خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توییت تخت‌روانچی درباره‌ی «موقعیت برد-برد برای همه»

مجید تخت روانچی، نماینده ایران در سازمان ملل در توییتی نوشت: اگر آمریکا تمام تحریم ها را لغو کند، سپس ایران تمام اقدامات جبرانی را متوقف خواهد کرد. این می‌تواند یک موقعیت برد-برد برای همه باشد. 

به گزارش ایسنا، تخت روانچی درباره مذاکرات امروز اعضای کمیسیون مشترک برجام که  در وین انجام می شود، در صفحه توییترش نوشت: ایران و گروه ۱+۴ امروز مذاکرات هسته ای را در وین از سر می گیرند. آمریکا تا کنون نتوانسته به وعده کارزار انتخاباتی جو بایدن رئیس جمهور آمریکا  مبنی بر بازگشت به برجام[توافق هسته ای] عمل کند. 

روانچی در ادامه نوشت: اگر آمریکا تمام تحریم ها را لغو کند، سپس ایران تمام اقدامات جبرانی را متوقف خواهد کرد. این می‌تواند یک موقعیت برد-برد برای همه باشد. 

هجدهمین نشست کمیسیون مشترک برجام که در روز جمعه ۱۳ فروردین به صورت مجازی آغاز شده بود، امروز از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه به ‌وقت محلی (۱۷:۰۰ به وقت تهران) در وین از سر گرفته می شود. 

سید عباس عراقچی، معاون سیاسی وزیر امورخارجه، ریاست هیات کشورمان را در این نشست برعهده دارد و نمایندگانی از سایر دستگاه ها از جمله بانک مرکزی، وزارت نفت و سازمان انرژی اتمی، وی‌ را در این نشست همراهی می کنند. 
رایزنی های فنی در قالب نشست های کارشناسی در دو حوزه رفع تحریم ها و مسائل هسته ای از جمله مهمترین موضوعات در دستور کار این نشست می‌باشد. 

همچنین در حاشیه نشست کمیسیون، به روال معمول، جلسات دو جانبه با روسای سایر هیات‌های ۴+۱ برگزار می شود. در این چارچوب، شامگاه دوشنبه دیدار دوجانبه با چین انجام شده و صبح سه شنبه نیز دیدارهایی با هیات روسیه و اتحادیه اروپایی تنظیم شده است. 

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا