خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مشاور عالی فرمانده سپاه قدس: آزادی کامل سوریه نزدیک است

مشاور عالی فرمانده سپاه قدس گفت: به عقیده ما کار داعش تمام شده است و آزادسازی کامل سوریه بسیار نزدیک است.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سردار احمد کریمپور شامگاه جمعه در مراسم یادواره شهدای فصل بهار مریانج با اشاره به اندیشه‌های امام(ره) اظهار کرد: امام خمینی(ره) با انقلاب خود سه اصل مهم را در دنیای معاصر از نو ساخت.

وی ادامه داد: اولین مبحثی که امام راحل با انقلاب خود بنا کرد، اسلام واقعی بود، زیرا اسلام واقعی در جهان وجود نداشت و امام(ره) اسلام واقعی را دوباره احیا کرد.

مشاور عالی فرمانده سپاه قدس بیان کرد: دومین اصل، استکبارستیزی است که امام خمینی(ره) با اندیشه خود باعث شد تا امروز هر جا سخن از مبازره با ظلم باشد، نام شیعه هم به گوش می‌رسد.

وی تصریح کرد: سومین اصل نیز زنده شدن نام ایران و ایرانی در دنیا بود و اینگونه شده که بعد از سی و اندی سال در همه قله‌های افتخار، نام ایران و ایرانی می‌درخشد.

کریمپور تاکید کرد: به لطف خود و با مدد پیامبر اعظم(ص)، ایرانی که 50 سال از نظر علمی با دیگر کشورهای دنیا فاصله داشت، امروز به مرحله ساخت موشک و دانش هسته‌ای دست پیدا می‌کند.

وی از برنامه‌ریزی دشمن برای منحرف کردن هدف اسلام در جامعه امروز سخن گفت و افزود: استکبار از سال‌های بسیار دور برنامه‌ریزی کرده جوانان مسلمان را منحرف کند تا به اهداف متعالی انقلاب دست نیابند.

مشاور عالی فرمانده سپاه قدس گفت: شیعه به مانند یک عقاب است که برای پرواز به دو بال احتیاج دارد که یک بال آن شهادت و بال دیگری مهدویت است که اگر یکی از آنها را از شیعه بگیرند، پرواز ممکن نیست.

کریمپور بیان کرد: تفکر و اندیشه امام(ره) باعث شد تا امروز هرجا سخن از مقاومت و مبارزه با استکبار در دنیا هست، نام ایران و جوانان شیعه نیز به گوش برسد.

رهنمودهای امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) انقلاب را به سرمنزل مقصود می‌رساند

وی رهنمودهای مقام معظم رهبری را راهگشای تمام مسائل عنوان کرد و بیان داشت: برنامه‎هایی که آمریکا و استکبار سال‌ها روی آن تلاش کرده‌اند را یک سخنرانی امام خامنه‌ای(مد‌ظله‌العالی) از بین می‌برد و این از بینش بالای سیاسی و اجتماعی حضرت آقاست.

مشاور عالی فرمانده سپاه قدس ادامه داد: شخصیت مقام معظم رهبری آنقدر بالاست که رئیس جمهور روسیه که یک فرد بی‌دین است، مجذوب ایشان می‌شود و گوش سپردن به سخنان رهبر ایران را راهگشای مسائل منطقه می‌داند.

وی تصریح کرد: تمام سخنان و فرمایشات رهبری بر روی اصول است به طوری که با توصیه رهبری، امروز ایران یکی از قدرتمندترین کشورهای جهان شناخته شده است.

کریمپور اظهار داشت: این عزتی که امروز انقلاب اسلامی در دنیا دارد به برکت و عظمت شهیدان است و این عظمت خون شهید است که اینگونه ایران را در همه جهات سربلند کرده است.

وی یادآور شد: وقتی رهبر فرزانه انقلاب بر تابوت شهید صیاد شیرازی بوسه می‌زند گواهی بر این مدعاست که عظمت شهید باعث بیمه شدن انقلاب می‌گردد.

مشاور عالی فرمانده سپاه قدس ادامه داد: حضرت آقا کسانی که برای شهدا وقت می‌گذارند را ثروت امام زمان(عج) می‎نامد و باید سعی کنیم که این ثروت را در راه درست خرج کنیم.

وی با اشاره به سخنان رهبری در مورد پاسخ دادن صریح به هرگونه حمله از کشورهای بیگانه، بیان کرد: حضرت آقا فرمودند در هر سطحی که به ما حمله شود ما هم در همان سطح حمله خواهیم کرد.

شهر‌های موشکی ما آماده شلیک به مراکز مهم هستند

وی با بیان اینکه ایران آماده است به هرگونه تجاوز نظامی پاسخ قاطع بدهد، ادامه داد: وقتی امام خامنه‌ای می‎فرمایند که اگر لازم باشد در عرض هفت دقیقه تل‌آویو و حیفا با خاک یکسان می‌شود، شوخی در کار نیست و تمام شهرهای موشکی ما آماده این عملیات هستند.

مشاور عالی فرمانده سپاه قدس تاکید کرد: تمام مراکز مهم اسرائیل شناسایی شده‌اند و موشک‌های سجیل و شهاب ایران اسلامی نیز هدفگذاری شده‌اند و به طور اتوماتیک شلیک خواهند شد.

وی تاکید کرد: این مهم تنها به اسرائیل منوط نیست و هر کشوری در دنیا به ایران حمله کند، این اتفاق برایش رخ خواهد داد و تمام این عملیات اتوماتیک خواهد بود.

کریمپور این قدرت را از آثار خون شهدا دانست و بیان کرد: به برکت خون شهدا آرامش و امنیتی در کشور ما حکمفرما شده است که در هیچ کشور دیگری وجود ندارد.

وی با اشاره به تشکیل داعش بیان کرد: تفکر ایجاد داعش از 20 سال قبل کلید خورد و نوادگان برده‌های اروپاییان را برای این کار تعلیم دادند.

مشاور عالی فرمانده سپاه قدس ادامه داد: سران داعش که پرچم مسلمان بودن را دارند همه صهیونیسم هستند تا به نام اسلام، تیشه بر ریشه اسلام بزنند.

وی بیان کرد: داعش کم‌کم به سرنوشت منافقین دچار خواهد شد و روز به روز محدود می‌شوند و این نوید را باید داد که داعش در آینده‌ای نزدیک از بین خواهد رفت.

کریمپور اضافه کرد: سوریه که روزی تجزیه شده بود در حال آزادسازی کامل است و استکبار جهانی از ایجاد داعش شکست سنگینی خورده است.

وی افزود: خود داعشیان امروزه فهمیده‌اند که چه اشتباه بزرگی انجام داده و این امید می‌رود که چاقو این بار دسته خودش را ببرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا