خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«ایران به نامه مدیر کل آژانس انرژی اتمی پاسخ نداد»

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرده است که ایران به نامه مدیر کل این نهاد بین‌المللی درباره تمدید توافق فنی پاسخ نداده است.

به گزارش فارس، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی جمعه اعلام کرد پاسخی از تهران در خصوص تمدید توافق فنی میان این نهاد بین‌المللی با ایران دریافت نکرده است.

بیانیه آژانس

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در بیانیه‌ای امروز جمعه اعلام کرد «رافائل گروسی»، مدیر کل آژانس روز ۱۷ ژوئن نامه‌ای به مسئولان ایرانی در این خصوص نوشته اما «ایران به این نامه پاسخ نداده و مشخص نکرده که آیا قصد حفظ کردن توافق فعلی را دارد یا خیر.»

در بخشی از بیانیه نهاد دیده‌بان هسته‌ای سازمان ملل آمده است: «در این خصوص به پاسخ فوری ایران نیاز است. رافائل گروسی بر اهمیت حیاتی گرآوری داده از فعالیت‌های تهران به موجب این توافق تأکید کرده است.»

آژانس اتمی گفته تداوم فعالیت‌های راستی‌آزمایی و نظارت در ایران و گردآوری بی‌وقفه داده توسط تجهیزات این نهاد بین‌المللی، ضروری است.

نشست شورای حکام

علاوه بر این، یک سخنگوی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفته گروسی در نشست امروز شورای حکام اعضای این شورا را در جریان مسئله مربوط به توافق فنی با ایران قرار خواهد داد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا