خرید تور تابستان ایران بوم گردی

عنابستانی: من به صورت سرباز سیلی نزدم

علی‌اصغر عنابستانی، نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی در واکنش به انتشار خبر برخوردش با پلیس راهور گفت: سرباز مذکور به راننده خودروی ما توهین کرد، اما من به صورت سرباز سیلی نزدم.

عنابستانی در گفت‌وگو با خبرنگار صداوسیما در خصوص حواشی پیش آمده پیرامون برخوردش با ماموران راهور ناجا در محدوده خط ویژه اتوبوسرانی، تصریح کرد: سرباز مذکور به راننده خودروی ما توهین کرد، بعد از این توهین؛ آن‌ها از پشت و جلو راه را به روی ما بستند و این باعث شد تا شلوغ شده و با حضور جمعیت، التهاب ایجاد شود.

نماینده سبزوار همچنین گفت: ما حتی از ماشین هم پیاده نشدیم؛ لذا اینکه گفته می‌شود؛ عنابستانی بر صورت سرباز پلیس راهور سیلی زده است، اصلاً صحت ندارد.

وی خاطرنشان کرد: در حال پیگیری موضوع از طریق سردار اشتری، فرمانده نیروی انتظامی هستیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. انکار تو روز روشن با حضور این همه شاهد ، بی حضور مردم نماینده مردم شدن از این بهتر نمیشه والا

    13
  2. وقتی وسط خیابون اعلام میکنی که نماینده مجلس هستی و مجوز خلاف کردن داری داغ مردم تازه میشه” راننده سرکار هم به مامور میگه […] که اصلا بنظرت توهین نیست و وقتی مامور به رانندت میگه بچه خوشگل اونوقت میشه توهین” ادعا میکنی که به خودت هم توهین کرده و نمیگی چه توهینی بتو کرده” نمیگی چرا تو خط ویزه بودی ” بعضی از کسانی که شاهد عینی بودند شهادت دادند که تو سیلی بصورت سرباز زدی و شما انکار میکنی! کل ماجرا حاکی از اینه که یه ادم [اشتباه] شده نماینده مجلس و از تو [اشتباه] تر شورای نگهبان که به امثال تو پر و بال میده!

    23
    1
  3. طبق معمول این چهل ساله مسئولین خدوم و زحمتکش مبرا میشن و مردم گناهکار. مخصوصا چون فیلم گرفته اند

    19
  4. متاسفانه معلوم آخرش به کجا میرسه، اما دقیقا بیش از ۴۰ ساله که بزرگترین اشتباه ما همین جاست. بدبخت سرباز خدوم، فیلمبردار، شاهدین عینی و در نهایت مردم ایران.

  5. طرف در نهضب سواد اموزی درس خوانده و با رانت نماینده شده کسی که بخاطر تبلیغ در انتخابات برای احمدی نژاد مشاور ریس جمهور شده تا زمانی که شیوه انتخاب مسئولین این باشد باید هم این اتفاقا بیافتد

  6. نه …این حرکت مال یک نماینده مردم نبودسیلی شورای نگهبان بود بر مردم….وقتی صدرتا ذیلشان از ابوالمشاغل تا مبدع دراز اویز وکش لقمه….از حضور مردم نگرانند این عناصر پلشت جرئت چنین حرکت رذیلانه ای را نداشتند….چکنیم موید این نورسته هایی نخبگان ……..هستند..

  7. تو اشتباه نکردی تو درست کاری و کردی که ازت انتظار میرفت این ماییم که اشباه کردیم این ماییم که باید تاوان امثال تورو پس بدیم این مردم هستن که باید هرروز به خودشون لعنت بفرستن با این انتخابشون نه جناب عنابستانی تو اشتباه نکردی مثل همیشه محکم و استوار توپ و شوت کن تو زمین مردم ما عادت کردیم به خوردن گلهای فراوان در آخر از خدا باری تعالی بخاطر این معصیتی که کردیم طلب آمورزش دارم

  8. عناب جون سیلی زدن به این سرباز تمام دسمالکشیهات رو به باد داد دیگه باید پیاده شی خط 11 بری

  9. تازه به دوران رسیده یه مقدار برا عنابستانی زیاده
    شاید بهتره بگیم تازه به دوران رسانده شده
    یعنی یکی مثل علم الهدی به یکی از پادوهاش کمک کرده تا بنشوننش یه جایی
    بگذریم وبماند عنابستانی دردوره احمدی نژاد استاندار چهارمحال وبختیاری شد خدا میداند مردم با چشم دشمنی بهش نگاه میکردند کاش فسادها اون زمانشون با گروهشان افشاشود

    1
    1
  10. سلام چه کسانی دقیقا صحنه سیلی زدن را دیده اند ؟
    آنچه در فیلم به نمایش گذاشته شده بیشتر شبیه سناریو از پیش طراحی شده برای تخریب نمایندگان مجلس است هجمه ای بسیار تحقیر آمیز و نگران کننده و دشمن شاد کن
    زود قضاوت نکنیم
    کسی از توهین سرباز با علم براینکه یک مقام مسئول در حال تردد است صحبت نمیکند هرچند هنوز قائده ای برای تردد و یا ممنوعیت تردد بیانیه ای صادر ننموده اند و هر روز در خیابانهای شهر شاهد تردد خودروهای LED در مسرهای ویژه هستیم

    7
    13
    1. تو راست میگی‌ تازه روایت داریم سرباز با یک سناریوی از پیش طراحی شده صورت خود را به دست نماینده زد و سیلی ایجاد کرد

      3
      1
  11. عنابستانی ضرب و شتم سرباز پلیس را تکذیب کرد
    عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: بنده با آقای عنابستانی صحبت کرده‌ام و ایشان درگیری فیزیکی خود با مامور پلیس را به طور کلی تکذیب کردند.
    به گزارش مشرق، محمدرضا دشتی اردکانی عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی در واکنش به خبر ضرب و شتم ماموران نیروی انتظامی توسط یکی از نمایندگان مجلس و روند بررسی این موضوع در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: اگر گزارشی به دسته هیئت نظارت برسد قطعا آن را بررسی خواهند کرد، بنده تاکنون استعلام گرفته‌ام هنوز شکایتی به ما واصل نشده است.
    وی افزود: بنده با آقای عنابستانی صحبت کرده‌ام و ایشان درگیری فیزیکی خود با مامور پلیس را به طور کلی تکذیب کردند.

  12. چرا داواپسان و اصولگراها ساکتند آبرریزی شده؟ برفرض که سیلی نزده باشه چرا خلاف قانون کردی ؟ پر رو شدین

  13. شدیدا خواهان مجازات این به اصطلاح نماینده مجلس نشین هستیم
    با این کار ثابت کرد که نماینده مردم نیست و باید از مجلس اخراج شود

    1
    1
  14. شرف داشتی مثل مرد عذرخواهی می کردی و صورتی که سیلی زدی را می بوسیدی؛ ولی نه تو و نه همپالانت، هرگز چنین نکرده اید و نخواهید کرد و راز واژگونی دولت ها و حکومت ها، همین نکته ی باریکتر ز موست!

  15. سالها پیش در آمریکای جهانخوار شوهر همکارم دکتر… برای فرصت مطالعاتی رفته بود وارد خیابان ورود ممنوع شد پلیس پیاده ش کرد مجبورش کرد وسط خیابان بالانس بزنه و تست الکل وبهش فهموند تو یا باید مست باشی یا دیوونه که وارد ورود ممنوع شدی سرباز دستت درد نکنه

  16. این سرباز خود نمایی میکنه دنبال شهرت و اوازه است چرچیل هم تخلف رانندگی کرد و جریمه شد این سرباز هم بجای فحش و برخورد فیزیکی متخلف را جریمه می کرد. اگه اجازه جریمه کردن نداشت به مافوق خود گزارش می داد. اجرای قانون یعنی برخورد محترم مامور قانون . الان بی احترامی کردن روال شده .این سرباز شان نماینده مجلس رو خدشه دار کرده است.

    2
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا