خرید تور تابستان ایران بوم گردی

گزارشی از همجنس‌گرایی در ایران | دکتر اوحدی: راهکار دست علمای قم است

معصومه رشیدیان، انصاف نیوز: به سختی حاضر به گفت‌وگو می‌شوند و همگی با یک واسطه پاسخشان به سوالات را به دستم می‌رسانند، سعید، مهسا و محمد سه همجنسگرایی هستند که پس از گرفتن قول‌های بسیار حاضر شده‌اند به آشناهای مشترکمان پاسخ سوالاتم درمورد وضعیت‌شان را بدهند.

شبکه‌های مجازی پر است از امثال آنها که یا مهاجرت کرده‌اند و پس از آن اعلام موجودیت و گرایش خود را کرده‌اند و یا طرد شده‌اند و بدور از مناسبات قوم و خویشی و خانوادگی گذران عمر می‌کنند. البته هستند عده‌ی قلیلی که از سوی خانواده و دوستان پذیرفته و حمایت می‌شوند. دکتر بهنام اوحدی با اشاره به صندلی که روز مصاحبه درمورد اقلیت‌های جنسی و جنسیتی روی آن و مقابلش نشسته‌‌ام می‌گوید که «بارها روی این صندلی گفته‌اند که توسط خانواده به تکه‌تکه شدن تهدید شده‌اند».

سعید که حدودا 32-33 ساله است می‌گوید در دوران دبستان تاحدودی متوجه شده که گرایش جنسی‌اش به سمت همجنس است؛ در یکی از روستاهای اطراف لرستان و در خانواده‌ای با وضعیت اقتصادی بد زندگی می‌کند می‌گوید 5 برادر دارد که همگی مانند خانواده‌اش به شدت مذهبی هستند، تفکرات مردسالارانه‌ای دارند و بخاطر چنین ویژگی‌هایی نمی‌تواند با برادرانش راحت باشد. او می‌گوید خانواده‌اش هرگز از این موضوع مطلع نشدند.

اما مهسای 19 ساله -ساکن تهران- که در 16 سالگی متوجه گرایشات متفاوت خود شده است موضوع را با مادرش درمیان گذاشته اما منجر به برخوردی شده که از توضیح آن سرباز می‌زند و فقط تاکید می‌کند که «مادرم برخورد بسیار بدی داشت».

محمد 38 ساله هم در 25 سالگی متوجه گرایش خود شده است و زمانی طولانی را به انکار گذرانده است، در خانواده‌ای مذهبی زندگی می‌کند که تاکنون از گرایش جنسی او مطلع نشده‌اند: «دریک خانواده مذهبی به دنیا اومدم و عملا شرایطی وجود نداره که بتونم باهاشون درمیون بگذارم، خیلی بیشتر از مذهب، درواقع این فرهنگ ناموس پرستی و یا سنتی و مردسالاره ما هست که مشکل آفرینه….
تعداد محدودی از دوستان نزدیک و همسن خودم هستند و طبیعتا اولش شوکه شدن و سوالهای عجیب و غریب و گاها توهین آمیز می‌پرسیدند که البته از عدم اطلاع‌شون هست و من حق می‌دادم.»

سعید در توضیح اولین مواجهه‌ی خود با این تعریف می‌کند: «در دوران دبستان -چون باهوش هم بودم- پدرم من رو به یک مدرسه‌ی غیرانتفاعی در محله‌ای متمول‌نشین از شهرستانمون ثبت نام کرد. اونجا احساس کردم که به دوستم گرایش خاصی دارم و دوستم هم خیلی با من صمیمی بود؛ ولی از گرایشم اطلاعی نداشت و هرگز هم به اون چیزی بروز ندادم.

یکروز دوستم رو دعوت کردم که وقتی دید وضعیت خونه‌مون فقیرانه‌ست و فاصله‌ی زیادی باهم داریم ارتباطش رو با من قطع کرد که ضربه‌ی روحی شدیدی برام بود، اونهم در دوران ابتدایی. مدرسه‌ام رو دوباره تغییر دادم و به پایین شهر اومدم. دچار افسردگی و اضطراب شده بودم چون نمی‌تونستم قضیه رو بگم و برای خودم هم قابل درک نبود. هنوز فرهنگ مشاوره جا نیفتاده بود و کمک‌های اینچنین نمی‌تونستم بگیرم.

دوران دبیرستان بسیار وحشتناک بر من گذشت. خشونت‌های جنسی نسبت به کسانی که مثل من بودن ولی نتونسته بودن محافظه‌کار باشن رو در مدرسه شاهد بودم. این موضوع باعث می‌شد تشویش بیشتری داشته باشم.

در دوران خوابگاه به مرور عاشق یکی از هم‌خوابگاهی‌هام شدم و اون هم فهمید. هم اتاقی شدیم و بالاخره اونجا بدون اینکه کسی بفهمه وارد مسائل و رابطه‌ی جنسی هم شدم. ولی بعدا فهمیدم کسی که به او خیلی نزدیک شده بودم و دوستش داشتم، فقط بخاطر نیازهای جنسی‌اش با من بود و بین دخترای دانشگاه دوست دختری هم داشت. این باعث شد شکست عشقی شدیدتری با ضربه‌ی بیشتر هم بخورم؛ چون دیگه رابطه‌ی جنسی رو تجربه کردم. تمام اینها باعث شد که خیلی منزوی‌تر بشم و به جامعه هم بی‌اعتماد بشم.»

مهسا می‌گوید در آن سن و سال خیلی علاقه داشته تا درمورد پارتنرش با کسی یا کسانی صحبت کند و همه بفهمند، به همین خاطر سعی می‌کرده به دوستانش بگوید، اما در میان اقوام تنها با یک نفر این موضوع را در میان گذاشته است.

سعید اما می‌گوید: «بخاطر محیط فقیری که در اون هستم -هم به لحاظ مالی و هم فرهنگی- واکنش‌ها به این مسئله احتمالا خیلی بده و به احتمال زیاد در صورت فهمیدن با الفاظی مثل لواط‌کار، مفعول و… من رو مورد خطاب قرار می‌دن و اعتماد بنفسم بیش از این خرد خواهد شد؛ به همین خاطر ترجیح دادم که کسی ندونه.»

سعید تجربه‌ی تلخی از این گونه برخوردها دارد: «از نزدیک‌ترین آدم‌هایی که به اونها اعتماد کردم ضربه خوردم و پس از جدایی بدترین تحقیرها و توهین‌ها را از همون‌ها شنیدم. من رو مفعول می‌خواندند و با الفاظ خیلی خیلی بدی خطاب می‌کردن. اینها باعث شد که بیشتر و بیشتر احساس ترس کنم نسبت به دنیای اطرافم. هیچ قانون و حقوقی هم از امثال من دفاع نمی‌کنه چون این مسئله لواط خوانده می‌شه. شرعا و عرفا هم قابل پذیرش برای مردم ایران نیست؛ خصوصا غرب کشور که من ساکن آن هستم. خانواده‌هایی هم که این مسئله رو می‌پذیرند انگشت‌شمارند و از نظر مالی و فرهنگی در سطح خیلی بالایی هستند.»

مهسا هم تابحال به لحاظ فیزیکی برخورد خشونت آمیزی را تجربه نکرده اما می‌گوید به کرات شنیده است که «نجس است چون به دیگر دختران هم نگاه جنسی دارد» و همین نوع ادبیات و رفتار بسیار آزارش داده است.

او می‌گوید اما بیشترین هراسش از این است که نزدیکانش پس از در جریان قرار گرفتن به مخالفت شدید بپردازند، تصور کنند که او دچار مشکلی است و مجبور به مراجعه به پزشکش کنند. همچنین می‌گوید که «گمان می‌کنم خانواده‌ام بخاطر آبرو ممکن است دست به کاری بزنند که دیگر من را نداشته باشند و فقط می‌خواهند به هر قیمتی دیگر چنین احساسی نداشته باشم».

محمد می‌گوید اگر خانواده‌اش متوجه شوند احتمالا برخورد تندی نخواهند داشت اما احتمال می‌دهد که طردش کنند: «مطمئنا بشدت ناراحت و افسرده می‌شن و شاید من رو از خونه بیرون کنن.»

او که ساکن تهران است برخلاف سعید خشونتی از پارتنرهای خود ندیده است و می‌گوید: «از سوی پارتنرهای خودم خشونتی ندیدم، در هر گروهی از انسانها، آدم خوب و بد وجود داره، اما اکثر همجنسگرایان به خصوص مرد در جامعه ما، آرام، سر به زیر و درد کشیده هستند و فقط و فقط یک زندگی ساده و آرام را می‌خواهند و نه هیچ چیز دیگه…»

محمد که دیر گرایش خود را پذیرفته است تجربه‌ی یک زندگی زناشویی ناموق را هم پشت سر گذاشته است: «از بچگی علاقه به تشکیل خانواده و زندگی مشترک داشتم و با اینکه چنین احساساتی داشتم اما خودم رو به شدت سرکوب و انکار می‌کردم. در 19 سالگی ازدواج کردم و صاحب یک فرزند شدم، همسرم متوجه نشد اما کم کم با ادامه زندگی احساسات من نسبت به همجنس و درواقع عدم داشتن یک رابطه عاطفی و جنسی درست که ارضا کننده من باشه، باعث شد رابطه من و همسرم روز به روز سردتر و سردتر بشه…تا به طلاق برسه.

یکی دوبار متوجه شد و من شدیدا انکار کردم اما در روزهای پایانی زندگی به برادرهایش موضوع رو گفت و آنها هم دو بار من رو به قصد کشت کتک زدن و تهدید به قتل کردن.»

سعید پس از چندین شکست در روابط خود می‌گوید که هیچ رابطه‌ی دائمی برای خود متصور نیست: «رابطه‌ی باثبات و دائمی برای خود متصور نیستم، نه ازدواجی درکاره و نه سندی؛ آنچه هست روابطی برای ارضای نیازهای جنسیه، اونهم پنهانی و در خفا که با مشکلات عدیده‌ای مواجه می‌شه.»

او می‌گوید دیگر موضوعی که باعث وحشتش می‌شود مسئله‌ی سربازی است: «از مسائلی است که کاملا فکر کردن به اون وحشت‌زدم می‌کنه. چون سربازی مثل دانشگاه نیست که محیط فرهنگی و در جهت رشد شخصیت باشه. محیط کاملا نظامی و متفاوته و رفتارهای مردسالارانه می‌طلبه که می‌ترسم در اون فضا در موضع ضعف قرار بگیرم و مورد سوءاستفاده‌ی روانی قرار بگیرم. اینها چیزهاییه که من رو می‌ترسونه.»

با آنها از سرنوشت علیرضا -جوان همجنسگرای اهوازی- که چندی پیش به دست خانواده‌اش بشکلی فجیع به قتل رسید حرف می‌زنم؛ محمد می‌گوید شاید اگر در تهران بود این اتفاق رخ نمی‌داد: «خیلی ناراحت شدم و به این فکر میکنم که باز شرایط من که در تهران زندگی میکنم به مراتب بهتر از دوستانی هست که در شهرستان‌ها زندگی می‌کنند.
به این فکر کردم که شاید اگر علیرضا در ایران زندگی نمی‌کرد آیا هرگز چنین بلایی به سرش میومد؟»

سعید که در استان هم مرز علیرضا زندگی می‌کند اما نگران دچار شدن به همین سرنوشت است: «بعد از کشته شدن علیرضا توسط خانوادش، چون اهواز بنوعی همسایه‌ی استان ماست و شباهت‌های فرهنگی هم وجود داره، و من هم یکسری برادر دارم و پدری که همگی افکاری کاملا مذهبی دارن، و رفتارهای مردسالارانه‌ی غلیظ، طبیعتا شنیدن اون خبر برام ترس و وحشتی عمیق ایجاد کرد که نکنه دامنم رو بگیره.»

محمد درمورد رویکرد جامعه به این موضوع می‌گوید: «متاسفانه در جامعه ما همجنسگرایی رو با تجاوز و انواع و اقسام کارهای عجیب و غریب اشتباه می‌گیرن، منم یکی از مردم شهر هستم که اتفاقا معتمد دوستان و محله‌ام، مسلمانم و تا جایی که درتوانم باشه عباداتم رو به جا می‌آرم، شغل ساده‌ای دارم و با همه‌ی مردم شهر در ارتباطم، من فقط از بدو تولد میل جنسی و کشش عاطفیم به همجنسم بوده و نه هیچ چیز متفاوت دیگه‌ای! همجنسگرایی انتخابی نیست، که اگر انتخابی بود ما هرگز انتخابش نمی‌کردیم تا بتونیم در این کشور راحت زندگی کنیم….»

مهاجرت موضوعی است که خیلی از همجنسگرایان به آن فکر می‌کنند، سعید می‌گوید: «مهاجرت مدام در ذهنم بوده. مدام با خودم می‌گم کاش من ایران دنیا نمی‌اومدم و کاش در این کشور نبودم و اگر پولی داشتم حتما از ایران می‌رفتم. این محیط برای من بسیار ترسناکه.»

محمد اما اینچنین مطمئن درمورد رفتن سخن نمی‌گوید؛ می‌گوید دوست دارد در کشور خودش و کنار خانواده و فرزندش باشد؛ علیرغم این موضوع او هم بارها به مهاجرت فکر کرده است.

مهسا اما رفتن و تنها زندگی کردن حتی در مخیله‌اش هم نمی‌گنجد؛ می‌گوید که تابحال به مهاجرت یا رفتن فکر نکرده چون به شدت از تنهایی و ترک خانواده و عزیزانش هراس دارد. و دو-سه بار تاکید می‌کند که «من شجاعت تنها زندگی کردن را ندارم».

از میان این سه تنها محمد است که به تراپیست مراجعه می‌کند و تجربه‌ی مثبتی برایش بوده است.

دکتر بهنام اوحدی سکس تراپیست، روانپزشک و روان‌درمانگر، در گفت‌وگوی خود با انصاف نیوز به سوالات در مرود همجنسگرایی و راهکارهای حل مشکلات اقلیت‌های جنسی و جنسیتی در ایران پرداخته است. او تاکید می‌کند که همجنسگرایی و دوجنسگرایی یک انحراف نیست، بلکه یک خصلت مادرزادی و یا یک جبر پرورشی است.

اوحدی: همجنسگرایی یک انحراف نیست

دکتر اوحدی در توضیح چیستی همجنسگرایی می‌گوید: همجنسگرایی یک انحراف نیست، یک خصلت مادرزادی یا جبر پرورشی متفاوت است. در 80 درصد موارد، ماجرا مادرزادی است. یعنی مغزی که باید زنانه یا مردانه تشکیل شود، از اجزای مغز جنس روبرو تشکیل می‌شود. ولی در 20 درصد موارد هم پرورشی و رشدی است؛ اما موضوع این است که درمان و راه چاره‌ای ندارد. در 99.99 درصد هیچ درمانی ندارد و بنابراین کشورهای پیش‌تاخته به این نتیجه رسیده‌اند که آنها را به عنوان اقلیت‌های جنسی و جنسیتی در جامعه بپذیرند و حتی در ایالات متحده‌ی امریکا و کانادا و دیگر کشورهای پیشرفته کلیساهایی هستند که روی تابلوی خود بزرگ اعلام کرده‌اند که ما حامی اقلیت‌های جنسی و جنسیتی جامعه هستیم و آنها می‌توانند بخاطر اعتراف به گناهان‌شان و تقاضای بخشش از خداوند به کلیسای ما مراجعه کنند. من بیش از یکصد کلیسا را در ایالات مختلف امریکا بدین صورت دیده‌ام.

گره‌‌ی اقلیت‌های جنسی ایران به دست مراجع عظام حل می‌شود

اوحدی می‌گوید که این موضوع تنها با کمک و پشتوانه‌ی علمای قم در ایران قابل حل و مدیریت است: در ایران داستان اقلیت‌های جنسی و جنسیتی بدون کمک از فقه پویای شیعه و بدون یاری و پشتیبانی مراجع تقلید شیعه قابل انجام و مدیریت نخواهد بود.

جامعه‌ی ایران یک جامعه‌ی مذهبی و مسلمان است و سکس‌تراپیست‌ها و سکسولوژیست‌ها، روانشناسان و روانپزشکان توان مدیریت آن را ندارند. درست است که الان بسیاری از اجتماع ایران بجای تماس با دفتر مراجع به دفتر روانشناسان و روانپزشکان مراجعه می‌کنند، ولی در نهایت گره‌ی اقلیت‌های جنسی جامعه‌ی ایران به دست مراجع عظام حل می‌شود و آنها هستند که با مشورت گرفتن از روانپزشکان سازنده و سودمند، باید فتواهای نوینی در این زمینه ابراز کنند و یکبار برای همیشه موضوع را حل کنند و همجنسگرایی و دوجنسگرایی را از همجنسبازی و دوجنسبازی جدا کنند.

همجنسگرایی با همجنسبازی تفاوت دارد

همجنسگرایی و دوجنسگرایی یک خصلت جنسی متفاوت مادرزاد یا پرورشی است -که اشاره کردم 80 درصد مادرزاد و 20 درصد پرورشی است- که در اختیار خود فرد نیست و بعنوان یک جبر زیست‌شناختی به فرد تحمیل می‌شود. اما همجنسبازی و دوجنسبازی یک انحراف جنسی زیاده‌خواهانه است که به صورت یک رفتار ناروا و پلید انجام می‌شود و باید به آن حد شرعی هم تعلق گیرد.

او در توضیح تفاوت این دو مقوله با یکدیگر، گفت: همجنسبازی و دوجنسبازی ارادی و اختیاری است. اینکه خدای ناکرده مثلا من امشب بروم و با مردی وارد رابطه‌ی جنسی شوم، من که زن دارم و در تمام دوران زندگی‌ام گرایش جنسی‌ام رو به جنس زن بوده و تمام فانتزی‌های جنسی، خواب‌های جنسی و خودارضایی‌هایم به یاد جنس زن بوده، نباید یکدفعه و یک شب هوس کنم و بروم با مرد بخوابم؛ اگر چنین کاری کنم این یک انحراف جنسی و اخلاقی است.

ولی کسیکه از اول که بدنیا آمده تمامی فانتزی‌های جنسی‌اش رو به همجنس بوده، تمام خواب‌های جنسی‌اش رو به همجنس بوده و تمام خودارضایی‌هایش رو به همجنس بوده است و هیچگونه توان و امکانی برای پرداختن به جنس مخالف نداشته است، او یک همجنسگرا و دوجنسگراست که ناشی از جبر زیست‌شناختی مغز طرف است؛ ادا و اطوار و تهاجم فرهنگی و تقلید و تلقین نیست.

او در پاسخ به این سوال که «در تاریخ ادبیات کلاسیک‌مان نمونه‌های متعددی داریم که به شاهدبازی اشاره دارد، در آن زمان این موضوع چه ماهیتی داشته؟ آیا همچنان تابو بوده است؟» گفت: آن‌موقع داستان هنجار عمومی بوده است. یک رفتار بهنجار بوده چون روسپی زن وجود نداشته است و بخاطر مسئله‌ی بکارت دخترها حق خروج از خانه را جز برای رفتن به حمام عمومی، آنهم در معیت مردان و پسران خانواده، نداشتند؛ حتی اگر کسی کلون مردانه‌ی در را می‌زده، اگر مردی خانه نبوده زن باید دو انگشت دستش را به سق دهانش می‌برده و با صدایی که خشن باشد و ظریف و زنانه نباشد جواب مرد پشت در را بدهد که آن مرد اغوا نشود. بنابراین کلون‌های در، در ایران زنانه و مردانه بوده است.

دکتر اوحدی با تاکید بر اینکه آمار دقیقی از همجنسگرایان وجود ندارد، گفت: در شهرهای بزرگ، بویژه تهران، آمار آنها بسیار بیشتر از شهرهای کوچک است؛ چون همجنسگرایان از آنها به کلانشهرها و شهرهای بزرگی چون تهران و اصفهان و شیراز و تبریز و مشهد مهاجرت می‌کنند. اما آمار دقیقی وجود ندارد.

کلا در کشورهایی که در حال توسعه هستند، همجنسگراها از شهرهای کوچک مهاجرت می‌کنند و برای آنکه در شلوغی و بزرگی شهرهای بزرگ گم باشند به کلانشهرها مراجعه می‌کنند.

او در مورد تاهل و یا تجرد و رده‌ی سنی مراجعینش نیز گفت: برخی از همجنسگرایان ازدواج می‌کنند؛ چون دوست دارند که بچه‌دار شوند و سپر و نقابی به چهره بزنند که جامعه‌ی عمومی متوجه همجنسگرایی آنها نشود.

اینها در سنین متفاوتی هم هستند؛ از 15-16 سال که سن بلوغ است، هستند تا 85 سال و بالاتر. متاسفانه ما الان در فضای مجازی فیلم‌هایی از رابطه‌ی جنسی مردان بالای 50 سال و 80 سال را هم می‌بینیم.

باید هرچه سریع‌تر، بصورت اورژانسی، زعمای قم، مسئولان، حاکمان ارشد حکومت و… احساس وظیفه و تکلیف کنند و همجنسگرایی و دوجنسگرایی را از همجنسبازی و دوجنسبازی جدا کنند. گره‌ی حل مشکل اقلیت‌های جنسی و جنسیتی در ایران در دستان آیات عظام است و روانپزشکان و سکس‌تراپیست‌ها نمی‌توانند در سطح عمومی و کلان تاثیرگذار باشند. در سطح خرد و فردی روانپزشکان، روانشناسان، مشاوران و سکس‌تراپیست‌ها می‌توانند سودمند باشند؛ ولی در سطح کلان اجتماعی باید چه در مقام پیشگیری و چه در مقام مدیریت آیات عظام وارد میدان شوند و این مسئله‌ی خطیر را نادیده نگیرند.

دکتر اوحدی درمورد اولویت‌بندی مصائب این افراد گفت: اولین مسئله‌شان طرد از خانواده و خشم خانواده است. که بارها و بارها در همین اتاق ما شاهد تهدید مستقیم آنها به مرگ و تکه تکه شدن بودیم، .

دومین مسئله‌شان این است که نمی‌توانند روابط دیرپا داشته باشند، چون در ایران قانون ازدواج برای آنها وجود ندارد و بنابراین وارد روابط متعدد و متنوع می‌شوند؛ در میان همجنسگرایان مرد غلظت ویروس اچ‌آی‌وی یا ایدز ده برابر جامعه‌ی عمومی است و چون اینها وارد روابط متعدد و متنوع می‌شوند، می‌توانند که باعث شدت و کثرت ویروس اچ‌آی وی در جامعه شوند.

بنابراین باید قوانینی در جهت مدیریت امیال و غرایض جنسی آنها وضع شود، که وضع این قوانین هم باز بر دوش آیات عظام است؛ اگرنه، غیر از حوزه‌ی علمیه و موسسات مذهبی کسی نمی‌تواند فتوا صادر کند.

دکتر اوحدی از تجربه‌ی خود با این دست از مراجعین نیز می‌گوید: تجربه‌ی خوبی بوده و مشکلی با آنها نداشتیم؛ سعی کردیم آنها را به روابط تک پارتنره سوق دهیم، سعی کردیم که آنها را در روابط دیرپا نگاه داریم، سعی کردیم که آنهایی را که خیلی ظاهر مشخصی داشته‌اند تشویق به مهاجرت کنیم و سعی کردیم به آنها بفهمانیم که به اشاعه‌ی این مطلب نپردازند.

او درمورد قوانین موجود در ایران برای مواجهه با مصائب این قشر از افراد توضیح داد: قانون خوشبختانه چند سالی است که در ایران به درایت رسیده است و آنقدر که دادگستری نسبت به اقلیت‌های جنسی و جنسیتی پیشرفت کرده است، مایه‌ی امید و نویدبخش است.

عموما اینها اگر لواط به عنف نباشد، دیگر مثل دهه‌ی 60 منجر به صدور حکم اعدام نمی‌شود. یعنی واقعا کشور در این زمینه پیشرفت کرده است. خیلی وقت‌ها قوه قضاییه از اینها حمایت می‌کند و نیروهای مسلح هم اینها را از خدمت سربازی معاف می‌کند و کارت معافیت سربازی به آنها می‌دهد.

اوحدی درمورد مواجهه‌ی واپس‌گرایانه‌ و خشونت آمیز برخی تراپیست‌ها با این قشر نیز گفت: به این خاطر است که در دانشکده‌ها هیچگونه آموزشی راجع به روانشناسی جنسی نمی‌گیرند و متاسفانه اساتید دانشگاه به اقلیت‌های جنسی و جنسیتی بعنوان بیمار نگاه می‌کنند و آنها را بعنوان بیمار و منحرف جنسی به دانشجویان خود می‌شناسانند؛ خب یک دانشجویی هم که ذوب در هویت استادش است، آن حرف ریاکارانه‌ی استاد را می‌پذیرد و آیینه‌ی ذهن خود می‌کند.

تراپیست‌های بسیار زیادی داریم که از منظر درستی با موضوع مواجه نمی‌شوند. حتی تراپیستی داریم که به مراجع‌کننده گفته است «گمشو برو بیرون آشغال عوضی! دیگر هم پایت را اینجا نگذار کثافت!» دقیقا با همین جملات و ادبیات با همجنسگراها برخورد کرده‌اند.

همه می‌ترسند!

اوحدی درمورد اینکه آیا جامعه‌ی روانشناسان برنامه‌ای برای دیدار با علما و توضیح این مسئله دارند یا خیر، گفت: نه! هیچ دلسوزی در این زمینه ندارند. همه می‌ترسند که نکند اگر پا وسط بگذارند انگ و ننگی به خودشان نسبت داده شود. همه عافیت طلبی و مصلحت سنجی شخصی می‌کنند.

من خود به شخصه این آمادگی را دارم که برای هریک از آیات عظام این توضیحات را بدهم که داستان چگونه مادرزادی و چگونه پرورشی است. و این چیستانی الهی است. این یک معمای خلقت براساس حکمت پوشیده و پنهان پروردگار است که انسان به علم خود غره نشود و طی قرون متمادی بداند که چقدر مانده تا به ویژگی‌های ذهن و مغز برسد.

چیزی که خداوند براساس حکمت پنهان و پوشیده‌ی خود آفریده است، خودش به چیزی که آفریده رضایت دارد و بنده‌ی خدا نمی‌تواند در کار خدا دخالت کند.

باید آیات عظام و حوزه‌های علمیه چه در قم و چه در شهرهای دیگر احساس مسئولیت کنند و بدانند که ما در همه‌ی لباس‌ها، در همه‌ی مقام‌ها، در همه‌ی پست‌ها، در همه‌ی سطوح تحصیلی و اقشار همجنسگرا و دوجنسگرا داریم و در همه‌ی سنین دیده‌ایم و مختص به یک قشر تحصیل‌کرده یا دانشگاه رفته و یا غرب‌زده نیست.

ما در بین تمام لباس‌ها و تمام شغل‌ها، آدم‌های سنتی، آدم‌های مذهبی، آدم‌های لامذهب، آدم‌های غیرمذهبی، آدم‌های مذهب‌ستیز در همه‌ی آنها همجنسگرا و دو جنسگرا دیده‌ایم. جالب است بدانید بسیاری از آدم‌های همجنسگرا و دوجنسگرا آدم‌های مذهبی هستند که خودشان هم سال‌ها برای این گرایش خود احساس عذاب وجدان داشته‌اند.

روان‌درمانی برای تغییر گرایش جنسی و هویت جنسی وجود ندارد

نکته‌ی دیگری که لازم می‌دانم در اینجا اشاره کنم این است که ما شیادانی در جامعه‌مان داریم که 10 سکه‌ی بهار آزادی از خانواده‌ها می‌گیرند و قول می‌دهند که «ما با هیپنوتیزم آنها را درمان می‌کنیم» و بعد می‌گویند که ما تلاش خود را کردیم و مراجع‌کننده همکاری نکرد!» روان‌درمانی برای تغییر گرایش جنسی و هویت جنسی وجود ندارد.

به این نوع درمان می‌گویند conversion therapy که در کشورهای پیشرفته‌ی دنیا ممنوع است چون باعث خودکشی ده‌ها هزار نفر از اقلیت‌های جنسی و جنسیتی شده است و موجب اقدام به خودکشی صدها هزارنفر از آنها.

دکتر اوحدی در پاسخ به اینکه آیا آماری از خودکشی میان این قشر وجود دارد یا خیر، گفت: چیزی به اسم آمار در ایران وجود ندارد.

او ادامه داد: کلا ما باید بدانیم که از کشورهای پیش‌تاخته بسیار عقبیم، در زمینه‌ی مغز بسیار عقب هستیم و وظیفه‌ی ما این است که علم غرب را اختیار کنیم، حتی اگر شده بدزدیم، ایرانیزه‌اش کنیم و در جامعه‌ی خود آن را ساری و جاری کنیم.

آیت الله تویسرکانی

اوحدی در پایان تاکید کرد: من قرآن را خوانده‌ام، رسائل علمیه را خوانده‌ام، حِلْیَة المُتَّقین را خوانده‌ام؛ خودم آخوندزاده و نوه‌ی آیت الله تویسرکانی هستم که در تخت فولاد اصفهان بقعه و آرامگاه خاص خود را دارد و حاضرم به یکصد نفر از حجج اسلام و آیات عظام دوره‌های 16 ساعته‌ی سکسولوژی و سکس‌تراپی را درس دهم و یا اینکه دوره‌های 4 ساعته‌ی رایگان در مورد اقلیت‌های جنسی و جنسیتی را برگزار کنم تا آنها در موسساتی مثل موسسه‌ی امام خمینی یا موسسات آیات عظام دیگری مثل آیت الله مکارم شیرازی و وحید خراسانی و شبیری زنجانی و نوری همدانی و … اینها همه بتوانند به یک جمع‌بندی برسند و ما یکبار برای همیشه این مسئله را حل کنیم تا مورد شبیخون فرهنگی دشمنان و کینه‌توزان ایران قرار نگیریم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سلام – این واقعیت است که سزای همجنسگرایی مرگ و یا مجازات از طرف بقیه انسان ها نیست – بنده دانشجوی کارشناسی ارشد زیست شناسی در یکی از دانشگاه های معتبر تهران هستم – میدانم که انسان هایی با گرایش جنسی مادر زاد به کودکان که به اصطلاح پدوفیلی گفته میشود به دنیا می ایند این افراد تمایل شدیدی به برقراری ارتباط با کودکان زیر 13 سال دارند – اگر به قاتلان زنجیره ای و جرایم مختلف نگاه کنید همگی ریشه های ساختاری مغزی دارند که قابل درمان هستند – کودکانی بعضا به دنیا می ایند که تمایل به اسیب رساند به خود دارند و از وقتی توانایی پیدا کنند شروع به کندن پوست خود میکنند – بنابر این وقتی فردی با یک تمایز رفتاری به دنیا می اید یا میل به انجام کاری به شکل مادرزاد دارد به این معنی نیست که حق به انان داده شود – تمایل همجنسگرایان به جنس موافق قابل درک است و باید با احترام کامل وبه خوبی با انان رفتار کرد اما به این معنی نیست که از نظر خدا نیز این عمل تایید شده است – خداوند خالق این افراد و از همه بهتر اگاه به این افراد است – برای همجنسگرایان مرد ارتباط جنسی میتواند موجب اختلال عملکرد عضله غیر ارادی مقعد و از دست دادن کنترل مدفوع شود همچنین عفونت های شدید ناحیه تناسلی به این دلیل که مقعد برای ارتباط جنسی ساخته نشده است – مقعد تنها وظیفه خروج مدفوع را دارد – خداوند از همه ما داناتر به مسئله همجنسگرایان میباشد و اگر این مسئله ایرادی نداشت در قران به انان اجازه داده میشد – اما راه حل چیست ؟ اول از همه باید مسئله همجنسگرایی و دلایل ژنتیکی و ژن های عامل ان از نظر مغزی مشخص شود وسپس میتوان راه حلی پیدا نمود تا این افراد بتوانند مانند بقیه افراد لذت تشکیل خانواده به صورت عادی را تجربه کنند – این روانپزشک محترم مشخص است که با نیت خوب وبرای حمایت از این افراد تلاش میکنند و سعی میکنند که با بد رفتاری با این افراد مقابله کنند اما این مسئله از نظر علمی قابل حل میباشد – این از حیطه اختیار انسان ها خارج است که بر خلاف خواست خداوند انطور که بخواهند به همجنسگرایی از نظر خداوند مجوز بدهند – ضمنا همانطور که قانون نسبیت زمان حدود 1300 سال پس از قران کشف شد اما در قران موجود میباشد وَيَسْتَعْجِلُونَكَ بِالْعَذَابِ وَلَنْ يُخْلِفَ اللَّهُ وَعْدَهُ ۚ وَإِنَّ يَوْمًا عِنْدَ رَبِّكَ كَأَلْفِ سَنَةٍ مِمَّا تَعُدُّونَ ایه 47سوره حج –
    به همان گونه خداوند میتوانستند به همجنسگرایی مجوز دهند ولی اینگونه نیست – امروزه افراد تراجنسیتی یا ترنس میتوانند به راحتی به زندگی عادی برگردند و مشکلات را به راحتی میتوان برای انان از راه پزشکی حل نمود – هر قدر که مسئله همجنسگرایی نیز برای افراد به تاخیر افتد اسیب های جسمی و روانی برای انان نیز افزایش میابد – ولی انسانی به خاطر تفاوت نباید سرزنش شود –

    129
    129
    1. خودم حدود 25سال درگیر همجنسگرایی شدید بدون رابطه بودم .
      به نظرم کشش به جنس همنوع 100 درصد بیماری روحی هست که در بروزش هم ژنتیکی و مادرزادی (طبق احادیثی از پیامبر اسلام هم تایید شده ) و هم در اثر بی عاطفگی و تحقیر بیش از حد شخصیت و روح فرد در محیط جامعه و خانواده موجب بیمار شدن روح اون شخص میشه .اگر دقت کنید هر چی کشوری از لحاظ خانوادگی فاسد ترن مثل فرانسه و امریکا همجنس گراها توش بیشترین .
      به نظر بنده حقیر درد کشیده راه درمانش هم فقط گرفتن محبت پاک خدایی هست و رفتن به سمت رابطه جنسی محبت شیطانی هست و نتیجه اش طبق خیلی از گزارشات تو غرب به لجن کشیده شدن شخصیت یا همون روح فرد و خودکشی یا مرگ در فلاکت هست و هیچ وقت از این طریق شخصیت فرد به تکامل نخواهد رسید
      علی نگهدارتون

      99
      151
        1. من یه دختر 19 سالم که از 12 سالگی استمنا میکردم خیلی دنبال ترکش بودم و هستم امید وارم که نتیجه بده حالا برام سوال شده من به جنس خودم گرایش دارم ولی به جنس مخالفم گرایش دارم ولی فانتزی های ذهنیم با جنس خودمه حالا نمیدونم من به همجنس گرا هستم یا خیر

          18
          13
      1. سلام علی آقا میشه لطف کنید بفرمایید بعداز این همه مدت چگونه وبا چه روشی درمان شدید؟
        لطفاً پاسخ دهید

      2. به گفته جوزف نیکولوسی نویسنده کتاب فهم همجنس گرایی که خودشون هم هزاران نفر با گرایش های همجنسگرایانه رو درمان کردن,هیچ مساله مادرزادی برای این قضیه وجود نداره و هیچ ازمایشی نتونسته ژنتیکی بودن این قضیه رو اثبات کنه..این گرایش به دلیل محیط خانواده و نوع تربیت خانوادگی و محیط جامعه شکل میگیره و قابل درمانه..و حرف اول رو خانواده میزنه..تو کتاب میگن هیچ مرد همجنسگرایی را ندیدم که رابطه ای عاشقانه محترمانه یا محبت امیز با پدرش داشته باشه..والدین خواسته یا ناخواسته این اسیب رو به بچه ها میزنن..پس سعی نکنید این مسئله رو ژنتیکی جلوه بدین و بگین اجباره که شانس زندگی عادی رو از این افراد بگیرین

        6
        2
      1. دوست عزیز دلیلی بر خودکشی نیست … نمیدانم کسانی که تایید (لایک) کردند حرفت رو چجوری دلشون اومده که یک همنوع یک فرد از گونه هومو سپینس سپینس که انسان کنونی باشه رو بکشه من یک دگرجنسگرا هستم و از این که یک نفر خودش رو بکشه در اثر حس داشتن به همجنسش به نظرم گناهش بیشتره چرا که در قرآن صراحتا به عمل همجنسگرایی ان هم به شیوه امروزی اش حرفی به عمل نیامده و عمل لواط هستش که به نظر من بیشتر به دو جنسگرایان و البته به افرادی که به اصطلاح ریپ یا تجاوز جنسی برای نشان دادن قدرت … با عمل دخول به فرد دیگری انجام میدن هستش … هر چند باید الان بگم که خود کشی 100 درصد در قران و باقی ادیان به عنوان یک گناه کبیره شناخته میشود … لطفا در کارتون تجدید نظر کنید … بیاید حرف بزنیم هر چند امیدوارم دیر نباشه

        96
        13
        1. کافران به حال خود رها می‌شوند تا سردرگم شوند و به پوچی برسند ، آقا پدرام اگر هنوز زنده ای توبه کن ، خدا خیلی بخشنده است و دیگه هم همچین کاری نکن ،دمت گرم مشتی. خودکشی کار ترسو هاست قوی باش مرررد

          75
          50
        2. اصل عمل شنیع همجنسبازی در قرآن کریم حرام است و هیچ جای قرآن کریم بیان نشده که اگر بدون تجاوز بود اشکالی ندارد ثانیا در احادیث صحیح و متواتر کتب حدیثی شیعه و سنی هم اصل عمل شنیع همجنسبازی حرام دانسته شده و برای هر دو طرف این رابطه مجازات تعیین شده که نشون میده اصل این رابطه حرام است حتی اگر با رضایت باشد

          48
          40
      2. برخلاف ادعای علم معیوب بالا
        .
        اگه 99 درصد نباشه. 90 درصد همجنس گرایی ریشه روانی داره. بدلیل اختلال در امور تربیتی و شاید 10 درصد ژنتیکی.

        34
        63
        1. علم معیوب؟ اگه پدر و مادر بد باعث همجنسگرا شدن بشه که باید خیلی بیشتر از اینا میبودن

          39
          7
          1. بريد محققان و ازمايشگران و پروفسوران و دانشمندان بگرديد در اين واكسنها و داروها براى باردارى و بعد تولد ببينيد كدوم هورمون يا دارو يا واكسن يا غذا باعث اين بيمارى ميشه

    2. خداوند در پیام خود تصریح می‌کند …..سبحانه عمل یشرکون …..پاک و منزه است خدا از آنچه بدو نسبت دهند ……و کسیکه بجای خدا خود را توهم کند و از طرف او نفسانیات و احساسات و حسادتها و تمایلات خود را به خدا نسبت دهد در واقع مشرک است و خود شاید آگاه نباشد ………اصل بر اباحه است و لازم نیست خداوند هرآنچه مباح است را اعلام کند ولی آنچه نهی شده در سوره و آیه مربوط به قوم لوط راهزنی و تجاوز به عنف بوده وخصوصا در قضییه آمدن فرشتگان بصورت دو جوان زیبا به خانه لوط و خواسته قوم لوط که بدون رضایت و به عنف میخواستند آنان را ببرند و مورد تجاوز جنسی قرار دهند نه آنچه به ذهنیات متوهمانه ما آمد بخواهیم بجای کلام خدا و بنام خدا برای خود و یا دیگران بیان کنیم که خود این عمل بسی زشت و نکوهیده و ناپسند است و شرک و جای خدا خود را نهادن بس گناهی بزرگ و عظیم و چه بسا ناآگاهانه هم باشد

      29
      19
      1. اولا در آیات دیگر که خبر از قصد تجاوز قوم لوط نبود نیز خداوند قوم لوط را بخاطر همجنسبازی به شدت مذمت کرده پس اصل همنجنسبازی حرام است

        ثانیا این فرشته ها برای عذاب قوم لوط آمده بودند پس قبل از اینکه قوم لوط نیت تجاوز به فرشته های به شکل انسان در آمده را داشته باشند خداوند فرمان به نابودی آنها داده بود پس عمل شنیع لواط اگر غیر از تجاوز هم باشد در قرآن کریم حرام است

        25
        11
    3. عبادت خداوند رحمان رحیم تنها راه برون رفت از تمایلات
      همجنسگرایی و همجنسبازی هستش هر کسی هم نمی تونه
      خودش رو درمان کنه خودش رو از یه بلندی پرت کنه پایین
      چون مرد و زن همجنسگرا و یا همجنس باز به درد مردن می خورند حتی زنان بی بندو بار
      هم از مرد همجنسگرا و یا همجنس باز بیزارند ولی در نبود مرد سالم چاره ندارند خوب در جایی که زن بی بندو بار هم اینو بفهمه دیگه مرد همجنسگرا باید خودش رو حلق آویز کنه

      9
      48
    4. بنا بر فرض عدم معالجه حکم چیست در قرآن و اسلام اگر دلیلی بر حرمت نداشته باشیم آن عمل جایز است حرمت دلیل میخواهد نه جواز

      7
      3
    5. حجی میگی گناهه؟ اوک ماعم قبول کردیم فق ی سوال تو جای اونا میری تو قبرشون؟ تو قراره مسئولیت گناه اونا رو ب عهده بگیری؟
      محض رضای همونی ک میپرستید سرتون تو قبر خدتون باش. میخوای بری بهشت؟ برو کسی جلوتو گرفته؟ انقد کار خوب کن ک جونت دراد. اونا میخوان گناه کنن میخوای ناپاک ترین باشن اخ ب ت چه؟

      26
      20
      1. در روایات آمده و محدوده همجنس خواهی رو شامل چیز هایی که شما ردنمودید رو کرده

      2. ببین دوست بظاهر خردمند من;
        کاری با اسلام ندارم, ولی این عمل از لحاظ اخلاقی کاملا ایراد داره…
        کسایی که همجنس‌گرایی و همجنس بازی و به اصتلاح به عمل لواط مرتکب میشن, با خودشون ویروس H.I.V و ایدز و حتی سایر بیماریهای های مقاربتی مث سیفلیس و سوزاک رو حمل میکنن. مقعد به هیچ عنوان برای رابطه جنسی ساخته نشده, بلکه فقط و فقط برای دفع مواد زائد و گوه و کثافت از بدن ساخته شده.
        این افراد اگر بطور آزاد در جامعه امرار معاش کنن و به قول خودت هر غلطی که دلشون بخواد انجام بدن, این بیماری ها رو در جامعه رواج میدن و کشور به سوی یغما و نابودی کشونده میشه.
        شماها همتون وارد این جهان شدین تا یه کار بزرگ در راستای هدایت بشریت به سمت و سوی روشنایی انجام بدین, ولی متاسفانه اونقدر در دنیای فانی و جسمی غرق شدین که فراموش کردین که شما یک موجود الهی در جلد انسان هستین.
        ما همگی, روح هایی از پروردگار عالم هستیم که به این جهان اومدیم تا کار های متعالی و باشکوهی که در خور و ذات خداونده انجام بدیم, نه اینکه اسیر عقاید حیوانی و همجنسگرایانه و شیطانی بشیم.

        انسان هدف نیست, انسان غایت نیست;
        بلکه انسان پل است میان حیوان و ابر انسان.
        انسان چیزیست که بر او چیره می باید شد…روزی روزگاری انسان بودید, اما اکنون از هر بوزینه, بوزینه ترید…

        چنین گفت زرتشت, کتاب اول, گفتار های زرتشت
        از فردریش نیچه

        نمیدونم به جهان پس از مرگ اعتقاد دارین ی نه,
        اما سعی کنید طوری زندگی کنید که اگر جهان پس از مرگی وجود داشته باشه, با شادمانی و سرور و شادی نصیب تون بشه, نه با اندوه و یاس.

        12
        5
    6. اگر لواط در زمان قبل از پیامبر و قوم لوط مشکل و بیماری پنداشته میشد ، زمانیکه قران بر پیامبر اسلام سالها بعد از پیامبر لوط نازل شده ، در قران از ان به عنوان کار حرام ذکر نمیشد و خدا در قران آز ان به گناهی که عرش خدا به لرزه در می اید یاد نمیکرد ، این یعنی تحلیل و به کار گرفتن عقل که بعنوان حجت درونی یاد شده و از پیامبر به عنوان حجت بیرونی یاد شده و قران هم توسط خدا طبق ایه قران محافظت میکند و این یعنی مکر و حیله سیاستمداران امریکا که برای مخالفت با اسلام و بیداری رواج داده اند.توسل بر مهدی عج

      4
      1
    7. اما اين داره ميگه هر كى دزده قاتله وحشيه همجنس گرا يا هر چي كه هست تو خونشه و درمان نداره و مراجع عظام بايد فتوا بدن كه اينا ازادانه هر … …. همينكه بي حجابى و بي بند و بارىو دريدگى و وحشيگرى رو رواج دادين بسه ديگه مونده قوم لوط هم تو ايران تشكيل بشه تا روح ابوبكر بغدادى شاديش كامل بشه على تبارك الله

  2. سلام – این واقعیت است که سزای همجنسگرایی مرگ و یا مجازات از طرف بقیه انسان ها نیست قطعا – بنده دانشجوی کارشناسی ارشد زیست شناسی در یکی از دانشگاه های معتبر تهران هستم – میدانم که انسان هایی با گرایش جنسی مادر زاد به کودکان که به اصطلاح پدوفیلی گفته میشود به دنیا می ایند این افراد تمایل شدیدی به برقراری ارتباط با کودکان زیر 13 سال دارند – اگر به قاتلان زنجیره ای و جرایم مختلف نگاه کنید همگی ریشه های ساختاری مغزی دارند که قابل درمان هستند – کودکانی بعضا به دنیا می ایند که تمایل به اسیب رساند به خود دارند و از وقتی توانایی پیدا کنند شروع به کندن پوست خود میکنند – بنابر این وقتی فردی با یک تمایز رفتاری به دنیا می اید یا میل به انجام کاری به شکل مادرزاد دارد به این معنی نیست که حق به انان داده شود – تمایل همجنسگرایان به جنس موافق قابل درک است و باید با احترام کامل وبه خوبی با انان رفتار کرد اما به این معنی نیست که از نظر خدا نیز این عمل تایید شده است – خداوند خالق این افراد و از همه بهتر اگاه به این افراد است – برای همجنسگرایان مرد ارتباط جنسی میتواند موجب اختلال عملکرد عضله غیر ارادی مقعد و از دست دادن کنترل مدفوع شود همچنین عفونت های شدید ناحیه تناسلی به این دلیل که مقعد برای ارتباط جنسی ساخته نشده است – مقعد تنها وظیفه خروج مدفوع را دارد – خداوند از همه ما داناتر به مسئله همجنسگرایان میباشد و اگر این مسئله ایرادی نداشت در قران به انان اجازه داده میشد – اما راه حل چیست ؟ اول از همه باید مسئله همجنسگرایی و دلایل ژنتیکی و ژن های عامل ان از نظر مغزی مشخص شود وسپس میتوان راه حلی پیدا نمود تا این افراد بتوانند مانند بقیه افراد لذت تشکیل خانواده به صورت عادی را تجربه کنند – این روانپزشک محترم مشخص است که با نیت خوب وبرای حمایت از این افراد تلاش میکنند و سعی میکنند که با بد رفتاری با این افراد مقابله کنند اما این مسئله از نظر علمی قابل حل میباشد – این از حیطه اختیار انسان ها خارج است که بر خلاف خواست خداوند انطور که بخواهند به همجنسگرایی از نظر خداوند مجوز بدهند – ضمنا همانطور که قانون نسبیت زمان حدود 1300 سال پس از قران کشف شد اما در قران موجود میباشد وَيَسْتَعْجِلُونَكَ بِالْعَذَابِ وَلَنْ يُخْلِفَ اللَّهُ وَعْدَهُ ۚ وَإِنَّ يَوْمًا عِنْدَ رَبِّكَ كَأَلْفِ سَنَةٍ مِمَّا تَعُدُّونَ ایه 47سوره حج –
    به همان گونه خداوند میتوانستند به همجنسگرایی مجوز دهند ولی اینگونه نیست – امروزه افراد تراجنسیتی یا ترنس میتوانند به راحتی به زندگی عادی برگردند و مشکلات را به راحتی میتوان برای انان از راه پزشکی حل نمود – هر قدر که مسئله همجنسگرایی نیز برای افراد به تاخیر افتد اسیب های جسمی و روانی برای انان نیز افزایش میابد – ولی انسانی به خاطر تفاوت نباید سرزنش شود –

    39
    68
      1. حق
        به نظرم نباید باطن انسان هارو
        از گرایش جنسیشون قضاوت کرد
        نمیفهمم این مردم چرا برای چیزی
        که یک درصد توزندگیشون تاثیر نداره
        داستان سرایی میکنن
        این موضوع همجنسگرایی چرا انقد
        باید غیر قابل درک باشه؟
        شایدم من از عرف جامعه بیخبرم
        اگه ب جای اینکه انقد تو
        زندگیه همجنس گراهای بدبخت
        سرک بکشید
        به فکر ساختن زندگیه خودتون باشید
        هرکس رو تو قبر خودش میخوابونن

        60
        17
  3. سلام..طبیعت‌روابط‌جنسی‌بین‌جنس‌نر‌و‌ماده‌آنهم‌با‌رعایت‌هنجارها‌وحیاء.
    لذتبخش‌وآرام‌بخش‌است‌وبقای
    نسل‌است‌بچه‌بازی‌و‌امرد‌بازی‌و
    همجنس‌گرائی.در‌کتب‌تاریخی
    کم‌وبیش‌اشاراتی‌شده‌..‌بزهکاری
    بشر‌تمامی‌ندارد‌در‌فرهنگهای‌سلام
    چنین‌مواردی‌کم‌بود‌اورپا‌با‌به‌رسمیت
    شناختن‌‌ازدواج‌دو‌همجنس‌انحطاط
    خود‌را‌امضاء‌کرده‌آیا‌این‌قانون‌‌به‌افرادی
    که‌دنبال‌شهوترانی‌هستند‌میدان‌عمل
    داده‌‌در‌حالیکه‌مشکل‌معدود‌افرادی
    که‌میگوئید‌مشکل‌روانی‌دارند‌راباید‌
    بگونه‌ای‌دیگر‌‌وپزشکی‌‌و‌بهزیستی‌
    رسیدگی‌کرد‌قوم‌لوط‌و…که‌اتفاقا
    محل‌زندگی‌اصلیشان‌گویا‌در‌حد‌فاصله
    کرمان‌تا‌تهران‌کنونی‌بوده‌به‌غضب
    الهی‌دچار‌شدند‌مراجع‌محترم‌تقلید
    چه‌باید‌بگویند‌آیا‌به‌انحرافات‌جنسی
    توجیه‌شرعی‌بنویسند‌.باید‌ازدواج
    آسان‌شود‌چند‌همسری‌وصیغه‌قبح‌
    اجتماعیش‌از‌اذهان‌زودوده‌گردد…..

    27
    66
    1. داداش مطلب رو خوندی؟
      در تمام دوران ها بوده ولی به خاطر هنجار هایی که تو جامعه بوده مجبور می شدن تمایلاتشون رو سرکوب کنن

      38
      5
  4. خاک بر سرت پزشکی با این سایتی که مدیریت و مسئولئتش با تو هست هر روز دهانت پر میکنی از احادیث نهج‌البلاغه مردک حرفهای بی بی سی از رسانه آن پخش مبشه

    19
    77
  5. آقای بایراق ! این گونه نیست که اکثر هم جنس گرایان را بتوان درمان کرد و ازدواج هم اصلا ربطی به این مقوله ندارد . مقاله هم بین هم جنس بازان و هم جنس گرایان تفاوت گذاشته شده است . کسی که ژنتیکی و جبرا هم جنس گرا است را اول باید به سمت مشاوره و درمان برد اما اگر فایده ای نداشت و درمان نشد نباید وی را منحرف نامید و اصرار بر درمان و کنار گذاشتن گرایش هم جنس گرایانه اش داشت .
    اما در مورد مراجع تقلید و علما هم که پرسیدید باید آن را توجیه شرعی کنند پاسخ شما این است که باید بین هم جنس بازانی که به خاطر شهوت به آن روی آورده اند و هم جنس گرایان تفکیک کنند . طبعا مراجع نمی توانند و نباید مثل غرب و مذهب پروتستان ازدواج هم جنس گرایان را به رسمیت بشناسند چون چنین چیزی چه بسا ترویج هم جنس بازی و فساد و انحراف می شود . اما آنها باید در مورد هم جنس گرایانی را که به مشاوره و درمان اقدام کرده اند اما درمان نمی شوند گرایش جنسی آنها را به رسمیت شناخته و آنها را عده ای منحرف و گناهکار و شهوت ران قلمداد نکنند و معذور و بی گناه در مقابل خداوند و شرع قلمداد کنند . این تنها انتظار معقول و طبیعی است که از مراجع و علمای دین می توان انتظار داشت .

    57
    17
    1. مثلا چه عذری بیاورند
      طرز فکرتون اینطوری که هر چه فطرتت اقتضا میکند انجام دهی و از خودت اختیار نداشته باشی
      مثلا در همان جایی که نشسته دستشویی کنی و توالت نری.و توجیهت هم اینکه دیگران به مقعدت احترام بگذارند و خواسته اونو در نظر بگیرند
      واقعا فرق انسان با حیوان در چیست؟

      38
      128
      1. فرق انسان با حیوان در اراده ای است که خدا فقط به انسان داده
        انسان باید جلوی هواهای نفسانی خود را بگیرد و مراقب کرامت خود باشد

        18
        8
    2. یکم گیج شدم راستیتش…اول فکرکردم شاید طرفداری بکنین از این جماعه واقلیت ولی میبینم گفتین به سمت مشاوره ودرمان برد شخص رو.چرا یکم منطقی فکر نمیکنین؟اگه یکم اطلاعاتتون رو افزایش بدین دراین مورد میفهمین انسان ذاتش رو(چه بسا مربوط به گرایشش باشه)نمیتونه تغییر داد؟

      74
      23
  6. اگر همجنس گرایی از نظر روانشناسی قابل درمان نباشه با تغییر جنسیت میشه مشکل این بندگان خدا را حل کرد.

    22
    149
    1. سلام دوستان نظر همتون محترمه ولی بنظرم از این موضوع حتی اگر هم همجنس گرا هستین فاصله بگیرین . بجای مهاجرت و ترد شدن از خانواده یکبار پاسپورت و ویزاتون رو آماده کنید و برید کربلا و بشینید جلو ضریح امام حسین . بخدا جواب میده . اگه مبتلا به امام حسین بشی دیگه این دردای کوچیک از یادت میره.
      #نصیحت_یک_دوست

      64
      136
      1. به نظرم در خیلی از مواقع این خواسته واقعا اختیاری نیست، کدام آدم عاقلی چنین انتخابی میکنه که از جانب خانواده و اجتماع ترد بشه، اگر اثبات بشه این گرایش از تولد با این افراد هست و درمان هم نمیشه، انصاف و انسانیت میطلبه برای این افراد حق زندگی قائل بود، اگر واقعا انتخابی نباشه واقعا موضوع متفاوته، به نظرم نمیشه این مسئله رو عمومی کرد و تا رسیدن به نتیجه شرعی و عرفی باید گروهی از پزشکان و روانشناسان و علمای دینی روش کار کنند، البته شاید هم اشتباه میکنم.

        71
        7
        1. کاملا درسته نباید کشته بشوند یا اذیت بشوند ولی به نظرم باید کمی رسانه کم تر به این سمت بره الان همه چیز شده همجنسگرای از فیل های هالیوودی بگیری تا به بعد یا مثلا زمانی که در شبکه های مجازی کلمه love رو مینویسی به صورت خودکار ایموجی همجنسگرایان رو نشون میده که اصلا به نظرم جالب نیست … چرا که کلمه عشق مثل کلمه حیات تعریف جامع و کاملی نداره در ادامه باید بگم مشکل همجنسگرایان واقعی نیستن … خیلی ها هستن که واقعا همجنسگرا هستن و مشکلی هم ندارن ولی خیلی ها هستن که همجنسگرا نیستن و از این موضوع استفاده میکنن … چون مردم دوست دارن از این نوع سبک زندگی سر در بیارن پس به همین خاطره که رسانه ها دارند کاری میکنند که به اصطلاح گندشو در آوردن و همه چیز و همه جا از همجنسگرایی هست و این واقعا … مخربه … و خیلی ها از این بابت زجر میبینن … دوست ندارن همش چیز هایی در مورد همجنسگرایی و روابط جنسی ببینن … شاید یکسری از دوستان بگن که آره خب نرن ببینن در واقع اینجوری نیست برای مثال وقتی یه نفر توی اینستاگرام در ایکسپلور بعد از هر دو یا سه پست یک پست در مورد همجنسگرایی و گی نماها (واژه ای که به نظرم درست ترین هستش من دوست همجنسگرا دارم و اصلا عجیب رفتار نمیکنن ولی خیلی ها یا به مسخره یا حالا بنا به هر دلیلی جوری رفتار میکنن که اصلا زیبا نیست … بیشتر شبیه کمدین هاست) باشه و این واقعا آزار دهنده هست یا وقتی به شهر های اروپایی سفر میکنی باید در جای جای شهر پرچم همجنسگراها رو ببینی جوری که انگار کل شهر همجنسگرا هستن و تو هم انگار باید همجنسگرا باشی تا بتونی خودت رو در اون جامعه جا بدی (این حداقل چیزی هست که از بودن این پرچم در همه جا به ذهن میرسه) در کل میخوام بگم که مشکل رسانه ها هستن و البته افرادی که فکر میکنن باید همه مردم همجنسگرا باشن تا خفن باشن … ولی خیلی از همجنسگراها هم آدم های معقولی هستن … و نمیشه گفت یه همجنسگرا باید بمیره … چون واقعا این حرف و عقیده اشتباست

          54
          8
          1. الان تو ایران که پرچم همجنسگرا نیست آیا همه همجنسگرا نیستن؟؟؟؟؟

            10
            2
      2. اشتباه نکن خیلی از من و امثال من ۵ماه رفتیم کربلا اما خوب که ندیدیم هیچ …. ولی بماند. شما خودت رو طبیب اعلام نکن بی زحمت و سریع هم نسخه نپیچ

        24
        11
    2. نه نمیشه همجنسگرایی زمین تا آسمون با ترنس فرق میکنه تازشم همجنسگرایی یه امر بسیار بسیار طبیعی به گفته بزرگترین روانشناس به نام
      (زیگموند فروید) همجنسگرایی یه امر طبیعی است همه انسان ها قبل تولد دو جنس گرا بودند.
      و اینکه همجنسگرایی بیماری یا اختلالی نیست که قابل درمان باشه اصلا مگه بیماریه که درمان بشه یکم سطح تفکر و علمتون رک بالا ببرید

      47
      17
      1. اگه حرف شما درست باشه( که خیلی بعید میدونم) یعنی همه ما ژنتیکی دو جنس گرا هستیم! و اونی که تمایل به همجنس و یا جنس مخالف فقط داره عادی نیست..

        15
        9
        1. ب ت چ اصن؟ زندگیه خدشونه. تو مسئول گناهای دیگرانی؟ تو قراره تو قبرشون بخوابی؟ تو برو بهشت کسی جلوتو گرفته؟

          13
          11
          1. این حرف زمانی درسته که برخی از گناهان اثرات جمعی نداشته باشه ولی وقتی گناه تاثیر جمعی داشته باشه مثل روایت نبوی که می فرمایند اذا کثر الزنا کثر الموت الفجاة بر همه ماست که از این گناه جلوگیری کنیم
            در واقع اشتباه بودن این حرف که هر کس مسئول کار خودشه و اگه دوست نداشت ،انجام بده یا نده تو کرونا مشخص شد کسی نمی گفت تو اگه مشکل داری ماسک بزن کار با ماسک زدن دیگران نداشته باش چون ماسک نزدن اونها روی زندگی ما تاثیر داشت

            7
            0
  7. نگاهی گذرا به طبیعت، گیاهان، حیوانات و انسانها گویای نظام دو جنسی خلقت است. قرار نیست وقتی علم پزشکی راهی برای درمان یک بیماری ندارد، آن بیماری به عنوان یک مکتب معرفی کند! باید راه درمان را جست و بیماران را تا حد ممکن یاری رساند.آیا شب ادرای و دگرآزاری و سادیسم و… هم مجاز به به تاسیس مکتب (نه درمان) هستند!؟
    در مقاله ای که در بالا آوردید نویسنده (دکتر اوحدی) نوشته که چون راهی برای درمان نیست و غرب آن را به عنوان هنجار تلقی کرده. اما اصلا موضوع اینچنین نیست، اگر به آنها بگویی هموسکسوال بودن یک بیماری است، عربده میکشند و میگویند تو هم نگاه بیمار به آنها داری!!؟
    موضوع، محو نهاد خانواده است. دگر جنس خواهی اساس خلقت و ضامن تشکیل خانواده است. غرب مایل است مانند سکس (مجاز و غیر مجاز) و مواد مخدر (غیر مجاز) و فوتبال (مجاز) و… مشغله دیگری به عنوان همجنسگرایی را پر و بال بدهد تا دلمشغولی های جامعه که وصف بی ضرر بودن حکمرانی را داشته باشد افزایش یابد.

    52
    49
    1. وبازهم داریم چوب تفکرات اشتباه رو میخوریم.چرا نمیخواین منطق رو از تفکرات غلط ومریض گونه جدا کنین؟واقعا برای طرز فکرتون تاسف میخورم اقای مهدی

      53
      17
  8. بعله پس رفع بحران اقتصاد ، دیپلماسی و حجاب وبحران اب و برق و دروغ و ریا ، حالا اومدن مشکل همجنس گرایان رو حل کنند
    قصه ی این روزهای مردم شده داستان اون پادشاهی که سرش کلاه گذاشتن لباسشو در اوردن ، بنده خدا گفت بابا من که لخت شدم خیاط(بخوانید کلاه بردار)گفت جناب حاکم این یک لباس مخصوص یعنی شما نمی فهمید اون بنده خدا هم که نمی خواست کم بیاره راضی شد اتفاقا اونم نظر وزرا رو پرسید اونا هم تایید کردن ،لخت اومد توی خیابون،
    غرض اینکه باید بگم حتا توی همون غرب هم با اینکه قانونی شده به جز سیاست مدارا و خود این عزیزان همجنسگرا ، مردوم عادی دل خوشی از اینا ندارن
    پس نارضایتی مردوم و خانواده ها رو از پذیرفتن همچین اشخاصی اونم توی ایران دلیل بر عقب موندگی ندونید ژست روشنفکری می خواید بگیرید مشکل سیاست داخله و خارجه رو حل کنید
    از این گذشته چرا هی می رید دست می زارید رو یه چیزیکه مردوم ازش تنفر دارن و می خواید مشکل یک اقلیتی رو تبدیل کنید به مشکل اکثریت
    همجنسگرایی یک نوع انحراف جنسیه
    هر چیزی که از شکل طبیعیش خارج بشه انحرافه
    حالا چه مادر زادی چه پرورشی
    شما هم اقای دکتر حالا که می خوای زحمت بکشی بری پیش مراجع بهشون بگو چرا یه بار در عمل و حرف مشکلات مردوم و نمی بینند و اگر می بینند چرا دم نمی زنند ، اگه حکومت غیر از جمهوری اسلامی بو تا الان شلوار از پاش در اورده بودین ،

    29
    61
  9. یکی سوال کنه
    دکتر
    خودت چی هستی
    در کدوم قشری وتقسیمی قرار داری
    وسوال کنه
    شما که جامعه غربی را ملاک قرار دادی
    امروز آنان ازدواج با محارم را رسمی نموده اند شما نیز به آن قائل هستی
    اگر نه
    چرا
    ونیز بگوید
    امروز سخن از مجاز بودن تجاوز به محارم
    وعدم مجازات متجاوز جنسی به محارم واقربا مطرح هست
    با این ایده نیز موافقی
    چرا

    گویا برای بعضی هر آنچه درغرب رخ می دهد ملاک است
    قوم لوط هزاران سال قبل به این مرض وهوس گرفتاربودند وهلاک شدند
    خیال می کنید چیز جدیدی کشف کردید

    سؤال:حیوانی سراغ دارید با وجود جنس مخالف به همجنس خود روی آورد
    فهمیدن این مطلب خیلی سخته

    42
    67
    1. جالبه بدونی در میان حیوانات هم همجنسگرایی وجود داره دوست عزیز 🙂
      تا الات فقط 52 گونه ک اینطور هستند کشف شدند!

      76
      21
      1. بسم الله قاصم الجبارین
        یکسری حیوانات کشف شدن که گ.ه میخورن توهم باید بخوری؟
        خدا هیچ کسی رو همجنس گرا نمی آفریند مگر اینکه حرامزاده باشد ، حتی حرامزاده ها هم ممکنه پاک باشن ، ولی اگر ریشه و بنیان کسی از اول خراب باشه تا آخر خراب میشه مگر اینکه خدا به دادش برسد
        خداوند هر که را که بخواهد هدایت میکند و هر که را بخواهد گمراه و به حال خود رها می کند
        وعده الله حقا
        یا مهدی ادرکنی عجل لنا ظهوره

        40
        103
  10. دوتا از همکاران من در اینجا (کالیفرنیا) همجنسگرا هستند. یکی شان مرد همجنسگرا هست و دیگر زن همجنسگرا. هردو همسر همجنس خود دارند. کارشان را هم خیلی خوب انجام می دهند. مثل بقیه افراد جامعه زندگی می کنند. هیچ مشکلی هم نیست.

    101
    32
  11. خب فردا اگه گرایشات جدید مثل حیوان خواهی یا اشیا خواهی یا حتی گرایش به خود را به عنوان یک گرایش شناختند اون وقت بازم همین حرفارو میزنین؟

    38
    47
    1. گرایش جنسی به جنسیته ، نه اشیا یا کودک یا میوه یا حیوان …
      فرقش تو همینه ، کسی که پدوفیله به بچه ها گرایش داره مریض تلقی میشه و در دسته LGBTQ جا نمیگیره .

      61
      10
      1. پدوفیلیا رو دیدم جدیدا مطرح کردن

        Pedofilia as orientation

        https://europeanconservative.com/articles/news/dutch-governing-party-advocates-accepting-pedophilia-and-teaching-it-in-schools/

        در حقیقت من ؛ تو این مسئله گیج شدم
        تا سال ۱۹۷۳ در DSM همجنسگرایی جز اختلالات بود و الان هرزه نگاری و پدوفیلیا داره خارج میشه با این مباحثی که عملا مطرحه ولی با این روندی که در مباحث حقوقی می بینم احساس می کنم کم کم این مسائل با توجیه کنزی که میگه گناه همه گناه هیچ کس نیست، توجیه بشه چون یک سری این گرایشات رو دارند وصف مجرمانه رو ازشون سلب می کنند… البته هنوز جای مطالعه هست و فعلا دارم مطالعه می کنم حرفای دکتر اوحدی خوب بود ولی به شرطی که سوالاتی از این دست که حمایت هایی مثل تعیین جنسیت صورت بگیره و چرایی تبلیغ و سرکوب نظر مخالف رنگین کمانی برامون توجیه بشه. جدای از این مسائل بنظرم حس می کنم دین جدیدی ظهور کرده که نمیشه نقدش کرد و دقیقا شاخصه ی یک مذهب همینه حق اظهار نظر نداری و تعبدی باید قبول کنی و متاسفانه به طور تعبدی دارن تبلیغ می کنن و من قبل از این مسئله با این گرایش مشکلی نداشتم ولی از زمانی که این مباحث پدوفیلیا مطرح شد تلنگری بخودم زدم که باید یک بازنگری کنم….
        دوستان موافق و مخالف نظرات و مطالب علمی تونو برام می فرستید انگلیسی و فارسی موافق و مخالف…
        چون واقعا دارم روی این مطلب مطالعه می کنم و نیاز به دیدگاه شما عزیزان دارم حتی اگر گرایشتون پدوفیله یا هر چی که الان تو Dsm اختلال روانیه ولی شما گرایش دارید.
        mohammadrahim181@yahoo.com
        ممنون

    2. فتیشیسم یا همون باور داشتن به اشیا که مثلا برای چیزی روح قائل میشن و یا ارزش و نمی دونم ازین قبیل این خیلی وقته که اختلال شناخته شده و می تونه درمان بشه.
      گرایش به حیوان هم به این دلیل اشتباهه که به حیوون زبون بسته تجاوز می کنن و حتی ممکنه حیوونکی بمیره. پس این هم به موجودی اسیب میزنه.
      ولی همجنس گرایی قضیش با اینا فرق می کنه.

      26
      14
  12. گرایش جنسی به جنسیته ، نه اشیا یا کودک یا میوه یا حیوان …
    فرقش تو همینه ، کسی که پدوفیله به بچه ها گرایش داره مریض تلقی میشه

    32
    3
  13. جامعه ی ایران بستر مناسبی برای اقلیت ها نداره. حتی اگر دولت موافقت کنه، خیلی از مردم نمیتونن هضم کنن، مثل ترکیه! اگه شمایی که همجنسگرا هستی این پیام رو میخونی، به محض اینکه تونستی از ایران بیا بیرون.

    71
    6
  14. سلام
    به نظر شما اون کسی که همجنسگراست باید بمیره؟
    مگه چه گناهی کرده که همجنسگرا شده
    چرا اونا رو به چشم ادمای کثیفی می بینین
    اگه دست خودشون بود قطعا تو این کشور همجنسگرا نمی شدن.
    اونم مثل تمام انسان ها حق زندگی راحت و ازادی داره
    اونم نیاز های جنسیشو باید برطرف کنه

    امیدوارم یه روز همه بفهمن که گرایش به همجنس کثیفی و نجاست نیست.

    85
    19
    1. اونروزی که همه ببینیم کثافت و نجاست نیست دیگه مومنان تو این دنیا نیستن و طارق و زلزله و سیاه چاله به کفار و منحطان ‌ و مرتدان لحظه ای امان نمی‌دهد
      آن روز تا زمانی که یاران خدا بر زمین باشند نخواهد آمد
      وعده الله حقا

      16
      46
    2. باید خودشو درمان کنه

      همجنس گرایی در بهترین شرایط یک بیماری که باید درمان شه

      اگر اینطوره گه تو میگی
      منم گرایشم به صورت مادرزادی اینه که آدما رو بکشم خونشون رو مثل دراکولا بخورم آیا حق زندگی دارم یا نه

      1
      1
  15. ممنون از شما. کاش حوزه علمیه وارد بشه. و گره این مشکل رو باز کنه. هیچ کس به اختیار خودش انتخاب نمیککه اقلیت جنسی باشه و زجر بکشه. همجنس گرا ها همه بی اخلاق نیستند کسانی رو میشناسم که ۱۰ ساله عاشقانه باهم زندگی میکنند و کاملا شریف و بی آزارند. چه کنند که میل به زن ندارند. بمیرند؟؟؟

    46
    16
      1. خودت باید بمیری،تو کی هستی که برای زنده یا مرده بودن انسان ها نظر میدی؟بسیاری از دانشمندان و اختر فیزیک دان های بزرگ همجنس گرا بودند و هستند.حقیقت اون چیزی نیست که تو میبینی.چون خودت فکر میکنی همجنسگراها بد هستند انتظار داری همه مثل تو فکر کنن.دانش خودت رو زیاد کن و مطالعه کن و با تعصب و متحجرانه در مورد انسانها نسخه نپیچ.درانتها به این موضوع اشاره میکنم که انسانی کامل هستش که برای انسانهای دیگه آرزوی مرگ نکنه.

        65
        15
  16. آقای اوحدی ، وقتی می گی همجنس گرایی یک انحراف نیس یعنی در واقع هیچ شناختی نسبت به همجنس گرایی نداری ، همجنس گرایی دقیقا یک بیمار روانی و روحی اس ، خداوند فقط صلاح انسان ها رو می خواهد و وقتی همجنس گرایی رو تو قرآن حرام اعلام کره پس حتما دلیلی داره که این کار رو کرده اس ، چون با طبیعت انسان در تضاد اس ، همان گونه که در طبیعت طبق قانون فیزیک دو بار همنام همدیگر رو دفع می کنن اما دو بار ناهمنام همدیگر رو جذب می کنن ، این قانون در مورد انسان ها هم صادق اس ، خداوند زن و مرد رو برای یکدیگر آفریده اس ، به قول یه جمله معروف که می گه این زن و مرد هستن که بعد از ازدواج همدیگر رو کامل می کنن نه زن با زن یا مرد با مرد ، این رو هم بگم همجنس گرایان رو میشه تحت درمان قرار داد چون اگه این شکلی نبود اونوقت پیامبر لوط رو به سوی قوم سوم نمی فرستاد تا اونا رو از همجنس گرایی اصلاح کنه پس حتما افراد همجنس گرا می تونن اصلاح بشن و به جنس مخالف خود گرایش پیدا کنن ، خدا خودش چیز هایی رو می دونه که ما انسان ها نمی دونیم ، در ضمن همجنس گرایی می تونه نتایج خیلی منفی برای یک جامعه داشته باشه از جمله منقرض شدن نسل بشر با توجه به این که نخوان با یکدیگر ازدواج کنن ، خداوند خودش سر ماجرای قوم لوط به جان پیامبر اسلام قسم خورده یعنی دیگه جز وحشتناک‌ترین قسم ها تو قرآن اس ، این روزا که رسانه های خارجی مثل بی بی سی و افرادی مثال شما انقدر روی بحث همجنس گرایی زوم کردین تا این فرهنگ فاسد و غیر اخلاقی رو تو جوامع انسانی گسترش بدین حتما دلیلی داره تو پشت پرده که نمی خواهین بگین ، به هر حال خداوند همه انسان ها رو به راه راست و درست از دست کار های پلید هدایت کنه و در پایان بگم که انشالله تمام همجنس گرایان به سرنوشت قوم لوط گرفتار بشن ، به امید ظهور امام زمان برای پایان یافتن تمام بدی های دنیا ، یه روزی حرف حق به اذن الهی روشن خواهد شد ، الهی آمین یا رب

    55
    61
    1. دوست عزیز اگر شما میگید که خداوند درگذشته برای نجات قوم لوط از همجنسگرایی پیامبر فرستاده خب بگین همین الان هم یکی بفرسته تا مردم مسلمان ایران هدایت بشن. خیلی زمان میبره تا جامعه ایران اقلیت های جنسی رو به رسمیت بشناسه و از حق و حقوقی مثل جوامع غربی برخوردار کنه ولی خب این کار شدنیه و به نظرم تنها راهش پذیرفته شدن در دولته تا کی باید مسئولان چشمشونو رو آزار واذیت های این دسته از اجتماع ببنده تا به خودکشی یا طرد شدن از سمت خوانواده یا مهاجرت منجرب بشن
      خانواده بزرگ LGBT تو سرار جهان داره روز به روز افزایش پیدا میکنه در صورتی که تو ایران حتی یه آمار گیری هم نمیشه از این افراد بالأخره یه روز همجنسگرایی در ایران هم تبدیل به یک آزادی و حقانیت میشه قبولش سخته ولی خب شدنیه باید باهاش کنار اومد و به این بنده گان خدا هم اجازه زندگی داد

      33
      17
  17. من یکی با همجنسگرایان مشکل ندارم با این که پرچمشون باید همه جا باشه … مثل گذاشتنش تو فوتبال مثل اهمیت دادن شبکه های مجازی به این پرچم بیشتر از ادم های دیگه من با این مشکل دارم با ادمایی که فک میکنن پسر باید حتما دخترونه رفتار کنه تا جذاب باشه مشکل دارم و واقعا دیگه جامعه داره دیوونم میکنه چرا هر جا که میرم بعد 2 یا 3 پست نگاه کردن باید در مورد همجنسگرایی ببینم واقعا دیوونه شدم من دوست دارم یه بارم که شده یه جا برم یه چیزی ببینم که توش در مورد همجنسگرایی نباشه ولی همه جا هست … اونایی که حمایت میکنند از همجنسگرایان … کاش از ادمای دیگه هم حمایت میکردید … دنیا دنیای همجنسگرایان نیست … دنیا دنیای انسان هاست … لطفا … جوری زندگی کنیم .. که دغدغه دیگران نشیم و بقیه رو اذیت نکنیم … من به شخصه میگم خیلی ها این رفتار و سبک زندگی رو به رسمیت میشناسن پس چرا باز باید همش حرف از این موضوع باشه نمیشه یه بار حرف از چیزای دیگه باشه؟

    39
    20
    1. مشکل اینجاست که شما وقتی میخوای بری پژو پارس بخری میری توی خیابون میبینی یهو همه پژو پارس سوار شدن و چقدر پژو پارس زیاده و … . وقتی روی یه موضوعی کلیک میکنی نا خودآگاه میبینی زیاد میشه اطرافت . به درازای تاریخ از همه نوع انسانی حمایت شده و طرفداری شده از فقیر و بیمار و معتاد و سیاه پوست و … الان کمتر از ۱۰ ساله داره توی این زمینه فرهنگ سازی میشه که افراد نادان و هموفوب حداقل این افراد رو اذیت نکنن حمایت پیشکش . و الان به بعضیا داره فشار میاد . نه عزیزم اگر واقع بین باشی میبینی اگر توی یه سریال ۱۰ تا زوج باشه شاید یه دونش همجنسگرا باشه یا اگه ۱۰ تا پست زوج زن و مرد ببینی یه دونه پست از همجنسگرا میبینی . هنوز هم همجنسگرایی در اقلیت هست ولی شما چشم دیدن همون اقلیت هم نداری .

      44
      28
      1. اول این که اگر به دفاع هست چون خودت بحث سیاه پوست رو راه انداختی بزار بهت بگم سالهاست سیاه پوستا دارن کشته میشن حتی در چند سال پیش … یکی از دانشمندان المانی از ازمایش های غیر انسانی روی سیاه پوستا در یکی از مناطق افریقا خبر داد که هشدار داد که این ازمایشات میتونه بعد ها به بروز برخی از بیماری ها منجر بشه ولی کسی یا هیچ رسانه ای از سیاه پوست ها دفاع نکرد … یه پرچم بهم نشون بده که مربوط به حقوق سیاه پوستاست؟ یه کلمه بهم بگو که سیاه پوست بودن رو بد جلوه نده؟ … هنشی هردز توی اینستاش بار ها و بار ها از کلمه ما رو نکشید زندگی ما مهم است … داره سخن میگه … بعد از حمایت از سیاه پوستا میگی؟… بحثی که شما با پرخاشگری و حمله به منتقد خودت با لحنی که وینبرگ که فقط یه روانشناس و روانپزشک بود نه یه دانشمند در حوزه علوم ژنتیک یا حتی نورولوژی میگی هموفوبیک… ینی ترس از اتقطاع نسل بشر محض اطلاعات باید بگم نه ترسی از انقطاع نسل بشر دارم نه ترسی از همجنسگرایان … ولی باید به عرضت برسونم … که حمایتی که از همجنسگرایان میشود بیسابقه است در حالی که بشر بیش از ۱۰۰ سال هست که فهمیده هست همه ما انسان ها از یک گونه هستیم و همگی با ازدواج توانایی ادامه نسل بشر رو دارا هستیم به عبارتی واژه نژاد پرستی هم غلط است چ برسد به رفتاری که از تفکر نژاد پرستانه بیاید … پس این رو با سیاه پوست ها یکی نکنیم .. در ادامه باید بگویم ربطی در چشم دیدن یک چیز را داشتن یا نداشتن نیست و شما هم نباید توقع اقلیت نبودن نداشته باشی دوست عزیز … اگر دگرجنسگرا ها نباشن مطمعن باشید دولت ها همین شما اقلیت های جنسی رو مجبور به کاری که نمیخواهید میکنند پس این به نفع شماست که اقلیت بمانید … در ادامه باید بگویم که باز هم دلیلی برای اموزش (نادرست) و البته ترویج همجنسگرایی در بازی ها و انیمیشن ها و مخصوصا محتوا های مختص کودکان نمیبینم چرا که هیچ کس با هیچ جنسیت خاصی بدنیا نمیاد … محض اطلاعت باید بگم که انسان با آموزش و پرورش تبدیل به یک شخصیت مستقل میشود … و اینم بگم من تو پینترست از هر ۱۰۰ پست ۸۰ پست همجنسگرایی میبینم تازشم فقط در مورد طراحی وبسایت و ایده های فوتو شاپ در مورد طراحی وبسایت های کوچک و به اصطلاح مینیمال فعالیت میکنم … و اینم بگم حمایت با برتر نشان دادن یک چیز فرق میکند … دنیا و همینطور حرفاتون متناقض است … همونطور که از حقوق بشر صحبت میکنند و عدالت ولی هنوز حق وتو که عامل جنگ هست را بر نداشته اند …. و تازه بر این امده اند که فقط از یک کشور سلبش کنند …

        34
        7
  18. البته اینم باید در نظر گرفت که همجنسگرایی با لواط متفاوت است و لواط همان هم جنس بازیست و در هیچ جای دین اسلام در مورد همجنسگرایی توضیحی داده نشده است

    44
    10
  19. اول این که اگر به دفاع هست چون خودت بحث سیاه پوست رو راه انداختی بزار بهت بگم سالهاست سیاه پوستا دارن کشته میشن حتی در چند سال پیش … یکی از دانشمندان المانی از ازمایش های غیر انسانی روی سیاه پوستا در یکی از مناطق افریقا خبر داد که هشدار داد که این ازمایشات میتونه بعد ها به بروز برخی از بیماری ها منجر بشه ولی کسی یا هیچ رسانه ای از سیاه پوست ها دفاع نکرد … یه پرچم بهم نشون بده که مربوط به حقوق سیاه پوستاست؟ یه کلمه بهم بگو که سیاه پوست بودن رو بد جلوه نده؟ … هنشی هردز توی اینستاش بار ها و بار ها از کلمه ما رو نکشید زندگی ما مهم است … داره سخن میگه … بعد از حمایت از سیاه پوستا میگی؟… بحثی که شما با پرخاشگری و حمله به منتقد خودت با لحنی که وینبرگ که فقط یه روانشناس و روانپزشک بود نه یه دانشمند در حوزه علوم ژنتیک یا حتی نورولوژی میگی هموفوبیک… ینی ترس از اتقطاع نسل بشر محض اطلاعات باید بگم نه ترسی از انقطاع نسل بشر دارم نه ترسی از همجنسگرایان … ولی باید به عرضت برسونم … که حمایتی که از همجنسگرایان میشود بیسابقه است در حالی که بشر بیش از 100 سال هست که فهمیده هست همه ما انسان ها از یک گونه هستیم و همگی با ازدواج توانایی ادامه نسل بشر رو دارا هستیم به عبارتی واژه نژاد پرستی هم غلط است چ برسد به رفتاری که از تفکر نژاد پرستانه بیاید … پس این رو با سیاه پوست ها یکی نکنیم .. در ادامه باید بگویم ربطی در چشم دیدن یک چیز را داشتن یا نداشتن نیست و شما هم نباید توقع اقلیت نبودن نداشته باشی دوست عزیز … اگر دگرجنسگرا ها نباشن مطمعن باشید دولت ها همین شما اقلیت های جنسی رو مجبور به کاری که نمیخواهید میکنند پس این به نفع شماست که اقلیت بمانید … در ادامه باید بگویم که باز هم دلیلی برای اموزش (نادرست) و البته ترویج همجنسگرایی در بازی ها و انیمیشن ها و مخصوصا محتوا های مختص کودکان نمیبینم چرا که هیچ کس با هیچ جنسیت خاصی بدنیا نمیاد … محض اطلاعت باید بگم که انسان با آموزش و پرورش تبدیل به یک شخصیت مستقل میشود … و اینم بگم من تو پینترست از هر 100 پست 80 پست همجنسگرایی میبینم تازشم فقط در مورد طراحی وبسایت و ایده های فوتو شاپ در مورد طراحی وبسایت های کوچک و به اصطلاح مینیمال فعالیت میکنم … و اینم بگم حمایت با برتر نشان دادن یک چیز فرق میکند … دنیا و همینطور حرفاتون متناقض است … همونطور که از حقوق بشر صحبت میکنند و عدالت ولی هنوز حق وتو که عامل جنگ هست را بر نداشته اند …. و تازه بر این امده اند که فقط از یک کشور سلبش کنند …

    9
    5
  20. پس اگر واقعا اینطوری هست چرا هرچی زودتر نمی‌رید برای مراجع تقلید توضیح بدید؟؟منتظر چی هستید؟؟
    من فکر میکنم اگه علمای دینی واقعا درمورد این گرایش ها و حقایق درباره ی اونا بفهمن، همون‌طور که ترنس ها رو قبول کردند می‌توانند همجنس‌گرایی رو هم قبول کنن(البته باید تعصب رو کنار بزارن و جدی به این نسئله نگاه کنند) همون‌طور که یه ترنس سال ها پیش رفت براشون شرایطش رو توضیح داد و بعد از اینکه یکم علما دانششون در این مسئله بالا رفت، فتوای متفاوتی دادند.

    14
    6
    1. علما رو درگیر نکنید جهان به گند فرو رفته کشیشا خودشان پدر سوخته شدن امیدوارم فهمیده باشید چی میگم

      19
      10
    1. حس بد به خودت داشته باش ، لعنت خدا بر تو باد!
      اصلاح شو و خدارا به معنای واقعی بندگی کن و تنها به او دل ببند راه توبه بازه

      7
      71
  21. به نظر من مشکل جامعه ما اینه که هنوز یاد نگرفته قبل بیان یک حرف اون رو بسنجه کامنت ها و نظرات شما که بدون هیچ تفکری بیان میشه باعث خودکشی خیلی از همجنسگرا ها میشه و برای چی ؟به خاطر چیزی که دست خودشون نبوده
    لطفا کمی درمورد این موضوع تحقیق کنید از لحاظ علمی ثابت شده که این یک مسئله ژنتیکیه پس این رو با همجنس بازی یکی نکنید
    ما باید یاد بگیریم به قشر های مختلف مردم احترام بذاریم
    همون طور که نژاد پرستی رو باید از بین برد
    باید بیشتر روی این مسئله کار کرد
    عدالت چیزیه که توی دادگاه های ایران به سختی پیدا میشه
    به دلیل یه سری تعصب بیجا داریم حق خیلی ها رو نادیده میگیریم
    دختر هایی که نمیتونن از خونه پاشونو بزارن بیرون
    برای چی
    چون دختر خلق شدن
    چون یه مرد ممکنه نتونه خودشو کنترل کنه
    زن هایی که قربانی غیرت احمقانه شوهراشون میشن
    و قتل دخترهایی توسط پدرشون که قصاص نداره
    چون ممکنه دفاع از ناموس باشه
    بیاین یاد بگیریم خودمونو جای افراد بذاریم
    شما با گرایشی با دنیا میاید که خودتون انتخابش نکردید این درسته که به خاطر چیزی که دست خودتون نبوده توسط خونوادتون کشته بشید ،از کشور خودتون طرد بشین و مدام تحقیر بشین؟
    فقط یک لحظه بهش فکر کنید
    گاهی وقتا چیزای مهم تری هست که باید بهش رسیدگی بشه

    36
    11
  22. دیدن فیلم های پورن و مستهجن یکی از عوامل مهم همجنسگرایی ست. چون فرد کسی از همجنس خودش رو هم همزمان در حال رابطه جنسی میبینه و تحریک میشه و بهمین دلیل، کم کم باعث خودارضایی یا همجنس گرایی میشه.

    27
    43
  23. سلام و عرض ادب خدمت تمامی دوستان.
    باتوجه به صحبت هایی که شد متوجه شدم چندین طرز فکر وجود دارد اما صحبت ابتداییم با کسانی است که گرچه آنهارا گرگ هایی در پوشش گوسفند در میان دام می پندارم البته این موضوع طبیعی است چرا که انسان است و منحرف در خط خداوند بخشنده. و اینک آنها چه دسته هایی هستند ( ” بعضی” )افرادی که :روشنفکر، حزب اللهی، دست نشانده ی دشمن. متاسفانه خود دچار این مشکل هستم و طی رنج هایی که کشیده ام به این نتیجه رسیده ام که ( ” همجنس بازی یک تفکر که ممکن است از روی شهوت، ذهنیت اشتباه از موضوع، مشکلات در گذشته فرد و دیگر موارد باشد و..”)قابل درمان هست البته ابتدا در راه خدا بودن سپس استفاده از صحبت های کارشناسی شده ای که توسط مشاوران برای ترک این عمل انجام میشود. (صحبتم با برادرانی است که گریبان این مشکل هستند و به هر روشی دست و پا میزنن تا خود را در آتش جهنم نبینند. خود البته نسبت به سن خیلی کمی که نسبت به دوستان دارم باید بگم با تحقیق فراوان و راهنمایی از مشاوره ی دینی و کلینیک های تخصصی و راه هایی که به نظرخودتان برایتان مفید میتوان واقع شود را انتخاب کنین.)لطفا درگیر نظرات نشوید زیرا بعضی از آنها از روی احساسات، برداشت شخصی خود فرد و غرور بیش از حد فرد نسبت به این موضوع که نشانگر نادانی تمام شخص میتواند باشد.این مشکلی بزرگ است لطفا آرام و پیوسته و کسب آگاهی نسبت به ترک این عمل اقدام کنید تا چه در دنیا و آخرت عذاب * خداوند * گریبانتان نشود.
    (((( اگه جوری نوشتم که باب میل شما نیست باید بگم انتخابش با شما نیست و طرف حسابم با کسایی بود که میخوان تغییر کنن و این موضوع رو مشکل میدونن)))).

    17
    9
  24. خودت باید بمیری،تو کی هستی که برای زنده یا مرده بودن انسان ها نظر میدی؟بسیاری از دانشمندان و اختر فیزیک دان های بزرگ همجنس گرا بودند و هستند.حقیقت اون چیزی نیست که تو میبینی.چون خودت فکر میکنی همجنسگراها بد هستند انتظار داری همه مثل تو فکر کنن.دانش خودت رو زیاد کن و مطالعه کن و با تعصب و متحجرانه در مورد انسانها نسخه نپیچ.درانتها به این موضوع اشاره میکنم که انسانی کامل هستش که برای انسانهای دیگه آرزوی مرگ نکنه.

    18
    7
    1. دوست عزیز منطق درستی نیست مثال نقض داره احساسی صحبت کردید

      دانشمندان نازی هم خیلی کشف علمی داشتن ولی نازی بودن

      البته دارم هنوز مطالعه می کنم در مورد گرایشات و نظر قطعی نمیدم

      فقط خواستم بگم دلیلتون احساسی بود

      1
      1
  25. این مسئله یک بیماری و اختلال و نا هنجاریست! تربیت نا درست علت اصلی این اختلال و انحراف هست! عوامل موثر در تربیت نیز وراثت و محیط و اطرفین(بخصوص رفتار پدر و مادر و اطرافیان ) و آموزش(بخصوص مسئله مهمی بنام رسانه ) هستند! در ریشه شناسی به عواملی شناختی چون نگرش و انگیزشی و رفتار شناسی و روانی و ژنتیکی و فیزیولوژی این اختلال بر میخوریم! کسانی از لحاظ فیزیولوژی این مشکل رو دارند تعدادشون اندک هستندو ژنتیک و فیزیولوژی عامل بسیار ضعیفیست در شکل گیری این اختلال !
    دو نکته مهم با این مقدمه میخوام بگم : اول اینکه همه افرادی که دچار این اختلال و بیماری هستند قابل درمان هستن، با تربیت و آ موزش و اصلاح تغذیه و رفتار و رانکاوی و روانشناسی و عمل جراحی و … مگر اونهایی که نخواهند و یا مرتکب جرم شنیع شده باشند! و نخواستن اینها هم عوامل و علت های زیادی داره مثل لذت و هیجان وتطمیع و تهدید و… و لجاجت ! این اختلال همانند دیگر اختلالات ست مثل میل به خشونت و قتل ! و تا زمانی که بخواهند و مرتکب جرم نشده باشند قابل درمان هستند اما وقتی نمیخواهند و جرم مرتکب میشوند طبق قانون شرع و جامعه باید با آنها برخورد شود! چون مانند دیگر مجرمان مضر و مخل و از بین برنده جوامع انسانی و بشری هستند!
    نکته مهم دوم این است بخش اعظم این القائات و حمایتها تبلیغ و ترویجیدر رسانه ها ، سیاسی – امنیتیستو زیل جنگنرم و شناختیست! که سیاستها دولتها و تراستها و مافیا و جریان ها و دستهای مخفی در جوامع غربی و شرقی با هدف تصاحب و تسلط بر قدرت و ثروت و منابع دنیا با سیاست و لابی بدنبال حمایت و ترویج این اختلال و بیماری و مرض در جوامع بشری هستند! تا بشر و جوامع و خانواده های انسانی را به فساد و انحراف و تفرقه بکشند و به زیست و قدرت خبیثانه خود ادامه دهند! و این برنامه و سیاست خودشون رو با آموزش های غلط و غیر علمی و جهل سازی و انگیزش و تغییر نگرش و رفتار با کمک رسانه دنبال میکنند!

    به هوش باشید ، همانطور که عقل سالم در بدن و روح سالم است، عقل جمعی نیز در روح و کالبد خانواده و جامعه سالم است!

    13
    13
    1. شما ایرانیا همتون بلا استثنا میرین بهشت ما غربیان جهنم؟ دست ما درد نکنه واقعا بهشت خلوت شده

      6
      7
  26. نکته مهمی که یادم رفت! برای درمان باید نزد روانشناس یا روانکاو که دارای علم بسیط و عمیق است و یک انسان عالم و پروفسر و عالم و فقیه و حکیم باشد، نه هر بی سرو پایی که فقط مدرک داره یا گرایش به سیاستهای غربی و استعماری و غیر دلسوزانه دارد!

    10
    8
  27. نکته مهم دیگه که در سخن دوستان هست ، اینه مدامم میگن که بین همجنس بازی و همجنسگرایی تفاوت ولی تفاوتش رو نمیدونند یا نمیگن! و نظر غربی ها رو بدون تحقیق و فکر و بررسی می پذیرند! واژه و کلمات در کانتکست غربی معنا و مفاهیم خودشون رو دارند وقتی
    ترجمه میشه باید به درست در کانکست ایرانی اسلامی معنا و مفهوم سازی و تعریف بشه ! که متاسفانه توجه نمیکنند بسیاری اساتید! این دو تفاوت ذاتی ندارند تفاوت صفاتی و سیری و مرحله ایست، یکی در روان و میل و گرایش است دیگری در عمل و رفتار ! ، همجنسبازی(نام عمل برای مردان لواط و برای زنان مساحقه ) معطوف به عمل هست و همجنس گرا معطوف به میل و گرایش ! فردی که از میل و گرایشی وارد مرحله عمل میشه ، میشه همجنس باز دیگر همجنس گرا نیست! چرا عنوان همجنس بازی روش گذاشتند! چون این عمل شنیع و لهو و لعب و بیهوده و بی ثمر و مضر و مخل و …. انسانیت و خانواده و جوامع است! مثل پسری که گرایش غیر طبیعی و ناهنجار به دختر داره و بجا طی مسیر درست و عاقلانه و ازدواج ، میره دنبال مزاحمت و روابط ناهنجار و ناسالم و غیر شرعی بهش میگن دختر باز ! یا به کسی که دست به عمل بچه بازی میزنه میگن بچه باز !

    14
    5
  28. چجوری بعضی استریت ها انقدر راحت به همجنسگرا ها برچسب بیمار میزنن چون خودشون زندگی عادی ای دارن؟ تو ایران خیلی ها بهش حس بدی دارن و مطمئنا توسط خانوادم جامعه و دوستام طرد میشم، پس همش رو میریزم تو خودم. میدونی گاهی موقع ها میگم کاش به دنیا نمیومدم به خودم میگم حیف پدر و مادرم که قرار نیست عروسشون و نوه هاشون رو ببینن، حیف خواهرام که قرار نیست برادرزادشونو ببینن، حیف فامیلام که قرار نیست خانوادم رو ببینن. حیف من که قراره تا اخر عمرم تنها بمونم و بپوسم، کاش حداقل درمانی بود که منو هتروسکشوال میکرد، اگر هوموسکشوالیتی انتخاب بود مطمئنا این رو انتخاب نمیکردم بلکه مثل همه زندگی عادی ای رو داشته باشم….. چرا؟

    18
    7
  29. یکی از مشکلات ما اینه که افراد بی سواد در چیزی که سوادش رو ندارند اعمال نظر میکنند. همین کامنت ها رو بخونید فقط. یکی نیست بگه شماها رو کی تایید کرده؟! بر چه مبنایی به خودتون صلاحیت اعمال نطر میدید اصلا؟ حکم الهی براتون وحی میشه؟ مدرک علمی معتبر دارید؟ خیر فقط خودتون رو خدا میدونید و از جانب خدا به خودتون اجازه میدی حرف بنزید. من فرقی بین شما و داعش نمیبینم

    22
    2
  30. من سوادی ندارم و شاید نظری که میدم درست نباشه اما نظرمو میگم

    ابتدا فرض میگیریم که همجنسگرایی بصورت عام ، جایز نیست

    طبق ابتدای صحبت آقای اوحدی
    که گفت همجنسگرایی 80 درصد مادرزادی و 20 درصد پرورشی است
    و تعریفی که از مادرزادی کردن گفتند که مغزی که باید مردانه باشد زنانه است و بالعکس
    به این نتیجه میرسم که اگر مشکل مادرزادی است ، باید تغییر جنسیت داد
    اگر مشکل جبر پرورشی است باید درمان شوند
    در غیر اینصورت باید شخصِ همجنسگرا ، قربانی شود

    بطور خاص
    اونهاییکه علت همجنسگراییشون ، پرورشی است نمیتوانند بگویند فعل همجنسگرایی برای ما جایز است چراکه
    خیلی از کسانیکه دزدی میکنند ، اکتسابی و پرورشی به این جایگاه رسیده اند ،آیا باید به آنها جواز دزدی داد ؟؟؟
    پس وقتی فرض میگیریم همجنسگرایی بصورت عام جایز نیست در مورد کسیکه اکتسابی همجنسگرا شده هم جایز نیست

    19
    9
  31. در اسلام بر طبق آیات قرآن کریم و احادیث معصومین علیهم‌ السلام عمل شنیع همجنسبازی حرام است و مجازات دارد و طبق فرموده حضرت صادق صلوات الله علیه که با سند صحیح در کتاب الکافی روایت شده، حلال حضرت محمد صلی الله علیه و آله تا قیامت حلال و حرام حضرت محمد صلی الله علیه و آله تا قیامت حرام است

    پس این آقای دکتر و سایت انصاف نیوز باید از خداوند متعال شرم کنند و دست از عادی سازی این عمل کثیف و شنیع بردارند حکم اسلام در اینباره تغییر پذیر نیست

    14
    15
  32. تا حالا به طور قطعی ثابت نشده که همجنس گرایی ژنتیکی هست پس نمیشه گفت دست خودشون نیست و فلان و بیسار! اون هایی که من دیدم توی دو دسته قرار گرفتن:
    دسته اول – دسته ای که تحت تاثیر رسانه به هم جنس گرایی رو آوردن ، از طریق فیلم و سریال که فقط همجنس گرا رو مظلوم جلوه میده و هزار جور پیام و اینها توی فیلم ها میزارن .. یا هم از طریق موسیقی و گروه ها و بوی بند ها و گرل بند ها! در رابطه با بوی بند ها و گرل بند های آمریکایی و خارجی اطلاعی ندارم اما میدونم که کی پاپ(پاپ کره ای، بی تی اس،بلک پینک.. ) یه فضایی هست که به شدت همجنس گرایی و بایسکشوال بودن در اون ترویج میشه.. و متاسفانه کیپاپ توی جوانان و نوجوانان طرفدار زیادی داره و بچه هایی که توس سن بلوغ هستن میان طرفدار میشن و مغزشون شستشو داده میشه..(امیدوارم یه عده تعصبی نیان بگن اینجور نیست.. چون واقعا همینجوریه تا کی میخواید انکار کنید.. یه جا یه چیز جالب خوندم گفته بودن شیطان کارش اینه که یه مشت خوب و بد رو باهم قاطی میکنه و بعد میده به خورد مردم و مردم رو به سمت اون بدی ها به واسطه اون خوبی ها جذب میکنه.. مثلا گروه bts یه خوبی هایی داره اما یه بدی هایی هم داره خوبی ها اجازه نمیدن پسشون بزنیم ولی با قبول کردنشون در واقع داریم اون بدی ها رو هم میپزیریم .. ) خیلی ها بودن که زندگی عادی داشتن و با دیدن یه فیلم یا یه تبلیغات یهو زندگی شون پاشیده و رفتن سمت این چیزا..
    دسته دوم- کسانی هستن که به خاطر خوانواده و شرایط روحی که توش بزرگ شدن اینجورین! مثلا کسی که مورد تجاوز قرار گرفته یا حتی همچین اتفاقی براش نیوفتاده فقط رابطه جنسی مادر و پدرش رو دیده یا کسی که به واسطه پدر مادرش از جنس مخالف متنفر شده وووو ………
    بعضی هام ممکنه مشکل هورمونی داشته باشن که فک میکنم قابل درمانه.. بنظر اون دسته که تحت یه شرایط روحی اینجوری شدن براشون سخت تره که به حالت عادی برگردن

    22
    9
    1. نظرت در مورد همجنس گرایی که در دوران سعدی یا ایرج میرزا وجود داشته و این شعرا اشاره کردن و معشوق حتی در بسیاری از شعر ها مرد بوده چی می گویید ؟ آیا اونا هم تحت تاثیر فیلم و سریال یا گروه های موسیقی بودن ؟؟؟ راست می گویید گروه bts هم اون زمان وجود داشته ، خخخخخ،
      قوم لوط هم فیلم پورن میدیدن از گوگل که لواط کار شدن یا خانودشون مشکل داشت که اینجوری شدن .خخخخخ

      20
      7
    2. شما برو اطلاعاتتو اول کامل کن عزیزم نکته یک اینه که بی تی اس که من خیلی باهاشون اشنایی دارم همجنسگرا نیستن و دنبال نجات دادن مردم از این گودال تاریک افسردگی هستن! شمایی که ذهنتون هنوز آنقدر پوسیده و عقبه از جامعه که حتی نمیدونین تو گذشته بی تی اس یا هر چیز دیگه که ذهنتون رو به اون سمت منحرف کنه وجود نداشتههمجنسگرایی گناه نیست و هیچ جای قرآن به وضوح این رو اعلام نکرده فقط از تجاوز به مرد اشاره شده همین و بس ! قضاوت درست یا اشتباه با خودتون فقط بدونین اینکه پشت سر دیگران غیبت میکنین تهمت الکی می‌زنین و مسخره میکنین گناه نیست و همجنسگرایی گناهه!؟ واقعا جامعه ایران جالبه

      5
      8
  33. واقعا فکر نمیکردم تو ایران کسایی هم باشن که بتونن مارو درک کنن من همیشه تو گوگل سرچ میکردم ولی تنها چیزی که نشون میداد اعدام همجنسگرا و دگرجنسگرا در ایران بود از وقتی فهمیدم گرایشم به جنس خودمه خیلی ترسیده بودم بودجه کافی هم نداشتم که از ایران برم بارها فکر خودکشی به سرم زد با این حرفا که دیدم الان یکم احساس امنیت میکنم و لطفا مارو به چشم بد نگاه نکنین ما هم یکی از هموطنان شما هستیم وقتی حرف هایی ناپسند درمورد همجنسگرا می‌زنید قلب خیلی هارو به درد میارید..لطفا اگه میشه به ماهم اجازه زندگی کردن بدین

    23
    6
  34. واقعا تاسف اوره که در این سال ۱۴۰۱ در این دوران که علم تکامل پیدا کرده و انسان هم رو به شرف و آبرو داره می‌ره باز هم یکسری چنین حرف های ناپسندی میزنن! اکثر کامنت ها رو اگه نگاه کنین دارن میگن گناهه سزا مرگه و خودکشی بهترین راهه! واقعا تاسف اوره!
    اون خدایی که میگین همجنس گرایی رو حرام کرده ( و در واقعیت این هم جنسبازیه! ) آیا به شما نگفته که آرزوی مرگ کشتن دختر های سرزمین به خاطر اینکه به خدا توجه نکردن و …. همگی گناه هستن؟ چون حجاب نداشتن؟ پشت سرشون حرف زدن و اظهار تأسف کردن و آرزوی مرگ کردن ؟ واقعا تاسف اوره که انسانیت جاش رو به خداپرستی داده ! خدا هیچوقت از شما نخواسته درباره دیگران نظر بدین قطعا اگه اون اشخاص رو مخرب جامعه میدید خودش اونها رو از بین میبرد و کاری نمی‌کرد که شما اون بندگان خدا رو آسیب روحی و جسمی بزنین! واقعا تاسف اوره که یکسری امید به خودکشی دارن ! و یک سری دیگه بی تی اس رو وسط میکشن! من الان می‌خوام به اون اشخاصی که میخوان خودکشی کنن بی تی اس رو معرفی کنم تا امید به زندگیشون رو دوباره به دست بیارن اما این به این معنی نیست که اونها هم همجنسگرا هستند و قضاوت بی جا شن ! واقعا مایه خجالته که با چنین انسان که نمیشه گفت حیوان هم نمیشه گفت با چنین موجودات با ذهن کثیفی داریم نفس میکشیم و …
    شما یک درصد این بنا رو بزارین که خدا وقتی میگه پیام مخفی وجود داره یعنی علنا موضوع رو بیان نکرده و بالعکسه! از خودتون خجالت نمی کشید وقتی جسد شخصی رو میبینین که به خاطر شما خودشو کشته ؟ امامان همگی اونها رو به خدا میسپردن تا هدایتشون کنه این ها همه به کنار شما به عنوان انسان عادی به چه جرئتی آرزوی مرگ میکنین براشون ؟ اونوقت صبح تا شب در گوشه گوشه منزل ها در مهمانی های مختلف شروع به حرف زدن از زندگی این و اون که به شما هیچچچچ ربطی نداره می‌کنین و همجنسگرایی که دست خودشون هم نیست رو گناه میدونین ؟ این همه گناه دیگه وجود دارن که من اکثرا در زنان چادری و پیرزن ها میبینم که درباره این و اون دارن بدگویی میکنن و شایعه بافی ! در حالیکه همون بی حجاب ها که شما اونارو جسمی برای خالی کردن خشمتون میبینین و میکشین هستن که دارن پشتشون خوب میگن و نظر مردم رو مثبت میکنن! واقعا انسانیت باید جاش رو به خدا پرستی بده؟
    به نظر من خدا با دیدن این صحنه ها از انسان ها امید میشه! جامعه الان دو دسته شده که هر دو دسته اشتباهن! یکی شیطان پرستی و دوری از خدا ! گروه دیگه هم ادعای خدا پرستی و دوری کردن از انسانیت!!

    12
    4
  35. ایشون به پشتوانه ی اینکه نوه ی یک روحانی هستن این مزخرفات رو گفتن و انصاف هم چون عاشق هر چیز ضد دینی و ضد حاکمیتی هست منتشر کرده. وگرنه هر مسلمان عاقلی میدونه هر نوع رابطه با همجنس چه ناشی از مشکلات روحی باشه و چه صرفا به علت کام جویی باشه حرام مطلق هست. اگر چنین تفاوتی بین این دو مورد بود اسلام به زبان رسا و واضح اعلام میکرد . چون احکام ما کامل و با جزئیات بیان شده. پس برای خوش آیند غرب و جامعه ی متجدد و بی دینش به اسلام انگ نزنید و چیزی که خدا هرگز نگفته به قرآن نسبت ندید. هر چند برای گردانندگان این رسانه چنین حرف هایی مهم نیست. مهم فقط دم جنبانی برای غرب و شبیه غرب شدن به هر قیمتی هست

    7
    10
  36. خیلیاتون گفتید گناهه و حتی فحش و ناسزاهم گفتید ولی بزارین یه چیزی رو بگم. همجنسگرا ها دست خودشون نیست گرایششون هر کاری هم کنی عوض نمیشه چرا یاد نگرفتید به عقاید بقیه احترام هم اگه نمیزارید تخریب نکنید؟ دگر جنس گرایی که میای و هیت میدی تو جای اون آدم بودی؟درداشو کشیدی؟فکر کردی دوست داشته این طوری باشه؟خیلیا هم میان و پدوفیلی رو با همجنسگرایی اشتباه میگیرن اون یه اختلاله و هیچکس قبول ندارن که خوبه پس زر مفت میزنید چرا؟راجب دین هم حرف میزنید مگه گناهای دیگران رو پای شما مینویسن که اینقدر مته رو خشخاش می‌زارین ؟ هر کسی رو تو قبر خودش خاک میکنن به جای اینکه تو زندگی بقیه دخالت کنید به خودتون نگاه کنید که بدترم نباشید بهتر نیستید.میدونی با حرفت ممکنه قاتل چند نفر بوده باشی؟ حالا که راجع به دین حرف می‌زنیم خدا این که با حرفات یکیو بکشی میبخشه؟اصلا هیچ جای امر به معروف نگفته بکشید یا با حرفاتون شکنجه بدید لعنت به ذهن زنگ زده همتون چرا اون بدبختا رو ول نمیکنید؟پول باباتون رو خوردن؟ به این فکر کنین که اگه خدا دوستشون نداشت پس چرا آفریدشون؟میدونین چند نفر خواستن از کشورشون بیرون برن چون شما زندگی رو براشون سخت کردید؟متاستفانه ذهنای گندیده این روزا باعث خفقان توی جامعه شده.نمیتونین فقط آدم باشید؟؟؟؟؟؟؟خیلی از تاوانایی که الان داریم پس میدیم آه و نفرینای همین به اصطلاح گناهکارا و اونایین که کشتینشون

    12
    5
  37. به نام خدا
    تعجبم در چنین سایتی از طرف جمهوری اسلامی فیلتر نمی شه
    این بیماری روحی و مرض است و موجب مرض های دیگه هم میشه …
    اخه این چه مسلمانی است که همجنس گرا میشه؟
    حرام شرعی است

    2
    6
  38. خجالت بکشید تورو خدا

    هرچیزی رو توجیح میکنید

    همجنسگرا در بهترین شرایط بیماری باید خودشو درمان کنه

    چه شکلی ممکنه تو انسانها یک گرایش طبیعی باشه که باعث انقطاع نسل بشریت بشه؟؟

    امروز همجنسگرایی گرایشه
    حتما فردا میگید زنای با محرم و مادر گرایشه

    پس فردا میگید پدوفیلی گرایشه

    ۴روز دیگه میگید رابطه با حیوانات گرایشه

    طبق منطق خودت پدوفیلی هم یک گرایشه اختلال نیست طرف دست خودش نیست رابطه با حیوانات هم یک گرایش مادرزادی انحراف نیست اونی هم که زن و بچه شو کتک میزنه بیمار نیست یک گرایش مادرزادی دست خودش نیست دزد هم دست خودش نیست قاتل هم دست خودش نیست منم آدم خوارم دست خودم نیست این چه منطقی هر کثافتی رو باهاش توجیح میکنید در طول تاریخ همیشه همجنسگرایی قبیح بوده و همجنس گرا طرد شده چرا پنجاه ساله که فهمیدید گرایشه بیماری نیست اگر یک گرایش طبیعیه چرا چند هزار سال بشریت باهاش مبارزه کرده؟؟تازه چندسال که شده گرایش قبلش دربهترین شرایط بیماری بوده کسی که تمایلات همجنس گرایی داره احتمالا بخاطر محیط و سبک زندگیشه که باید خودشو درمان کنه

    1
    2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا