خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مدل های جدید و ارزان درب ضد سرقت در سال ۱۴۰۰

رپورتاژ آگهی

درب ضد سرقت یکی از مهم ترین ابزارها برای ایجاد امنیت برای ساختمان ها و اهالی آن ها می باشد. با خرید و نصب درب ضد سرقت می توان تا حد زیادی جلوی سرقت و ورود غیر مجاز به ساختمان ها را گرفت به گونه ای که افراد زیادی تمایل دارند درب ضد سرقت را جایگزین درب های قدیمی ساختمان خود نمایند. راشا درب بزرگترین و معتبر ترین تولید کننده درب ضد سرقت مفتخر است محصولات جدید خود را در زمینه انواع درب ساختمانی با قیمت مناسب به بازار عرضه نماید تا گامی موثر در جهت ایجاد امنیت برای خانواده ها برداشته شود. درب ضدسرقت در بازار ایران در انواع مختلفی وجود دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا با انواع درب ضد سرقت لوکس و ارزان در بازار ایران آشنا شوید.

انواع درب ضد سرقت

درب ضد سرقت در بازار ایران به سه گروه کلی تقسیم می شود:

  1. درب ضد سرقت ایرانی
  2. درب ضد سرقت چینی
  3. درب ضر سرقت ترک

اگر بخواهیم این درب ها را با یکدیگر مقایسه کنیم باید بگوییم گران ترین و شیک ترین درب ضد سرقت در بازار ایران درب های ترک هستند، البته این درب ها به دلیل افزایش نرخ ارز، قیمت بالایی پیدا کرده اند. در دسته بندی دیگر با درب های چینی مواجه می شویم. این درب ها که از قدیم به عنوان درب ضد سرقت ارزان شناخته می شدند دارای قیمت مناسب تر اما در مقابل کیفیت پایین ترین نیز می باشند. 
توصیه ما برای خرید درب ضد سرقت به شما عزیزان، خرید درب ضد سرقت ایرانی می باشد. این درب ها دارای کیفیتی قابل قبول هستند و از لحاظ قیمت نیز بسیار مناسب تر از درب های ترک می باشند. از دیگر انواع درب ضد سرقت که امروزه بسیار طرفدار پیدا کرده است، درب لابی ضد سرقت می باشد. درب لابی به عنوان درب ورودی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد و دارای ابعاد بزرگتر از درب های ضد سرقت آپارتمانی می باشد. این درب ها ظاهری شیک و زیبا به ساختمان شما می دهند.

محبوب ترین مدل های درب ضد سرقت راشا درب

راشا درب در سال جدید مدل های متنوعی از درب ضد سرقت و سایر درب های ساختمانی را به بازار عرضه کرده است. این درب ها دارای کیفیتی بسیار مناسب هستند و تنوع در طرح این درب ها باعث شده است که تمام افراد با سلایق مختلف بتوانند محصول مورد نظر خود را در راشا درب تهیه نمایند. از محبوب ترین مدل های درب ضد سرقت میتوان به درب ضد سرقت لوکس و درب ضد سرقت مدل ونوس و نگین اشاره داشت. این درب ها دارای ظاهری بسیار شیک و منحصر به فرد می باشند. تمام یراق آلات به کار رفته در این درب ها از متریال های بسیار با کیفیت ساخته شده اند که ظاهر بسیار زیبایی به درب می بشخند. در کنار ظاهر زیبا این درب ها دارای مقاومت بسیار بالایی نیز می باشند و با خیال راحت می توانید این درب ها را تهیه نمایید و سال ها مورد استفاده قرار دهید.
استفاده از انواع و مدل های مختلف در ضد سرقت راهکاری بسیار مناسبی برای ایمن نمودن محل کار و سکونت شما خواهد بود. ویژگی‌های منحصر به فرد درب ضد سرقت، این درب ها را جایگزین بسیار مناسب برای درب‌های معمولی قدیمی کرده است. شما با خرید درب ضد سرقت، محل زندگیتان را تبدیل به گاو صندوقی می‌ کنید که هیچ سارقی قادر به باز کردن آن نخواهد بود. آنهم در این شرایط اقتصادی سخت که باید به شدت از اموال خود محافظت نمایید!

درب ضد سرقت ارزان

همان طور که اشاره شد ارزان ترین درب ضد سرقت موجود در بازار، درب ضد سرقت چینی می باشد. اما باید به این مساله توجه نمایید که به هیچ وجه نباید امنیت منزل و خانواده خود را فدای ارزانی نمایید. شما می توانید با پرداخت یک هزینه متعارف و قابل قبول انواع درب ضد سرقت ایرانی را تهیه نمایید که هم امنیت خوبی دارند و هم ظاهر زیبایی به ساختمان شما می بخشند.
باید بدانید این تصور که درهای ضد سرقت ایرانی دارای کیفیت پایینی هستند بسیار اشتباه است. افراد ترجیح می‌دهند با پرداخت هزینه‌های  بسیار بالاتر یک درب ضد سرقت خارجی تهیه کنند. اما باید بدانید که درب های ایرانی دارای کیفیت قابل قبولی هستند و شما با پرداخت یک هزینه بسیار کمتر می توانید محصولی کاملا قابل رقابت با انواع درب ضد سرقت خارجی تهیه نمایید.

مشخصات و مزایای یک درب ضد سرقت با کیفیت

اولین نکته ای که هنگام خرید درب ضد سرقت باید به آن توجه نمایید این است که با مشخصات درب ضد سرقت آشنایی داشته باشید این مساله به شما کمک می کند تا دربی که خریداری میکنید دارای استانداردهای لازم باشد. یا می توانید در هنگام  خرید با یک فرد با تجریه مشورت نمایید و یا اینکه از یک فروشگاه معتبر اقدام به خرید نمایید. از مهم ترین ویژگی ها و مشخصات یک درب ضد سرقت با کیفیت می توان به موارد فوق اشاره داشت:

قفل درب ضد سرقت

یکی از مهم ترین یراق آلات درب ضد سرقت، قفل درب ضد سرقت می باشد. اگر قفل درب دارای کیفیت و کارایی لازم نباشد اصلا توصیه به خرید آن درب نمی شود. از معروف ترین و معتبرترین قفل های درب ضد سرقت میتوان به برندهای کاله و داف ترکیه اشاره داشت.

روکش درب ضد سرقت

روکش درب در واقع همان نما و ظاهر درب می باشد. اساسا ساختار تمام درب های ضد سرقت یکسان می باشد و چیزی که باعث اختلاف در ظاهر و قیمت درب ضد سرقت می شود، روکش و یا همان رویه درب است. رویه درب دارای جنس های مختلفی می باشد. از انواع روکش درب ضد سرقت می توان به موارد ذیل اشاره داشت:

  • روکش پی وی سی
  • روکش ام دی اف
  • روکش هایگلاس
  • روکش چوب طبیعی(روکش گردو، روکش راش)
  • و..

چهار چوب درب

چارچوب درب ضد سرقت با چهارچوب درب های معمولی تفاوت دارد و شما نمی توانید از چهارچوب درب های معمولی برای نصب در ضد سرقت استفاده نمایید. چهار چوب دارای جنس و سایزهای متفاوت است که بسته به نوع درب و محل مورد نظر باید گزینه مناسب را نتخاب و تهیه نمایید. 
چهار چوب فلزی، چوبی، کشویی از انواع چهار چوب درب ضد سرقت می باشند.

برای خرید انواع درب ضد سرقت و درب ساختمانی می توانید به سایت راشا درب و یا فروشگاه اینترنتی درب امن با آدرس اینترنتی فوق مراجعه بفرمایید.    http://darbeamn.ir/

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا