خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نظر فرزند آیت الله خوشوقت درباره‌ی آیت الله امجد

محمدحسین خوشوقت، فرزند مرحوم آیت الله خوشوقت، در توییتی درباره‌ی اظهارات اخیر آیت الله محمود امجد نوشت:

آقای امجد را از کودکی می‌شناسم؛ عالمی خوش طینت، مهربان، دلسوز و ساده دل. او را که آزرده است، از صمیم قلب دوست می‌دارم. آیت الله خوشوقت به عنوان استادشان، اوایل دهه ۷۰ از ایشان به خاطر دل دادن به برخی، به شدت دلگیر شدند. جناب امجد، خداش حسن عاقبت دهاد، در شناخت اصل و فرع دچار خطا شده است.

درباره‌ی آقای امجد | علی‌اصغر خدایاری

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. آقای امجد. من نمی گویم شما ساده لوح هستید. متاسفانه عنان نفستان را از دست داده اید. گفته های جنابعالی نه تنها با شرع موافق نیست بلکه با رویکرد مدعیان دموکراسی نیز موافق نیست. امروزه امنیت ملی در دنیا حرف اول را می زند. کشورهایی که با انواع ابزارها و تسلیحات شهروندان خود را در منازلشان کنترل می کنند، حتی نوبت به امنیت نرسیده، زانو بر گردن شهروندان می گذارند و اجازه نمی دهند تا امنیت کشورشان لکه دار شود. تعجبم از دیدگاه شما هست، تعجب می کنم از شما که یک زمان در این نظام سمت داشتید. آن زمان امام خمینی (ره) با تاکید بر تئوری «مفسد فی الارض» اجازه خدشه به امنیت را نمی داد. شما اگر صداقت داری آن موقع حداقل باید از سمت هایتان کناره می گرفتید

    8
    18
  2. آقای محمد حسین خوشوقت، بجای ادای حکیم باشی در آوردن، لحظاتی به گذشته مدعیان بصیرت بنگرد و به کارنامه خودی هایی که ملک و ملت و دین را حراج کردند، تا معجزه هزاره سوم (احمدی نژاد)، را ببازی بگیرند و بر اریکه حسرتهای بدل مانده خود بنشانند، نظر مجددی داشته باشد، تا یادش بیاید که ساده لوح یا به تعبیر من، کاسبان دین، چه کسانی اند. آیا واقعا از وجود خود با این تحلیل های مشمئز کننده خجالت نمی کشند؟! چرا دست از این همه [کارها] در عرصه حکمرانی برداشته نمی شود؟! اگر امجد چنین است که می گوئید، غلط کردید که به او و امثال او میدان دادید تا هزاران جوان مظلوم را پای درس و بحث او بنشانید و حال آنان را جماعتی فریب خورده و سرگردان و حیران رها کنید در عرصه بند بازی سیاسی خود.

    9
    15
  3. ضمن سپاس از منش اخلاقی شما (نویسنده مطلب)
    گمان نمی برید جان انسانها اصل باشد نه فرع ؟ در قرآن کشتن یک انسان ( به جز مقابل قتل یک نفر یا غارتگری و ویرانگری) مانند کشتن همه انسانها شمرده شده است (سوره نساء- آیه 92)

    9
    7
  4. آقای محمدحسین خوشوقت باعرض سلام منهم پدر وپدربزرگ مادری جنابعالی حاج حسن آقای بغدادی را خوب میشناسم یعنی ازکودکی دوستان مرحوم پدرم بودند لوطی گری وراستگوئی شما ارثیه مرحوم حاج حسن آقاست ولی درمورد آیت الله امجد نظرت را نمی پسندم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    1
    2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا