خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش خزعلی و سجادی به «استودیو میرداماد»

پس از انتشار گزارش «ماجرای استودیوی خیابان میرداماد چه بود؟» [لینک]، مهدی خزعلی و داریوش سجادی بدون توضیح درباره ی استودیوی مورد اشاره در گزارش، به فرافکنی پرداختند.

انصاف نیوز با این توضیح کوتاه، هر دو جواب و پیام را بدون کم و کاست در زیر می آورد:

1 – راه آقای «مهدی خزعلی» مانند کتاب «هویت» ایشان، انتشار اتهامات و توهین هایی به نظر می رسد که نیاز به پاسخ ندارد؛ با این حال مدیر سایت درباره ی اتهامات شخصی خزعلی خود به یک عبارت اکتفا کرد: «بهتر است آقای خزعلی اسم خود را به خزعبلی تغییر دهد که بیشتر به او می آید». فایل صوتی گفتگوی آقای خزعلی و مدیر سایت در نمایشگاه مطبوعات پارسال در کانال تلگرامی سایت منتشر شده که خود نشان دهنده ی روحیه ی اوست [لینک به فایل صوتی در تلگرام]. همچنین درباره ی کتاب هویت و سعید امامی در روزهای آینده مطلبی منتشر خواهد شد. 2 – آقای «داریوش سجادی» در پیام ارسالی خود تنها به یادداشتی در گذشته اشاره کرده است که در آن به صراحت تبلیغات برای هاشمی رفسنجانی در مرحله ی اول و به ویژه تبلیغات کاملا یک طرفه برای آقای هاشمی در مرحله ی دوم انتخابات 84 در تلویزیون هما تایید شده است.

 

پاسخ مهدی خزعلی

مهدی خزعلی در متنی با عنوان «پاسخ دروغ پراکنی و بد اخلاقی انصاف نیوز» نوشته است:

بی انصاف نیوز، سایتی به مدیریت یک عنصر وابسته به سیستم امنیتی و همکار برادران که سابقه عضویت در گروههای راست را دارد، هر از چند گاهی به سم پاشی و دروغ پردازی و مانورهای سخیف خبری می زند.
انتشار عکس اینجانب در کنار داریوش سجادی – مهره سوخته حاکمیت – به چه معناست؟ نیازی به مبهم سازی اخبار آشکار برای جلب توجه مردم نیست!
همه می دانند که علیرضا خزعلی شبکه ماهواره ای هما را در آمریکا با موافقت وزارت اطلاعات و ارشاد راه اندازی کرد و داریوش کارمند او بود و در سال 84 تبلیغات هاشمی را پخش می کرد و با روی کار آمدن احمدی نژاد بلافاصله خط عوض کرد و گفت: “ما تبلیغات هاشمی را پخش می کردیم که رای نیاورد!”

بعدها به دلیل همکاری با نیروهای امنیتی و … علیرضا خزعلی در آمریکا مورد تعقیب قرار گرفت و قبل از دستگیری خاک آمریکا را ترک کرد، می گفت: “اگر یک هفته دیگر می ماندم، دستگیر می شدم”.

علیرضا به دبی رفت و با همکاری سعید کریمیان – مالک جم تی وی – شبکه ی ایرانیان را راه اندازی کرد و صد البته با مجوز وزارت اطلاعات و ارشاد ایران! و یک استودیو مجهز در تهران برای برنامه سازی ساخت.

علیرضا همواره همسوی با قدرت بوده و هر جا بوی کباب می آمده حضور پیدا کرده است، قبل از 84 مرتب با فرزندان هاشمی تماس دارد و تبلیغات هاشمی را رایگان در شبکه هما پخش می کند، پس از پیروزی احمدی نژاد به دستبوس او می شتابد و در پاسخ این اعتراض که: “تو تا روز انتخابات تبلیغات هاشمی را پخش می کردی و حالا احمدی نژادی شده ای؟ دیگر چرا به هاشمی ناسزا می گویی؟”، می گوید: “من کلیپ هاشمی را پخش می کردم که رای نیاورد! چون کلیپ هاشمی بهترین ضد تبلیغ بود!”. پس از رحلت پدر به ایران باز می گردد تا از قبل ریاست پدر زنش در بنیاد شهید برای خود کلاهی دست و پا کند و همیشه تابع و مداح قدرت بوده و هست و مخالف سرسخت اینجانب است و کسی است که زمانی که در انفرادی بودم، علیه من از قول پدر مطلبی نوشت که بازجو نشانم داد! و تلاش زیادی کرد که در سلول بمانم و آزاد نشوم.

حال در این ماجرا و تیتر، نام مهدی خزعلی و عکس او چه معنا داشت؟! جز بیماری و غرض ورزی یک سایت وابسته به نیروهای امنیتی که هر از چند گاهی خود را رسوا می کند.

در خاتمه نوشته است: “مهدی خزعلی همکار فرهنگی سعید امامی!”. در پاسخ باید گفت: “اینجانب هیچ همکاری با سعید امامی نداشته ام و فقط یک بار در حاشیه ی دیداری به واسطه ی یکی از بستگان او را 10 دقیقه دیده ام و البته آن موقع نمی دانستم که کیست و بعدها او را شناختم!”

متاسفانه مسوول سایت انصاف نیوز، از زمان دستگیری فله ای خبرنگاران که همسرش هم دستگیر و بلافاصله آزاد شد، هنوز برای نیروهای امنیتی خوش خدمتی می کند و متاسفانه اصلاح طلبان او را طرد نمی کنند!
او هم مثل اکبر خوش گوشت، موجب سرافکندگی اصلاحات خواهد شد!
مهدی خزعلی
اول خرداد 95

پیام ارسالی داریوش سجادی

داریوش سجادی، بلاگر همسو با جریان احمدی نژاد که مقیم «آرزیونا» در آمریکاست نیز در پیامی که به انصاف نیوز ارسال کرده، نوشت:

من بی کار نیستم تا هر صورت نشسته ای که برای کسب صله یا خوشآیند پدر خوانده نسبت به بنده دروغ بافی کرد واکنش نشان دهم. مطمئنم تا این اندازه فراست دارید که اصحاب پدر خوانده اگر ارزنی اطلاعات مخفی و خلاف کارانه از بنده داشتند به اعتبار شدت تنفرشان از اینجانب تاکنون دمار از روزگار بنده با افشاگری هایشان در آورده بودند.

یک بار آن شیاد و دروغگوی اعظم شان (مهدی خزعلی) را به میدان فرستادند و بنده نیز به کفایت از خجالتش درآمدم. [آقای سجادی به یکی از نوشته های گذشته اش لینک داده که بخش مربوطه را از وبلاگ وی در انتهای همین متن آورده ایم]
جالب آنجا است این قهرمان متوهم و دروغگو عمری است عنوان دکتر چشم پزشک را برای خود جعل کرده بدون آنکه حتی یک مطب داشته باشد یا یک روز در کلینیکی درمانگاه یا بیمارستانی طبابت کرده باشد و کسی هم از ایشان نمی پرسد اکر چشم پزشک هستید پس چرا بجای مطب موسسه انتشاراتی راه انداخته اید!؟ لااقل شماره نظام پزشکی تان را یک بار اعلام فرمایید! بگذریم اما در مورد خودم پیشنهادم آن است اگر واقعا آقایان دنبال افشاگری از بنده هستند مهترشان را جلو انداخته یک مصاحبه سنگین و چالشی با بنده انجام دهند و آنجا یک بار و برای همیشه هر سوال و شبهه و افترا و ظن و گمانی از بنده دارد را مطرح کنند تا سیه روی شود هر که در او غش باشد! و همکاری های بنده با سی آی ا و موساد و اینتلجنت سرویس و سربازان گمنام امام زمان و پول های مکتسبه افشا فرموده شود به عون الله تعالی.

 

توضیح سابق سجادی: «مدیر هما حامی قالیباف، هما مبلغ هاشمی»

در پیام ارسالی سجادی به انصاف نیوز، به یادداشتی از خود در سال 89 خطاب به مهدی خزعلی لینک داده بود که بخش مربوط آن در پی می آید:

«جناب آقای مهدی خزعلی! در راستای داریوش سجادی شناسائی تان مدعی شده اید اینجانب شریک برادر شما در شبکه تلویزیونی هما بوده ام! هر چند بارها و به تناوب در مکان های مختلف گفته ام اما اینجا نیز بک بار دیگر تکرار می کنم: تلویزیون ماهواره ای هما تلویزیونی خصوصی بود که برخوردار از «یک موسس» و «یک سرمایه گذار» و «یک مدیر مسئول» بود، هر سه «ژاپه یوسفی». تلویزیون هما نه در حوزه تاسیس و نه در حوزه سرمایه و نه در حوزه مسئولیت و نه در هیچ حوزه ای دیگر برخوردار از هیچ شریکی نبود که اکنون جنابعالی مدعی شراکت اینجانب و اخوی تان در این رسانه شده اید. اینجانب و اخوی جنابعالی هر دو کارمند حقوق بگیر این تلویزیون و تحت ریاست آقای یوسفی بودیم با دو مسئولیت متفاوت. بنده دبیری سرویس سیاسی و مسئولیت برگزاری میزگردهای سیاسی در آن رسانه را به عهده داشتم و اخوی جنابعالی نیز مسئولیتی در حوزه اعتبار و تخصص خود را داشتند.
مدعی شده اید تلویزیون هما در انتخابات دور نهم ریاست جمهوری ایران مبلغ اکبر هاشمی رفسنجانی بوده و شگفت آنکه این حکم را در حالی با قاطعیت اعلام فرموده اید که در همان نوشته به صراحت اعتراف کرده اید: هرگز فرصت ملاحظه برنامه های این رسانه را نداشته اید. تلویزیون هما در آن انتخابات حسب دستور جلسه ای که جناب آقای یوسفی شخصاً انجام آن را به مسئولین تلویزیون دیکته کردند و با اتکای بر سیاست عدالت رسانه ای مُصرانه کلیه امکانات خود را به صورت مساوی در اختیار تبلیغات عموم نامزدهای ریاست جمهوری قرار داد و بجز آقای احمدی نژاد و ستاد انتخاباتی شان که در آن انتخابات صراحتاً سیاست امساک تبلیغات رسانه ای را اعلام کرده بودند دیگر نامزدها به تساوی از امکان استفاده از امکانات رسانه ای تلویزیون هما برخوردار شدند. این در حالی است که در آن انتخابات نامزد مطمح نظر مدیریت تلویزیون هما جناب آقای قالیباف بود. اما آقای یوسفی علی رغم آنکه تلویزیون هما متعلق به ایشان بود و می توانست حسب سلیقه سیاسی خود تبلیغات انتخاباتی در تلویزیون هما را بنفع نامزد مورد نظر خود هدایت کنند اما بر اساس همان عدالت رسانه ای از این کار اجتناب کرد و بعد از آنی هم که رقابت انتخاباتی به دور دوم و بین آقایان هاشمی رفسنجانی و محمود احمدی نژاد کشیده شد تلویزیون هما باز هم به اعتبار دستورالعمل آقای یوسفی موظف به حفظ اعتدال رسانه ای بین هر دو کاندیدا شد. اما کماکان بنا بر اصرار ستاد آقای احمدی نژاد، تلویزیون هما محروم از کلیپ ها و مصاحبه های تبلیغاتی ایشان ماند و بالاجبار تنها آنتن دهنده به تولیدات تبلیغاتی آقای هاشمی رفسنجانی در طول آن یک هفته شد. این در حالی است که هم اینجانب و هم جناب آقای یوسفی در طول یک هفته دور دوم انتخابات بارها در مقابل دوربین از ستاد آقای احمدی نژاد جهت ارسال تبلیغات ایشان دعوت به عمل آوردیم. بنابراین «اخوی جنابعالی» صرف نظر از ادعای جنابعالی مبنی بر اقبال ابتدائی ایشان به هاشمی و ادبار فرصت شناسانه از ایشان در فردای پیروزی احمدی نژاد کمترین نقشی در سیاستگذاری تبلیغات انتخاباتی تلویزیون هما را نداشتند.

گذشته از آن لازم می دانم توجه جنابعالی را به نکته مهمی جلب کنم و آن اینکه هر چند شما به غلط اصرار دارید بین اینجانب و برادرتان وصلت شراکتی یا عقیدتی القا بفرمائید اما مزید اطلاع تان معروض می دارد اینجانب در هیچ حوزه سیاسی و عقیدتی و اقتصادی برخوردار از کمترین مشابهت یا اشتراک نظر با ایشان نبوده و بلکه در اکثر مواضع با یکدیگر اختلاف و تناقض نظر داشته و داریم. جالب است که به اطلاع شما برسانم این اختلاف نظر مسبوق به سابقه بوده و در ایام فعالیت تلویزیون هما نیز اینجانبان کماکان همین اختلاف نظرها را داشتیم اما این از مزیت ها و برجستگی های تلویزیون هما بود که برخوردار از چنان ظرفیت بالائی از تسامح بود که کلیه دست اندرکاران آن رسانه را بهره مند از آن می کرد تا با حفظ مواضع سیاسی خود که قالباً در تضاد با یکدیگر بود در کنار یکدیگر اهتمام شان را صرف تحقق آرمان و اهداف تعریف شده آن رسانه نمایند.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. تا آنجائى كه من خبر دارم دكتر خزعلى ارتباطى با تلويزيون هما نداشته و اين برادرش عليرضا بود كه در كار رسانه هاى تصويرى فعاليت داشت، در هر صورت اگر مسؤل محترم سايت اطلاعاتى دارد كه با انگاره اصلاح طلبان جور درنمى آيد زودتر منتشر كند البته با رعايت انصاف، اما ايكاش علت اختلاف با ايشان را ما هم ميفهميديم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا