خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ماجرای اسناد میترا استاد از نجفی در سریال آقازاده؟

«مهدی سلطانی» که در سریال آقازاده که نقشی شبیه به محمدعلی نجفی را در این سریال بازی می‌کند، در قسمت بیستم این سریال، نقشی که شباهت‌هایی بین او و میترا استاد بود را به قتل رساند؛ به‌خاطر نگرانی از افشای اطلاعاتی که همسرش در سریال می‌گوید از او می‌خواسته افشا کند.

در ماجرای قتل میترا استاد، به واسطه‌ی تماس روز قبل او با خبرنگار انصاف نیوز و قرار مصاحبه‌ای که به درخواست او گذاشته شده بود، کسانی این احتمال را می‌داده‌اند که محمدعلی نجفی او را به خاطر نگرانی از افشای چیزهایی در مورد خودش کشته است؛ ادعایی که تاکنون ثابت نشده است.

سریال آقازاده به کارگردانی حامد عنقا که هر هفته جمعه در شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود، دارای حواشی زیادی بوده که پخش تصاویر و نشان دادن بعضی از شخصیت‌ها در این سریال خالی از جار و جنجال نبوده است. در قسمت بیستم و آخرین قسمتی که به بازار آمده مهدی سلطانی سروستانی در نقش امیر بحری و در هیبت یک وزیر که نام وزارت خانه در آن مشخص نیست، با همسرش به نام سارا درگیر شد و او را با اسلحه سازمانی به قتل رساند و بعد از مدتی با تماس تلفنی با وکیلش توسط پلیس دستگیر شد و دقیقا مشابه تصاویر معرفی محمدعلی نجفی در کلانتری، او هم در کلانتری مقابل میز رئیس کلانتری نشست.

صحنه درگیری، قتل و انتقال محمدعلی نجفی در سریال آقازاده را ببینید:

به گزارش انصاف نیوز، در بخشی از این سریال امیر بحری وارد خانه و اتاق همسرش شد. او با نگاه به پرونده‌ها و اسنادی که داخل چمدان همسرش بود منتظر او ماند. در همان لحظه گوشی همسرش زنگ خورد اما اسم روی گوشی چندان واضح نبود. بعد از گذشت دقایقی همسرش با اسم سارا وارد اتاق شد. سارا که در حال جمع کردن لباس و قصد رفتن داشت، امیر بحری گفت چی کار داری می‌کنی؟ همسرش گفت می‌خوام برم. در ادامه گفت: تو چته من که رفتم با نیما حرف زدم و الان هم که نیما بازداشته. سارا گفت: الان دیگه چه فایده. امیر به به سراغ پرونده‌های داخل چمدان رفت و با حالت عصبانی گفت با اینا می‌خوای بری که همسرش گفت اصل همه‌ی اینا رو دادم بردن. فایل صوتی هم داخل فلش. این اسناد هم بمونه واسه خودت.

5

در این لحظه امیر اسلحه سازمانی خود را به سمت زن گرفت و گفت تا الان هم زیاده روی کردی و زنگ میزنی به هر خری که این اسناد رو دادی میگی اونا رو برگردونه. بچه بازی هم در نیار. سپس زنش وقتی فهمید اسلحه روش کشیده گفت: خریت کنی اتفاقی برام بیوفته صبح نشده گندکاری تو و پسرت میوفته دست یکی که خیلی منتظرشه. امیر گفت: این بازی که شروع کردی به سن و سال تو نمی‌ارزه سارا در جواب گفت: بازی رو پسرت شروع کرد و من دارم تمومش می‌کنم. امیر در حالی که هر لحظه عصبی می‌شود گفت این … کاری مربوط به نیما بوده و به من هیچ ربطی نداره. حالا هم اگه آروم باشی میشینیم با هم حرف می‌زنیم یک جوری حلش می‌کنیم. سارا در جواب گفت: تو فکری می‌کنی هرگندی بزنی درست میشه ولی نه این دفعه نمیزارم نمیزارم دوباره ماله بکشی.

دیالوگ در این صحنه تمام می‌شود و درگیری بین این دو شکل گرفت و سارا با گرفتن بالشت در دفاع از خود ناگهان امیر با اسلحه خود شلیک کرده و همسرش را می‌کشد. در ادامه او به وکلیش زنگ می‌زند و بعد پلیس با حضور در خانه امیر را بازداشت و تحت الحفظ به کلانتری می‌برد. در اینجا هم امیر با محافظت ماموران کلانتری به اتاق رئیس کلانتری می‌رود و مقابل میز او می‌نشیند. این صحنه دقیقا مشابه همان صحنه‌ای بود که محمدعلی نجفی شهردار پیشین تهران خود را به کلانتری معرفی کرد؛ با تفاوت در همین که امیر بازداشت شد اما نجفی خود را معرفی کرد.

عکس‌های این بخش را در زیر ببینید:


انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا