خرید تور تابستان ایران بوم گردی

صافی گلپایگانی: اینکه با بسیاری از کشورها قهر باشیم صحیح نیست

آیت الله صافی گلپایگانی در دیدار رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بنده بسیار نگران وضعیت اقتصادی و مشکلات مردم هستم. مردم نجیب و شریف کشور ما مستحقّ این وضعیت نیستند.

صبح دیروز ۲۹ مهرماه ۱۴۰۰ محمدباقر قالیباف با این مرجع عالیقدر شیعه ملاقات کرد.

به گزارش شفقنا، در این دیدار که نمایندگان مردم قم نیز حضور داشتند قالیباف گزارشی را از فعالیت‌های مجلس شورای اسلامی در دوره جدید ارائه داد.

آیت الله صافی هم در این دیدار گفت: توجه داشته باشید که همه کارها باید برای جلب رضایت خداوند متعال و خشنودی مردم باشد. اگر نیت انسان در کارهایش خدایی باشد، خداوند متعال هم، کمک و یاری خواهد کرد.این مرجع تقلید شیعیان در قسمت دیگری از توصیه‌های خود با اشاره به گرانی سرسام آور و مشکلات زیادی که برای مردم پیش آمده استُ گفتند:گرانی برای مردم طاقت فرسا شده و تحمل آن برای مردم عزیزمان بسیار سخت و مشکل شده است.

وی تاکید کرد: بنده بسیار نگران وضعیت اقتصادی و مشکلات مردم هستم. مردم نجیب و شریف کشور ما مستحقّ این وضعیت نیستند.

آیت الله صافی گلپایگانی در قسمت دیگری از سخنان خود تصریح کرد: توصیه حقیر این است که باید با تمام کشورهای دنیا با عزّت و اقتدار رابطه داشته باشیم. اینکه با بسیاری از کشورها قهر باشیم صحیح نیست و به ضرر مردم عزیزمان است. شما باید با عقلانیت و تعامل سازنده، حقوق ملت را احقاق کنید. امروز یکی از راه‌های اصلاح امور این است که با حفظ منافع کشور و با عزّت، با جهان در ارتباط باشیم که خیلی از مشکلات برطرف خواهد شد.

وی در قسمت پایانی دیدار گفت: امیدوارم عنایات و توجهات حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف بر این مملکت و مردم شریف ما مستدام باشد و شما و همکارانتان و کسانی که دوست دارند به مردم خدمت کنند و ناراحتی و غصّه مردم را برطرف نمایند، بر مشکلات فائق آیند و مردم را خوشحال نمایند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. سخنی متین.عاقلانه ودلسوزانه….هنئاحضرت ایت الله..بگذارابلهان وعوام کالانعام بسرایند ویقه پاره کنند..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا