میکنه استاد شکسته نفسی میکرده!!!

  2. اشکال این کشور این است که امثال علی مطهری که حتی اگر چوپان یک گله گوسفند شوند آن گله گوسفند را یا گرگ می خورد یا دزد می برد یا از گرسنگی سنگ خواهند خورد را به سمت پست های کلیدی گماشته می کنند چون فرزند شهید مطهری بوده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا