خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فرق میان پزشکیان و رئیسی

بامداد لاجوردی، عضو بخش تحلیلی انصاف نیوز در یادداشتی با عنوان «فرق میان پزشکیان و رئیسی» نوشت:

قبل از اعلام صلاحیت‌ها در جلسه‌ای با مسعود پزشکیان بودیم که داشت برای تبلیغات انتخاباتی آماده می‌شد. یکی از حاضران که با صداوسیما همکاری دارد به پزشکیان پیشنهاد داد همراه فیلمبردار بروند بازار تهران و در حالی که کسبه از وضعیت اقتصادی و سیاسی و دیپلماسی گله می‌کنند پزشکیان از نارضایتی‌های مردم برای خود کاسبی انتخاباتی کند.

اما پزشکیان خیلی سفت و سخت مخالفت کرد و استدلال کرد، اولا او سیاستمدار است و بازیگر نیست و در ادامه گفت چون در طول چند سال اخیر به بازار نرفته، بنابراین این تقلب و ریاکاری است که حالا شب انتخابات در بازار برود.

اما امثال رئیسی هم در برابر پیشنهادهای عجیب ستادهای خود وسوسه می‌شوند که مبادا ایده آنها رای‌آور باشد و توان ایستادن مقابل وسوسه‌ آنها را ندارند؛ مثلا رئیسی چهار سال پیش هرگز از خودش نپرسید گه چقدر کارهای تتلو را دنبال می‌کرده و اصلا چقدر او را می‌شناخته؟ رئیسی خیلی ساده پیشنهاد ستاد انتخاباتی خود را برای دیدار با تتلو پذیرفت و این دوره هم پیشنهاد آنها را برای حضور در بازار تهران قبول کرد اما از خود و طراح این سناریوی انتخاباتی نپرسید که هرگز در طول یکسال گذشته برای خرید مایحتاج شخصا به بازار رفته که حالا یک‌دفعه نزدیک انتخابات وسط بازار همراه چند فیلمبردار سبز شده‌؟

فرق پزشکیان و رئیسی همین است‌. پزشکیان برای جمع کردن رای دست به هرکاری نمی‌زد اما دیگران می‌زنند.

اتتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. چقدر راحت به دیگران نسبت می‌دهید و راجع به دیگران قضاوت میکنید. گویا به مسئولیت شرعی این عبارات فکر نکرده اید!
    هیئت تحریریه انصاف! نیوز؛ بی انصافی نکنید و دین خود را به دنیای دیگران نفروشید.

    1
    3
    1. عزیز من اصلا کاندیدا هستند برای تبلیغات، با این ساده اندیشی شما یک مدرسه رو هم نمیشه اداره کرد. حسن ظن با سادگی متفاوته

  2. ضمن تشکر، مطلب انصاف نیوز، نه به معنی این است که دیگران بی عیبند، و نه این که رئیسی فقط این یک عیب بنیادین را دارد. چون رئیسی عیب های پایه ای بزرگتری هم دارد که ریشه یک حکومت را خواهد کند و داشته های یک ملت را بباد خواهد دارد. به دقت دکتر پزشکیان در توصیف «جامع» از بعضی ها، باید آفرین گفت: «بازیگر».
    و اما عیوب رئیسی، مهمترینش ریاکاری و نفاق و دروغ گویی است. او راست راست چشم در چشم ملت دوخت و به تتلو گفت کارهایش را دیده و پسندیده، تفهیم امر دیدن و پسندیدن کار هنری در حوزه موسیقی در قاب تبلیغات ریاست جمهوری، یعنی اعلام این که: آی مردم من اهل دیدن و شنیدن موسیقی هستم! آیا حقیقتا رئیسی چنین بوده و هست؟! این همان رئیسی داماد علم الهدی است که بساط کنسرت های بزرگان موسیقی فاخر ایران را در مشهد، کن فیکون کرد و از سنگ و دیوار صدای اعتراض بلند شد، الا ابراهیم رئیسی!
    اهل موسیقی بودن و درک درست از موسیقی داشتن، یعنی در طول عمر و عرصه زندگی فردی، خانوادگی و جمعی، لا اقل ده دقیقه در شبانه روز با رغبت و طیب خاطر دل به موسیقی بسپاری و اگر پدر خانمی بی منطق و خشکه مقدس به اتکای [ابزارها]، تو و دیگران را از این حق و هر حق مشابهی، محروم کرد، علیه روش و منش ظالمانه اش قیام کنی:
    «قولوا الحق ولو علی انفسکم: حق را بگویید، هر چند به زیانتان باشد.»
    زنهار مگو سخن بجز راست   
    هر چند تو را در آن ضررهاست
    ( ایرج میرزا)

    سخن حق بگو، نترس که حق  
    نُبرد روزی و نیارد مرگ
    (جمال الدین اصفهانی)

    محمد عسگری – وفا- ۱۱ خرداد ۱۴۰۰

    1
    1
  3. تنها چیزی که ندارید انصافه
    در کلاس وقتی بخوام از نفاق مصداقی برای توضیح بیارم سایت شمارو معرفی می کنم…

    1. وقتی هم خواستید بچه ها رو به مهندسی ترغیب کنی، انتخابات 1400 رو مثال بزن. البته به درد مثال برای موضوع خودت هم میخوره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا