خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتشار عکس خصوصی مینو خالقی پس از سخنان روحانی

ساعاتی پس از حمایت تلویحی رییس جمهور از نماینده ماندن «مینو خالقی» که شورای نگهبان پیشتر آرای او را باطل اعلام کرده بود، عکس‌هایی خصوصی از او در یک کانال تلگرامی همسو با اصولگرایان منتشر شد.

به گزارش انصاف نیوز، این کانال با تیتر «اختصاصی/ مینو خالقی کاندیدای جنجالی نمایندگی مجلس از اصفهان!»، سه عکس بی حجاب از مینو خالقی منتشر کرده اما هیچ مردی در عکس‌ها نیست.

در این عکس‌ها، خالقی در محیط‌های زنانه و حتی خصوصی و خانوادگی به نظر می‌رسد و هیچ نشانه‌ای از عمومی بودن محیط در آنها نیست.

یکی از احتمال‌ها در این باره، انتشار عکس‌ها به کمک رقبای محلی مینو خالقی است که حتی می‌تواند از میان اصولگراها نباشد اما در توافقی با آنها در حرکتی غیراخلاقی، عکس‌های خصوصی او را به کانال‌های غیررسمی رسانده باشد.

چندی پیش، روزنامه‌ی وقایع اتفاقیه به نقل از شخصی که از آن نام نبرد، نوشته بود:

«طریقه به دست‌آوردن عکس‌های مینو خالقی به این نحو بوده است که یکی از افراد که خود را از دوستان و همفکران مینو خالقی معرفی می‌کند و از معدود افرادی است که از سفر علمی وی به چین مطلع بوده است و به دلیل اینکه خودش در انتخابات رد‌صلاحیت شده، درباره این سفر مینو اطلاعاتی می‌دهد. … همسر یکی از مقامات شهری اصفهان که در انتخابات هزینه بسیار زیادی کرده و شائبه‌ی تخلفات گسترده‌ای در مورد او وجود دارد و همچنین فیلم تخلفاتش در اختیار نهادهای مربوطه است، وقتی متوجه می‌شوند که قرار است آرای وی در برخی صندوق‌ها ابطال شود و ممکن است وی رأی نیاورد و مینو خالقی که با اختلاف کمی از فرد مورد نظر رأی آوره است در لیست بماند، موضوع سفر چین و عکس‌های مربوط به سفر مینوخالقی را منتشر می‌کند».

اختلاف‌نظرات درباره‌ی وضعیت مینو خالقی همچنان ادامه دارد در حالی که کمتر از 20 روز دیگر مجلس جدید تشکیل می‌شود و اعتبارنامه‌ی منتخبان در آن به رای گذاشته می‌شود.

وزارت کشور و حامیان دولت معتقدند که بر اساس قانون پس از انتخاب شدن مینو خالقی و تایید شورای نگهبان بر انتخابات اصفهان، امکان قانونی ابطال آرای او وجود نداشته و تنها مجلس است که می‌تواند در بررسی اعتبارنامه‌ی او به ادعاها رسیدگی کند.

با این حال همچنان وضعیت او مشخص نیست و بحث‌ها در این باره در سخنرانی‌ها و رسانه‌ها ادامه دارد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. وقتی کلیپ فیلم رئیس دانشگاه با دختر پخش شد پخش کننده را محکوم کردند
    وقتی کلیپ فیلم در آسانسور پخش شد، باز هم پخش کننده محکوم شده
    الان هم باید پخش کننده یعنی اصولگرایان محکوم شوند
    آیا عدالتی وجود دارد؟؟

    1. من نه طرفدار چپ هستم نه راست یه جورایی حس خوبی بهشون ندارم
      فقط مطمئن هستم این کار توسط یکی ار اعضای لیست امید اصفهان انجام گرفته و اصلاح طلب هستش ..
      در ضمن این دولت هر کاری میکنه تا مردم و از گند های برجام دور کنه … یه کم چشماتون و بیشتر باز کنید .
      “امیدوارم انتشار پیدا کنه “

      1
      3
  2. وارد شدن به حریم خصوصی مردم و سند درست کردن واسه شخصی بنظر من و همه بزرگترین گناهه اونم به زندگی شخصی که منتخب مردمه این نشون میده ایشون در اجتماع از احترام و محبوبیت خاصی برخورداره البته من نیز قبول دارم هرکسی شکست بخوره و پوزش زمین مالیده بشه به کارهایی کثیف تر از این هم دست میزنه

  3. به نظر من اینکار، کار احمدی نژاده مگه یادتون رفته عکس زن موسوی رو آورده بود جلو همه تو تلویزیون نشون میداد و بعدم پخشش کرد . شک نکنید کار کاره خودشه.

    1. تو که معلومه عقلت اندازه یه گنجیشکه. احمدی نژاد عکسی رو نشون داد که اون خانم قبلا تو یک مجله چاپ کرده بود. این عکس خصوصی و شخصیه این خانمه.
      این کجا و اون کجا – اتفاقا باید چراغ بردارید و دنبال احمدی نژاد ها بگردید – وگر نه لیاقت شما ها همین دروغ هایی است که روی اون ماسکی به نام برجام زده اند

      2
      1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا