خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آبو بریز همون جایی که می سوزه!

برخی رسانه ها که در انتخابات مجلس دهم از رقبای لیست امید بودند، حالا با انتخاب لاریجانی به عنوان رییس و پزشکیان و مطهری به عنوان نواب رییس به دنبال سوژه های سرگرم کننده ی مخاطبان خود هستند.

به گزارش انصاف نیوز، در حالی که «مصطفی کواکبیان» از کاندیداهای همیشگی ریاست جمهوری و دیگر انتخابات ها که حالا به نمایندگی مجلس رسیده، این بار نیز کاندیدای ریاست مجلس شده، از سوی رسانه های رقیب لیست امید دستاویز توجیه شکست 7 اسفند شده است.

کواکبان از جمله ی اعضای لیست امید بود، اما کاندیدا فراکسیون امید برای ریاست مجلس نبوده است. دو روز پیش در انتخابات هیات رییسه ی موقت، مسعود پزشکیان از کاندیداهای فراکسیون امید به نایب رییسی مجلس رسید و امروز در انتخابات هیات رییسه ی دایم پزشکیان با افزایش رای به نایب رییسی اول و علی مطهری دیگر کاندیدای فراکسیون امید با شکست محمد دهقان، عضو جبهه ی پایداری، به نایب رییسی دوم رسید. فراکسیون امید برای ریاست در این دور کاندیدایی نداشت. لاریجانی از اعضای لیست امید در این دور با رای هر دو فراکسیون اصلی مجلس با رای قاطع 237 رای به ریاست مجلس رسید.

محمود احمدی نژاد که با حمایت این جریان دو دور به کرسی ریاست جمهوری رسیده بود، در یکی از سخنرانی های دوره ی ریاست جمهوری خود، به موارد مشابه با ادبیات خودش این چنین پاسخ داده بود:

«بذارید این جملرم بگم دیگه… اون ته چیزی که اون ها رو می سوزونه چیه؟ بالأخره یه کم خودمونی، ایرانی با هم صحبت کنیم. عیب نداره ها! اجازه هستش؟ باز یک ضرب المثل ایرانی یا یک تعبیر ایرانی داریم، می گن بابا جون … آبو بریز همون جایی که می سوزه! چرا جای دیگه می ریزی؟!»

366253

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. بابا جون کواکبیان همون اول رای گیری اعلام انصراف کرد واسه همین هم دیگه کسی بهش راش نداد چون انصراف داده بود

  2. خدا لعنتشون كنه اين جماعت بى ادب و در گاراژى رو كه اونهمه زحمتى كه رئيس دولت اصلاحات براى تغيير ادبيات سياسى كشيد و مضافاً اخلاقيات را وارد فضاى سياسى كرد اين جماعت بى تربيت با چنين ادبيات سخيف و لمپن مآبانه اى بر باد دادند.

    1
    8

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا