خرید تور تابستان ایران بوم گردی

درباره‌ی یک «دروغ پر تکرار» علیه عباس آخوندی

محمد حافظ حکمی در صفحه‌ی توییتر خود نوشت:

‏‎در مورد یک دروغ پرتکرار!

آیا ‎عباس آخوندی گفت: «افتخار می‌کنم که در ۶۲ ماه یک واحد مسکن مهر افتتاح نکردم»؟

حقیقتا ‎دروغ بلای خانمان‌سوزی است که می‌تواند یک حکومت را از هستی ساقط کند! حضرت امیر (ع) می‌فرماید: هيچ بي شرمي و وقاحتي چون بهتان زدن نيست!

اما اصل ماجرا

‏من در جلسه تودیع آقای آخوندی که او این جمله معروف را بر زبان راند شخصا حاضر بودم و بی‌واسطه شنیدم! از دقایقی بعد جلسه، «‎ضدرسانه»های اهلِ تحریف شروع به جعل و رپورتاژ خلاف واقع از طریق تقطیع کردند! تیتر زدند «آخوندی: افتخار می‌کنم حتی یک واحد ‎مسکن مهر نساختم» که دروغ کثیفی بود‌.

‏منصف‌ترها جعل نکردند، فقط تقطیع کردند: «افتخار می‌کنم حتی یک واحد ‎مسکن مهر افتتاح نکردم» که در ذهن مخاطب همان دروغ قبلی را تلقین می‌کند! اما جمله عباس آخوندی دقیقا چه بود؟

آقای آخوندی دقایقی در نقد مسکن مهر و سیاست‌گذاری بی پشتوانه صحبت کرد و سپس عینا گفت: ‏«من منتقد جدی طرح مسکن مهر بودم، اما تعهدات دولت به مردم را که نمی‌شد انجام نداد! به همین دلیل در طول دوره وزارت من بیشترین تعداد واحد مسکن مهر تکمیل و ساخته شد و تحویل مردم گردید، اما من افتخار می‌کنم در افتتاحیه حتی یک واحد آن شرکت نکردم چون این کار را قبول نداشتم»

‏حالا شما متن را که شخصا بی‌واسطه شنیدم و حتما فیلم‌های آن موجود است را با ادعاهای دروغین مدعیان انقلابی‌گری مقایسه کنید!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. ایشون فرمودند مسکن مهر افتتاح نکردم و افتخار میکنم!!! میشه بفرمایید چند تا مسکن اجتماعی افتتاح کردند؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا