خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فیلم | بررسی ظهور روح الله زم با حضور زیدآبادی و محسن مهدیان

نشست بررسی ظهور روح الله زم با حضور احمد زیدآبادی (روزنامه‌نگار) و محسن مهدیان (سردبیر خبرگزاری فارس) یکشنبه ۷ دیماه ۹۹ در انصاف نیوز برگزار شد.


بخش اول فیلم نشست:


بخش دوم فیلم نشست:


بخش اول در [آپارات] و [یوتیوب]

بخش دوم در [آپارات] و [یوتیوب]


انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. خدای من فکر می کنم سومین بار است که این پیام را می دهم لطفا یک بار جواب در خوری بدهید
    چرا فایل صوتی این مصاحبه را قرار نمی دهید ؟
    حجم اینترنت بازدیدکنندگان وب سایت شما نا محدود نیست

    2
    1
  2. خدای من فکر می کنم سومین بار است که این پیام را می دهم لطفا یک بار جواب در خوری بدهید
    چرا فایل صوتی این مصاحبه ها را قرار نمی دهید ؟
    حجم اینترنت بازدیدکنندگان وب سایت شما نا محدود نیست

  3. کیفیّت صدا بد است . استودیو که ندارید . دست کم پس از تعویض هوا پنجره ها را می بستید که صدای خودروها مزاحم نباشد . شاید هم با این هوای سرد بسته باشید که در آن صورت چه پنجره های بدی دارید .

  4. اعدام زم — آنهم با آن عجله — در این زمان هیچ توجیهی ندارد مگر اینکه “دلواپسان” ولایی داخلی (در همکاری — به عنوان “دشمن” — با صهیونیسم و نظام سلطه) میخواهند باز هم دوباره (مثل حمله به سفارت عربستان و موشک پرانی “نابودی اسرائیل” به زبان عبری, و…) چوب سیستماتیک لای چرخ بازگشت آمریکا به برجام بگذارند, چون “کاسب تحریم” هستند و دشمن حق الناس, ایرانی آزاد و آباد و مستقل, و البته صلح.

  5. سلام و خسته نباشید میگم خدمت دوستان دست اندر کار ترتیب این چنین مناظره هایی که الحق و والانصاف راهی انصافانه برای رسیدن به گفت و گو در سطحی فرا جناحی می تونه باز کنه . نکاتی که هر دو عزیز ، جناب آقای زید آبادی و جناب آقای مهدیان مطرح کردند ، با ارزش و قابل تامل هست . البته که در قسمت هایی به نگاه های ساده انگارانه و تقلیل گرایانه ی هر دو عزیز نقد هایی جدی وارده ولی به طور کلی شنیدنش برای بنده ارزشمند بود .
    بنده معتقدم که دو گانه ای که ضرورتا باید جایگزین هر دو گانه ی دیگه ای اعم از اصلاح طلب و اصول گرا و … بشه ، دو گانه ای ایران گرایی و ایران ستیزی هست و البته که مهمه به یاد داشته باشیم ما باید در این منطقه مهم ترین و موثر ترین کنشگر سیاسی اقتصادی فرهنگی باشیم ، لذا ایران گرایی رو من به معنایی آرمان گرایانه بکار می گیرم ک نمی تونه دور از انقلابی گری با روح ایرانی باشه . و قطعا در این مسیر باید نخبه های متعلق به جریانات متفاوت رو به کار گرفت . و هیچ جریانی رو تا اون جا که دغدغه ی اقتدار ایران در منطقه داره رو محدود نباید کرد

  6. سلام و خسته نباشید میگم خدمت دوستان دست اندر کار ترتیب این چنین مناظره هایی که الحق و والانصاف راهی انصافانه برای رسیدن به گفت و گو در سطحی فرا جناحی می تونه باز کنه . نکاتی که هر دو عزیز ، جناب آقای زید آبادی و جناب آقای مهدیان مطرح کردند ، با ارزش و قابل تامل هست . البته که در قسمت هایی به نگاه های ساده انگارانه و تقلیل گرایانه ی هر دو عزیز نقد هایی جدی وارده ولی به طور کلی شنیدنش برای بنده ارزشمند بود .

  7. بنده معتقدم که دو گانه ای که ضرورتا باید جایگزین هر دو گانه ی دیگه ای اعم از اصلاح طلب و اصول گرا و … بشه ، دو گانه ای ایران گرایی و ایران ستیزی هست و البته که مهمه به یاد داشته باشیم ما باید در این منطقه مهم ترین و موثر ترین کنشگر سیاسی اقتصادی فرهنگی باشیم ، لذا ایران گرایی رو من به معنایی آرمان گرایانه بکار می گیرم ک نمی تونه دور از انقلابی گری با روح ایرانی باشه . و قطعا در این مسیر باید نخبه های متعلق به جریانات متفاوت رو به کار گرفت . و هیچ جریانی رو تا اون جا که دغدغه ی اقتدار ایران در منطقه داره رو محدود نباید کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا