خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حمایت «کارگران ولایتمدار» از رئیسی

چند تشکل که خود را «جامعه کارگری ولایتمدار کشور» خوانده‌اند در نامه‌ای از سیدابراهیم رئیسی به خاطر پذیرش دعوت حضور در انتخابات تقدیر کردند.

به گزارش دریافتی انصاف نیوز، متن این نامه در پی می‌آید:

محضر مبارک برادر ارجمند جناب حجت الاسلام المسلمین سید ابراهیم رئیسی دام عزه العالی

سلام علیکم

احتراما مراتب و تقدیر خاضعانه خویش را از اجابت دعوت قاطه تشکل های کارگری ولایتمدار کشور که مایه مسرت و شادمانی و بارقه امید خیل جمعیت دلسوختگان و مریدان زعیم عالیقدر جهان اسلام و جهادگران عرصه های هشت سال دفاع مقدس و تولید و سازندگی و کار و مجاهدت در سنگرهای اقتصاد مقاومتی گردید را در شرایط حساس کنونی و برهه خاص زمانی برای پذیرش کاندیداتوری و ورود به عرصه انتخابات بسیار خطیر ریاست جمهوری از صمیم قلب جاری و ساری نموده و از فحوای دل و جان آمادگی خویش را برای هر گونه معاندت و همکاری همه جانبه و بی شائبه با حضرتعالی که عدالت خواهی و استقلال طلبی را برای ایران قوی  و سربلند سرلوحه برنامه تحول گرایانه خویش قرار داده اید اعلام میداریم

رجاء واثق  داریم تجارب و دستاوردهای ارزنده آن عالم عامل ،نجیب انقلابی مردمی ولایتمدار که  با حکم مبارک مقام معظم رهبری (معظه العالی) مسئولیت های خطیز تولیت استان قدس مقدس رضوی و ریاست قوه قضاییه را پذیرفت و الحق و الانصاف با  مجاهدت خستگی ناپذیز در هر دو سنگر سنگ تمام گذاشت بهترین و شایسنه ترین گزینه برای تحقق منویات زعیم عالیقدر الاسلام و منصف به صفات هفت گانه ملحوضا نظر معظم له (دارای مدیریت و کفایت مدیریت باشد، با ایمان باشد،عدالت خواه و ضد فساد باشد. دارای عملکرد انقلابی و جهادی باشد . مردمی باشد و امیدوار باشد) میباشد.

دغدغه ویژه حضرتعالی به اشتتغال مولد پشتیبانی همه جانبه از تولیدات داخالی و رفع موانع تولید و راه اندازی مجدد کارخانجات تحت سیطره بانک ها که در خلال تصدی مسئولیت دستگاه قوه قضائیه در قامت یک مدبر ارشد اجرائی ایفا نقش نمودید بر احدی از کارگران و طلایه داران عرصه تولیدی  پوشیده نیست و مایه دلگرمی و امیدواری مضاعف این قشر خدوم که متشکل از 50% جمعیت کشور میباشند گردیده است. مضافا  اینکه امروز به تعبیر حضرت آقا برای عبور از پیچ تاریخی انقلاب نیازمند مدیریت جهادی مبتنی بر باور بد اصل ما میتوانیم و عامل به عدالت، پاک دست، حساس به استقلال و آرمان های انقلاب برای نقش بر آب کردن توطئه نا کار آمدی اسلام هستیم و خوشبختانه حضرتعالی با عملکرد بسیار شفلف خویش نماد و مصداق  عینی چنین رو یکردی به مدیریت قوه مجریه هستید و جای بسی مسرت و خوشبختی است که در بین مدیران و رجال سیاسی دلسوز انقلاب کارنامه مدیریتی حضرتعالی امید را در دل احاد جامعه بویژه کارگران زنده نگه داشته است.

دوام توفیق و سربلندی حضرتعالی تحت عنایات حضرت بقیه الله اعظم (عج) تبعیت از مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای مدظله العالی  را از درگاه خداوند متعال خواستاریم.

و من ا.. توفیق

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا