خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مهمانی خانوادگی کروبی در خانه‌ی قوچانی [+عکس]

محمد قوچانی عکس‌هایی از حضور مهدی کروبی و کرباسچی در خانه‌ی خود را در اینستاگرام منتشر کرد.

به گزارش انصاف نیوز محمد قوچانی با انتشار عکس‌هایی از کروبی نوشت:

بیست سال پس از روز عروسی مان که با تلاش آقای کروبی از عزا درآمد و پدر عروس سرانجام از زندان به تالار عروسی رسید؛

دیشب ما (من و مریم و حافظ و ایران) میزبان آقای کروبی و آقای کرباسچی بودیم هر چند باز جای آقای باقی خالی بود اما حتی آقای باقی هم از اینکه یک گام به عبور از حوادث هشتاد و هشت نزدیکتر شده ایم راضی بود و خوشحال و ما هم به گام های بلندتر بعدی، امیدوار.

هشتاد و هشت را نباید فراموش کرد اما از آن باید عبور کرد و گام اول بازگشت هر دو نامزد اصلاح طلب انتخابات به جامعه بود که الان ظاهرا به گام آخر بدل شده است

اما حتی اگر ( برخی) اصلاح طلبان به پایان راه رسیده باشند و همچون اصولگرایان در دور تکرار افتاده باشند، سیاست ورزی به خصوص اصلاح طلبی هرگز نمی میرد و یکی از نمادهای بقای آن همین روحیه ی آقای کروبی است.

تمام شب شیخنا به فکر راه برون رفتی برای اصلاحات و کل کشور از این وضع تعلیق بود و در فقدان مسوولیت پذیری دوستان اصلاح طلب و رقیبان اصولگرا بر حال ملت و کشور غصه می خورد و در جستجوی چاره برای جامعه ای بود که درگیر فروبستگی در هر دو جریان اصلاح طلب و اصولگرا شده است . اصلاح طلب / اصولگرا ، ” تمام نشده ماجرا”! داستان ادامه دارد …

گفتنی است پیش از این هم مهدی کروبی با قدرت الله علیخانی دیدار کرده بود.

تسنیم نیز با انتشار این خبر نوشت: این برای چندمین بار است که تصاویری از ملاقات مهدی کروبی با شخصیتهای سیاسی در‌ چند ماه و‌ هفته اخیر منتشر می شود و به نظر می‌رسد آنچه درباره شرایط حصر او طی ماه‌ها و حتی چند سال اخیر تصور می‌شود اساساً با واقعیت موجود تناسبی ندارد.

 

انهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا