خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بهترین کیف پول سخت افزاری ارزدیجیتال برای ایرانیان کدام است؟

رپورتاژ آگهی

انتخاب کیف پول سخت افزاری ساده نیست، در این مقاله قصد داریم بهترین کیف پول سخت افزاری ارز دیجیتال برای ایرانیان را به شما عزیزان معرفی کنیم و با بررسی نکات مهم قبل از اقدام به خرید شما را در انتخاب مناسب ترین کیف سرد یاری کنیم. همراه داتیس نتورک باشید.

کیف پول سخت افزاری یا Hardware Wallet چیست؟

کیف پول سخت افزاری Hardware Wallet، نوع خاصی از کیف پول ارز دیجیتال رمزنگاری شده است که کلید خصوصی شخصی کاربر را در یک دستگاه سخت افزاری امن ذخیره می کند و داتیس نتورک توصیه می کند این نوع والت را برای ذخیره کریپتو های خود انتخاب کنید.

برای ذخیره و مدیریت ارز های دیجیتال رمزنگاری شده یا همان کریپتوکارنسی ها لازم است از یک کیف پول یا Wallet استفاده کنیم. کیف پول ها انواع مختلفی دارند: کاغذی، نرم افزاری، موبایلی، آنلاین، آفلاین و …

کیف پول های سخت افزاری کلید خصوصی والت شما را در تراشه های فیزیکی که با مکانیزم های امنیتی طراحی شده اند قرار می دهد و به این ترتیب دیگر از حملات آنلاین یا دسترسی غیرمجاز به کلید های خصوصی شما و هک شدن دارایی خبری نخواهد بود.

برندهای مختلفی اقدام به تولید کیف پول های فیزیکی کرده اند مثل ترزور و لجر و کول والت و کیپ کی و … که هرکدام بر اساس سیاست ها و استراتژی خود والت ها را طراحی کرده اند و قیمت های مختلفی دارند.

آنها امن‌تر از کیف پول کامپیوترهای شخصی و یا گوشی‌های هوشمند به حساب می‌آیند و اصولا دلیل این امر، عدم توانایی اتصال به اینترنت این دستگاه‌ها در هر نقطه است. این امکانات به میزان قابل توجهی روزنه تهاجم گروه‌های سوء استفاده‌گر را کوچک می‌کند و این بدان معناست که آنها قادر به مداخله کردن در دستگاه از راه دور نخواهند بود.

کلید های خصوصی اغلب در یک منطقه حفاظت شده از یک میکروکنترلر ذخیره می شوند و نمی توانند به راحتی از دستگاه جدا شوند.

بهترین کیف پول سخت افزاری ارز دیجیتال برای ایرانیان کدام است؟

1- کیف پول Ledger Nano S

Nano S اولین نسل از کیف پول سخت افزار Ledger است که در سال 2016 منتشر شده است.

همچنین از سیستم عامل بسیار امن Bolos استفاده می کند و از حدود 37 کوین و 1000 توکن پشتیبانی می کند.

البته فضای ذخیره سازی لجر نانو اس کم است و از تعداد کوین و توکن های کمتری نسبت به مدل نانو ایکس به صورت همزمان پشتیبانی می کند.

شما می توانید 2 برنامه را به عنوان مثال Bitcoin و Ethereum نصب کنید، اما Cardano یا Cosmos در آن جا نمی شود.

در حالی که در Nano X شما می توانید 100 برنامه را نصب کنید.

همچنین از ویندوز، مک، لینوکس از طریق کابل USB پشتیبانی می کند و از دستگاه های تلفن همراه iOS و اندروید از طریق کابل OTG ساپورت می کند در حالی که نانو X از اتصال بلوتوث استفاده می کند.

2- کیف پول سخت افزاری لجر نانو ایکس (Ledger Nano X)

کیف پول Ledger Nano X را می توان بهترین کیف پول سخت افزاری ارز های دیجیتال رمزنگاری شده دانست.

لجر نانو ایکس نسل دوم از کیف پول سخت افزاری Ledger است که با ظرفیت ذخیره سازی بیشتری نسبت به مدل نانو اس ارائه شده است و شما می توانید بیش از 100 برنامه بلاک چین را همزمان نصب کنید.

همچنین صفحه نمایش لجر نانو ایکس بزرگتر و بهتر از مدل قبلی است.

کیف پول Ledger Nano X برای دستگاه های تلفن همراه به دلیل امکان اتصال بلوتوث مناسب تر می باشد.

3- کیف پول Trezor Model T

دومین گزینه در بین بهترین کیف پول های سخت افزاری برای نگه داری ارز دیجیتال یا همان کریپتو بدون شک Trezor Model T است.

Trezor Model T نسل دوم از سری کیف پول های برند Trezor است.

Trezor تمامی ویژگی های امنیتی و کاربردی Nano X Ledger را ارائه می کند و یک کیف پول سخت افزاری عالی است.

در ترزور مدل تی صفحه نمایش لمسی رنگی با ابعاد نسبتا بزرگ تعبیه شده است که به کاربران حس خوبی منتقل می کند.

Trezor Model T می تواند بیش از 1300 کوین و توکن را میزبانی کند، اما کاربر می تواند این والت را به یک پلتفرم Bitcoin تنها تبدیل کنند که به طور انحصاری عملیات های Bitcoin را پشتیبانی می کند.

4- کیف پول سخت افزاری کول والت پرو CoolWallet Pro

CoolWallet Pro یک کیف پول سخت افزاری است که از دستگاه های iOS و Android پشتیبانی می کند و با استفاده از اتصال بلوتوث با برنامه کیف پول کریپتوکارنسی CoolBitX کار می کند.

کول ولت پرو محصولی جدید از شرکت کول بیتکس (CoolBitX) با طراحی متفاوت و جذاب می باشد که با توجه به نیاز کاربران رمز ارز های جدید و متنوعی را درون خود جای داده است.

CoolWallet Pro نسل دوم CoolWallets است (اولین CoolWallet S است) که اکنون در میان ویژگی های معاملاتی امکان مستقیم خرید ، Tron (TRX) ، Polkadot (DOT) و Cosmos (ATOM) را نیز فراهم می کند.

پاین کیف پول از نظر ظاهری تقریبا مشابه مدل قدیمی‌ تر ولی محبوب «کول ولت اس» (CoolWallet S‌) است؛ اما کارایی آن بهبود یافته و امکانات و قابلیت‌های بیشتری به آن اضافه شده است.

نکات مهم قبل از خرید والت فیزیکی کریپتوکارنسی

هنگام خرید حتما نکات گفته شده را در مشخصات محصول بررسی کنید.

1- برند سازنده کیف پول Hardware Wallet

2- فناوری ارتباطی و اتصال

3- طراحی و ابعاد فیزیکی

4- قیمت کیف پول سخت افزاری

5- رمزارزهای پشتیبانی شده

از کجا کیف پول سخت افزاری بخریم؟ 

خرید کیف پول یک فرایند حساس است زیرا شما قرار است دارایی های خود را در آن نگه داری کنید بنابراین لازم است دقت کنید.

باید هنگام خرید به اعتبار و سابقه فروشگاه مورد نظر توجه کنید. نماد اعتماد الکترونیک و پروانه کسب می تواند خیال شما را راحت تر کند.

اگر قصد خرید کیف پول سخت افزاری اصل و اورجینال را دارید، داتیس نتورک به شما تضمین سلامت و اصالت کالا می دهد، برای مشاهده انواع مختلف کیف پول سخت افزاری روی لینک [قیمت کیف پول سخت افزاری] کلیک کنید.

فروشگاه داتیس نتورک دارای نماد اعتماد الکترونیک و پروانه کسب است و شما امکان خرید حضوری را نیز دارید.

سخن پایانی

توصیه ما به شما عزیزان این است که قبل از خرید هر دستگاه الکترونیکی حتما مشخصات آن را با دقت مطالعه کنید زیرا در صورتی که بدون اگاهی خرید کنید ممکن است آن چیزی نباشد که فکر می کردید.

بهترین کیف پول های سخت افزاری

در این مقاله تلاش کردیم به شما فروشگاه www.datisnetwork.com را معرفی کنیم که می توانید با خیال راحت والت های اورجینال و معتبر را از آن خریداری کنید و نگرانی بابت اصالت کالا نداشته باشید.

انتخاب والت ساده نیست زیرا با توجه به قیمت بالای  آن ها باید دقت کنید انتخاب درستی داشته باشید. اگر نیاز به مشاوره داشتید می توانید با شماره 02165361915 ارتباط برقرار کنید ما به صورت رایگان درخدمت شما هستیم.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا