خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توییت‌‌های آشنا و معزی درباره‌ی پشت‌پرده‌ی توقف موقتی «گاندو»

حسام‌الدین آشنا، مشاور رئیس‌جمهور روحانی در توییتی نوشت: ‏همان کسی که می‌تواند بدون سر و صدا یک سریال را خارج از روال، وارد کنداکتور نوروزی کند می‌تواند با سر و صدا پخش بقیه آن‌را به وقت دیگری موکول کند.

به‌گزارش انصاف نیوز آقای آشنا در صفحه‌ی توییتر خود نوشت:

«‏جانفشانی‌های پاسداران گمنام انقلاب اسلامی بسیار فراتر از نمایش کاریکاتوری و به‌شدت نارسی‌است که در گاندو ارائه شده‌است. گفتارها و تصاویر کلیشه‌ای، روایت ‌گری ضعیف و یک‌طرفه از پرونده‌های اختلافی و اصرار بر داستان‌های غیر واقعی گرهی از صورتحساب سنگین مالی و امنیتی گاندو نمی‌گشاید.‌‌‌‌..‏صریح باشید و بازی نکنید؛ بگویید چه کسی؛ از کجا و چه زمانی؛ در باره سانسور یا ممانعت از پخش کدام بخش از کدام سریال بر چه قسمتی از صدا و سیما فشار آورده‌است. آیا صدا و سیما اساسا نقشی در تولید یا پخش این سریال داشته‌است؟…‏همان کسی که می‌تواند بدون سر و صدا یک سریال را خارج از روال، وارد کنداکتور نوروزی کند می‌تواند با سر و صدا پخش بقیه آن‌را به وقت دیگری موکول کند…‏داخل پرانتز: احتمالا گاندوبازی اخیر در پاسخ به کلاب‌هاوس ظریف است.‌‌‌‌..‏از کشور داری گرفته تا سریال سازی کار سنگین را به آدم نادان و ناوارد نسپرید»

علیرضا معزی، معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور در توییت‌هایی نوشت: «‏۱. نه رئیس‌جمهور ونه هیچ یک از اعضای دولت، نه در جلسه چهارشنبه کابینه و نه در هیچ جلسه‌ یا تماسی، نه قبل از پخش و نه در زمان پخش ‎گاندو نه با رییس نه با سایر مسؤولان صداوسیما و نه حتی با متنفذین نظام، گفت‌وگویی درباره‌ی پخش یا عدم پخش این سریال نداشته‌اند، چه رسد به مباحثه ومجادله!…۲‏. آقایان لطف کنند به جای شایعه‌سازی و انحراف افکار عمومی به یک سوال مهم پاسخ دهند: پخش ‎گاندو ناتمام ماند یا سریال نیمه‌کاره در کنداکتور قرار گرفت؟ اگر سریال نیمه‌کاره بود چه انگیزه‌ای سبب شد که گاندو اینچنین با سراسیمگی و عجله بر آنتن برود؟‌

گفتنی‌ست «موسسه‌ی فرهنگی هنری اندیشه‌های شهید آوینی» که سریال گاندو از محصولات آن اعلام شده است درباره‌ی توقف موقای این سریال اعلام کرده است: ‏همراهان و ببیندگان عزیز، سریال ‎گاندو۲ در ۱۳ قسمت برای تعطیلات نوروزی آماده شده بود که با آمدن ‎شارلوت (افسر اطلاعاتی ام.آی.سیکس) به ایران تمام می شود. ادامه‌ی ‎گاندو۲ به شبکه‌سازی شارلوت در ایران می‌پردازد، که بعد از اتمام مراحل نهایی از ‎شبکه سه پخش خواهد شد.

انتهای پیام

‏صریح باشید و بازی نکنید؛
بگویید چه کسی؛ از کجا و چه زمانی؛ در باره سانسور یا ممانعت از پخش کدام بخش از کدام سریال بر چه قسمتی از صدا و سیما فشار آورده‌است.
آیا صدا و سیما اساسا نقشی در تولید یا پخش این سریال داشته‌است؟

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا