خرید تور تابستان ایران بوم گردی

در آخرین ساعات زندگی مارادونا چه گذشت؟

دیگو مارادونا چهارشنبه به‌دلیل حمله قلبی در ۶۰ سالگی جان خود را از دست داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از مارکا، دیگو آرماندو مارادونا چهارشنبه در ۶۰ سالگی درگذشت. از زمان عمل تومور (سوم نوامبر) تا هنگام مرگ (بیست و پنجم نوامبر) اسطوره فوتبال آرژانتین روزهای زیادی سپری شدند اما به گفته نزدیکانش دوران نقاهتش به خوبی پیش می رفت و در حال بهبودی بود. مطمئنا حمله قلبی که منجر به مرگش شد ربطی به تومور نداشت. ۱۰ ساعت پایانی شماره ۱۰ ابدی به این شکل گذشت:

محله سن آندرس

مارادونا در خانه اش که در منطقه تیگره بوینس آیرس قرار دارد دوران نقاهتش را سپری می کرد. یک اتاق با تجهیزات پزشکی تقریبا کاملی در آنجا وجود داشت تا به خوبی از اسطوره آرژانتینی مراقبت شود و سلامتی اش به خطر نیفتد. روند بهبودی دیگو به خوبی پیش می رفت و لئوپولدو لوکه، دکترش خیلی خوشبین بود.

ساعت ۱۰ صبح (به وقت محلی) چهارشنبه

مارادونا از روی تخت خود بلند شد، چیزی خورد و کمی راه رفت و دوباره به تخت برگشت تا استراحت کند. در کنارش مانند همیشه ماکسی، دست راستش، مورلا، دامادش و جانی وکلیش به همراه برادر زاده اش و خدمتکار حضور داشتند.

ساعت ۱۲ ظهر

دیگو در حال استراحت بود. سوییس مدیکا، پرستار به همراه یک روانشناس همیشه در کنارش بودند. او ظهر به دارو نیاز داشت و به همین خاطر باید بیدار می شد اما واکنشی نشان نداد. در این لحظه بود که کلارین خبر داد حال اسطوره آرژانتین وخیم است.

رسیدن آمبولانس ها

او واکنشی نشان نداد. مارادونا به سرعت تحت نظر پزشکان قرار گرفت اما کسی نتوانست برایش کاری انجام هد. دالما، جیانیا و یانا در مسیر خانه پدرشان بودند. پنج آمبولانس خود را به خانه مارادونا رساندند اما در طول این یک ساعت کسی نتوانست برای دیگو کاری انجام دهد و عمل احیا بی نتیجه بود. کلارین خبر درگذشت اسطوره فوتبال آرژانتین را اعلام کرد. او ما را ترک کرده بود. نارسایی قلبی موجب اِدِم ریه اش شده بود. استراحت دیگو ابدی شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا