خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«لنگرگاه هستی به دست مقام معظم رهبری است»

حجت الاسلام صالحیان، رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان اصفهان گفت: امروز لنگرگاه جهان هستی به دست مقام معظم رهبری است و فرد با ایمان در شرایط فعلی و حساس انقلاب باید بیاندیشد درست چیست و حرف و عمل خود را یکسان کند.

به گزارش ایسنا رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان اصفهان که سخنران پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه چادگان بود، گفت: آمریکا با این همه ادعای دموکراسی دچار بحران شده است زیرا تذهیب ندارند.

وی افزود: امروز لنگرگاه جهان هستی به دست مقام معظم رهبری است و فرد با ایمان در شرایط فعلی و حساس انقلاب باید بیاندیشد درست چیست و حرف و عمل خود را یکسان کند.

صالحیان با تشکر از اقدامات امام جمعه چادگان در حوزه های مختلف، یادآور شد: همراهی مردم با امام جمعه می تواند باعث حل بسیاری از مشکلات شود که در این خصوص کارهای خوبی در چادگان انجام شده و از نیروهای جوان در این شهر به خوبی استفاده می شود.

حجت الاسلام سیدمحمود بنی جمالی، امام جمعه چادگان در خطبه های نماز جمعه این هفته، اظهار کرد: کتاب نهج البلاغه امام علی (ع) بسیار ارزشمند است و باید با ذکر موضوعات ارزشمند آن در خطبه ها، مظلومیت را از آن بزداییم.

وی گفت: وقتی ما صحبت از عرفان می کنیم منظور عرفان ناب و شیعه خالص است که به عرفان فقاهتی مشهور است و درباره آن عرفانی که دوگانگی دارد و تغییر یافته اصلا بحثی نداریم.

امام جمعه چادگان افزود: وقتی انسان در هر موضوعی وارد نسخه تغییر یافته یا به اصطلاح بدل آن می شود از اصل دور می شود و انسان باید آگاه باشد تا در دام شیادان نیفتند.

بنی جمالی با اشاره به انتخابات آمریکا و کشوری که ادعای دموکراسی و مردم سالاری دارد، افزود: رسوایی بزرگ در آمریکا رخ داد و به جان هم افتادند و خودشان می گویند تقلب شده است.

امام جمعه چادگان گفت: دولت آمریکا طی این ۴ سال دچار شکست های متفاوتی شده است و به زودی شاهد نابودی آن هستیم.

وی به نقش مطالعه و تاثیر آن در بین جوانان اشاره کرد و افزود: باید زیرساخت های مطالعه در کشور تقویت شود زیرا با این کار ضریب نفوذ از فضای مجازی به این سمت گرایش پیدا می کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا