خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«انجمن صنفی عکاسان درباره‌ی یلدا معیری تصمیم بگیرد»

کانال باشگاه روزنامه‌نگاران ایران نوشت:

«بهروز مهری عکاس ایران در اعتراض به ویدئویی که یلدا معیری منتشر کرده نوشت: «ویدئویی که یلدا معیری منتشر کرد سقوط اخلاقی و حرفه ای یک انسان و عکاس خبری است.پس از گذشت دو روز ایشان حتی حاضر به عذرخواهی هم نشده. در این شرایط انجمن صنفی عکاسان مطبوعات باید اظهار نظر کند و در مورد ادامه عضویت وی تصمیم بگیرد تا شاید شاهد تکرار چنین رفتارهای غیر انسانی نباشیم.»

مدتی پیش خانم معیری در ادامه‌ی گزارش‌های تصویریی یک که از افغانستان منتشر می‌کرد، ویدئویی از پسرکی افغان نشر داد که بازتاب‌های بسیاری یافت و بحث‌برانگیز شد.

خانم هدیه کیمیایی خبرنگار اجتماعی در این خصوص نوشته بود: یلدا_معیری عکاس ایرانی به زن افغان می‌گوید: «چرا این پسره رو نمی‌خرند؟ این که خیلی خوشگله» انتشار این ویدئو خشم افغان‌ها را در شبکه‌های اجتماعی به دنبال داشت.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. با سلام!
    حقیقتا نمیدونم چی بگم. این یلدا خانم چطوری فکر میکنه؟! واقعا شرم اوره. تازه در اطلاعیه که به اصطلاح در ان قصد عذر خواهی داره ماجرا را ماستمالی میکنه. من نمیدونم چه کسی به اینگونه افراد مجوز کار میدن!

    1. خانم ساحشور این یلدا خانم اصلا ادم خوبی نیست والله رفته از چی فیلم گرفته من خودم شخصا از شما معذرت خواهی میکنم که خاطر ملوکانتون ازرده خاطر شده مهم اینه امثال شما شاد باشید وگرنه گور پدر اون مادر که بخاطر فقر و بدبختی که من و شما هم مقصرش هستیم مجبوره جگر گوشش رو بفروشه .بجای این حرفا یه نگاه کنی توی همین ایران خودمون هم زیاد هستن افراد فقیر برید در حد توان کمک شون کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا