خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حمید نوری اتهامات را رد کرد

صدای آمریکا گزارش داده که در دادگاه دیروز حمید نوری در سوئد، وکلای شاکیان درخواست غرامت کردند و وکیل نوری همه اتهامات را رد کرد.

به گزارش انصاف نیوز، در این جلسه‌ی دادگاه که حمید نوری از سوی دادستان به مشارکت در جرائم جنگی و قتل عمد متهم شده است، صدای آمریکا می‌گوید که یکی از وکلای مدافع حمید نوری تمام اتهامات وارده به موکل خود را یک به یک خواند و رد کرد. وکیل حمید نوری قاطعانه اعلام کرد موکلش هیچ جرمی مرتکب نشده است. در مورد پرداخت غرامت نیز ضمن تاخیر در پاسخ به این سوال که آیا موکلش غرامت و مبلغ آن را قبول دارد یا نه، گفت این موضوع را به بعد از تحقیق درباره مبلغ غرامت و شرایط آن موکول خواهیم کرد.

حمید نوری ۱۸ آبان ۱۳۹۸ به ظن دخالت در اعدام‌هایی در تابستان سال ۱۳۶۷، به محض ورود به فرودگاه استکهلم بازداشت شده است.

در سال ۹۸، حسن نوروزی، سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس به سایت مدارا گفته بود: من فکر می‌کنم این یک توطئه است وگرنه شخصی که سابق بر این قاضی بوده و در اعدام‌های سال ۶۷ نقش داشته، در آن کشور اروپایی چه کار می‌کرده است؟ طبیعتاً کسی که در آن مقطع دادیار بوده، اکنون نیز در داخل ایران قاضی است. طرح چنین مسائلی صحنه سازی و تبلیغات منفی علیه جمهوری اسلامی ایران است.

نورزی همچنین در پاسخ به این سئوال که آیا چنین شخصی به سوئد نرفته است؟ گفت: ما چنین شخصی نداریم که سال ۶۷ دادیار باشد و امروز او را دستگیر کرده باشند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا