خرید تور تابستان ایران بوم گردی

یک فرهنگی: آقای میرکاظمی! شر مرسان

سیف میرآزادی، دبیر فرهنگ و هنر، در یادداشت ارسالی به انصاف نیوز نوشت:

جناب آقای میرکاظمی رییس سازمان برنامه و بودجه در برنامه گفتگوی ویژه خبری یکشنبه شب هفتم شهریورماه، علت عدم پرداخت فوق العاده ویژه فرهنگیان (مصوب هیأت دولت قبل) را جلوگیری از بی انضباطی مالی دانسته و گفته است که این مصوبه غیر قانونی بوده و برای دولت بار مالی دارد.


به عنوان یک فرهنگی، بسیار خوشحالم که فردی به ریاست سازمان برنامه و بودجه رسیده که برای هر امضایی به قوانین مصوب مراجعه می کند، اما سوالی که بنده از جناب میرکاظمی دارم اینست، ملاک عملکرد شما مراجعه به کدام قانون است؟

چون تا جایی که بنده مطلع هستم در مملکت دو نوع قانون داریم:
اول.قوانینی که اجرای آن به نفع مسئولان است
دوم. قوانینی که اجرای آن به نفع مردم و کارمندان و کارگران عادی است.

اگر مقصود آقای میرکاظمی قوانین دسته ی اول است، باید عرض کنم مجریان این قوانین هم قدرت اجرا دارند،هم انگیره ی بالا، چرا که اجرای این دسته از قوانین،به نفع خودشان است. به عنوان مثال هیأت مدیره بانک تجارت با یک صلوات،برای اعضاء هیأت مدیره، پاداش پانصد ملیونی مصوب می کند، به همین راحتی.

اما اگر آقای میرکاظمی می خواهند قوانین گروه دوم را اجرا کنند، باید عرض کنم،جلو گیری از اجرای مصوبه ی دولت که توسط وزیر مملکت ابلاغ و اجرایی شده، کاری غیر قانونی است که شما مرتکب آن شده اید.

در ضمن باید عرض کنم،با توجه به میزان تورم سالیانه از سال ۹۰ تا کنون، و عدم افزایش حقوق کارمندان و کارگران بر اساس میزان رشد تورم سالیانه طی ده سال اخیر، شما موظفید این اختلاف فاحش را که باعثش دولت ها و مجلس های سابق و فعلی هستند، جبران کنید.

با توجه به میزان تورم ده سال اخیر دریافتی فعلی یک معلم می‌بایست به ۴۰ تا ۵۰ ملیون تومان برسد تا قدرت خریدش معادل سال ۸۹ شود.

اگر مجری قانون هستی، بسم الله…

اگر آمده ای ژست قانونمداری بگیری و این و آن را متهم کنی، مرد این میدان نیستی، بهتر است همان چندر غاز فوق العاده ویژه معلمان را پرداخت کنی و برای خودت و ما دردسر درست نکنی.

ما را به خیر تو امید نیست،شر مرسان.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. متشکرم از دبیر فرهنگ و هنر جناب سیف میر آزادی از توضیحات جامع و مانع
    گویا آقای میر کاظمی اطلاعی از گرانی و تورم ندارند ، یه نفر از ایشون بپرسه که دریافتی شما چنده؟
    فرهنگیان با 30سال سابقه با مدرک دکتری هم زیر ۱۰ میلیون دریافتی دارند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا