خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش سایت اصولگرا به تحلیل حجاریان از ضعف دولت رئیسی

سایت اصولگرای دانا در متنی با تیتر «آشوب طلبان و برنامه ریزی برای ناآرامی در کشور / برنامه جدید اصلاح طلبان برای ایجاد فشار بیشتر به مردم»، درباره‌ی مصاحبه‌ی اخیر سعید حجاریان با انصاف نیوز [لینک] نوشت:

«طی روزهای گذشته و پس از روی کار آمدن دولت سیزدهم اصلاح طلبان در تلاش هستند تا با هر وسیله ای، آثار ویرانه به جای مانده از دولت تدبیر و امید را به دولت رئیسی نسبت دهند؛ ویرانه ای که تورم افسارگسیخته، گرانی، ریزش بورس و … تنها بخشی از آن است.

اما این سناریو تنها به اینجا ختم نشده و طی روزهای گذشته اظهاراتی از سوی برخی اصلاح طلبان منتشر شده که حمایت از برنامه ریزی خطرناک آنها برای افزایش فشار بر روی مردم دارد.

سعید حجاریان در مصاحبه ای که اخیرا از وی منتشر شده به صراحت از آشوب های آینده و جنس آن سخن می گوید؛ او تاکید می‌کند که اعتراضات آینده جنسی شبیه به بعد از ماجرای بنزین یعنی اعتراضات آبان 98 دارد!

وی سپس سعی می‌کند کسری بودجه، یارانه پنهان و تورم را که میراث دولت گذشته است به دولت فعلی نسبت داده و این موارد را به نوعی مقدمه ایجاد التهاب در کشور معرفی کند.

نکته قابل تامل آنکه همراهان حجاریان در دولت قبل معتقد بودند که اعتراضات سال 96 و 98 ثمره تلاش رقیبان آنها بوده و کمکاری دولت نقشی در وقوع آن نداشته، اما حالا در اقدامی عجیب دولت سیزدهم را مقصر وضعیت اسفبار اقتصادی و مقدمه ساز آشوب معرفی می کنند!

به نظر می رسد که دستگاه های امنیتی می توانند با رصد دقیق تر فعالیت های رسانه ای و سیاسی این جناح از ایجاد التهاب در کشور جلوگیری کنند.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. جناب حجاریان بنظر منکه دولت احمدی نژاد ویا جناب رییسی پوپولیسم هم باشند چه فقیر یا ثروتمند خیلی بهتر از دولتهای فئودالیسم رفسنجانی؛ خاتمی و روحانی هستند که با نگرش آغازاده و مردم عادی وسیاست فئودالیسمی خود جامعه رو بسمت نظام ارباب _ رعیتی به پیش میبردند هم از لحاظ پول وثروت وهم از لحاظ فکری که همین اقدامات خیانتکارانه ایشان باعث ایجاد شکاف طبقاتی و نیز آشوب های اخیر شده است ( مرگ بر خیانت کار)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا