خرید تور تابستان ایران بوم گردی

یادآوری «توله سگ‌های مشایی» به جهان‌نیوز

یکی از لیدرهای هواداران مشایی و احمدی نژاد، در واکنش به توقیف سایت «جهان نیوز»، مطلبی را به اشتراک گذاشته که در آن اعلام خطری در گذشته نسبت به «توله سگ های مشایی» یادآوری شده است.

به گزارش انصاف نیوز، متنی که عبدالرضا داوری در کانال تلگرامی خود به نقل از «حمید مشایخی راد» به اشتراک گذاشته در پی می آید:

[…] فحاشی های زیادی را به جریان احمدی نژاد انجام دادند. تهمت های بزرگی را نثار ما کردند و نامردی های زیادی را در حق احمدی نژاد و احمدی نژادی ها کردند. علت توقیف و فیلتر و داستان های امروزشان نیز همان نامردی های آن روزهایشان است.

هیچگاه از جانب دولت سابق سرکوب و توقیف نشد. با وجود آنکه مرکز پخش کننده انواع تهمت های غیر اخلاقی و امنیتی بر علیه دولت سابق بود. اما بالاخره خدا یک جایی هم از حیثیت مظلوم دفاع می کند و هم ظالم را ادب می کند. هم حیثیت احمدی نژاد و مشایی در بین مردم اعاده شد و هم گوش تهمت زننده پیچانده شد.

اگرچه نامرد بود، اخلاق نداشت و تکفیر می کرد لکن ما نامرد نیستیم که برای توقیف جشن بگیریم و خوشحالی کنیم. شاگردان مکتب امام زمان (عج) از سقوط همه انسان ها ناراحت می شوند و دلشان به بد دیگران، حتی دشمنانشان هم راضی نمی شود. ما دلمان به حال جهان نیوزی ها و سقوطشان می سوزد. از اینکه رسانه های امت حزب الله به جای پیگیری اهداف و آرمان های انقلاب خمینی و مطالبات مستضعفان به دام سیاست زدگی افتاده و ابزار دست سیاسیون شده اند ناراحت هستیم.

تا دیروز آدم های «ع ز» نهادهای امنیتی را از خطر «توله سگ های مشایی» برحذر می داشتند و خواستار سرکوب و دستگیری شان بودند. امروز ما برای شما طلب مغرفت کرده و دعا می کنیم هرچه زودتر از توقیف درآمده و به فعالیت مشغول شوید. تهمت هایی که زدید و فحش هایی هم که دادید آن دنیا با هم حساب و کتاب می کنیم. فقط امیدوارم وقتی از توقیف درآمدید و قصد انتشار هر خبری را داشتید «تقوا» را در نظر بگیرید که این برای شما بهتر است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. هرچند از اين انسان مذبذب خوشم نمياد اما انصافاً حرف كاملاً درستى زده، اين اواخر جهان نيوز هيچ معيار اخلاقى و قانونى را رعايت نميكرد ، خدا را شاهد ميگيرم من بارها در كامنتهاى ارسالى نصيحتشون ميكردم، چند بار خطاب به دكتر زاكانى و جناب سرورى تذكر دادم كه بابا در منطق شيعيان اميرالمؤمنين هدف وسيله رو توجيه نميكنه، چرا هر خبر دروغ و شايعه زشتى را به عنوان خبر نمايش ميديد ؟ چرا عليه وزرا و شخص رئيس جمهور دروغ پراكنى ميكنيد ؟ با پستى و پلشتى كه نميشه از نظام دفاع كرد و … اما مع الاسف نه به نصايح دلسوزانه بنده توجهى كردند و نه حتى يكبار كامنتهاى مرا نمايش دادند . انگار مصداق كريمه ختم الله على قلوبهم و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا