خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بيانيه جديد مولوی گرگيج و دعوت مردم به حفظ آرامش

مولوی گرگیج که در پی واکنش‌هایی به نماز جمعه‌ی دو هفته پیش از امام جمعه‌ی اهل سنت آزادشهر، یکی از شهرهای گلستان، کنار گذاشته شده بود، در بیانیه‌ای مردم را به حفظ آرامش دعوت کرد.

به گزارش انصاف نیوز، متن بیانیه‌ی مولوی گرگیج در پی می‌آید:

«بسم الله الرحمن الرحیم

وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَميعًا وَلا تَفَرَّقوا (آیه ۳۰ سوره آل عمران)

با تاکید بر لزوم تحکیم وحدت اسلامی بین کلیه‌ی مذاهب اسلامی و تلاش صهیونیسم و استکبار جهانی برای مقابله با اسلامی به اطلاع می‌رساند:

اظهارات و سخنرانی بنده در نمازجمعه اخیر آزادشهر موجب بروز برخی مواضع و همچنین ناراحتی علاقمندان اسلام و اهل بیت شد که در همان مقطع زمانی و بلافاصله هم واقعیت نظر خود را طرح و هم عذرخواهی و بارها تاکید کرده و می کنم که هم من و هم همه اهل سنت محب اهل بیت (ع) بوده و این محبت در مذهب ما از اصول اساسی است.

در این میان متاسفانه شاهد هستیم که برخی جریانات ضد دین مانند منافقین و شبکه‌های ماهواره‌ای معاند که تا مدتی قبل کمر به تخریب بنده بسته بودند و مرا با الفاظ رکیک خطاب قرار می‌دادند حال به دفاع از من پرداختند و این حقیقت بر هیچ انسان عاقل و آزاده‌ای پوشیده نیست که هدف آنها دفاع از من و اسلام و اهل سنت نیست بلکه تلاش برای ایجاد و تعمیق اختلاف بین مذاهب اسلامی و ایجاد درگیری در داخل کشور است.

من همانند گذشته خود را از این جریانات و افراد جدا می دانم و به همه آحاد مردم و علاقمندان خود تاکید می کنم تحت تاثیر این جوسازی ها و فراخوان ها قرار نگیرند و اجازه بدهند در فضای مسالمت‌آمیز و آرام این اختلافات مرتفع شود و از علاقه‌مندان خود می خواهم از هرگونه تجمع جداً خودداری کنند.

حضور در نماز جمعه جزء فرایض دین مبین اسلام است و متکی به من و هیچ فرد دیگری نیست لذا از همه مردم مسلمان به ویژه اهل سنت منطقه دعوت می‌کنند در این فریضه دینی شرکت و حضور پررنگ داشته باشند.»

احقر مولوی محمدحسین شه بخش ( گرگیج ) – ۲ / ۱۰ / ۱۴۰۰

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. بسیار متن مؤدبانه، درست و به موقعی بود. هر چند عزل ایشان را بسیار احمقانه، نادرست و بی موقع می دانم.

    3
    14
  2. هتک حرمت ها موقع ایام فاطمیه (س)…فرار رو به جلو این هتاک،،،مانع از پاک شدن صورت مسئله نمیشه؟…..جواب بدید قبر حضرت زهرا سلام الله علیها کجاست؟؟؟

    5
    4
  3. گرگیج نزدیک ایام فاطمیه که داغ شیعیان تازه میشود به ائمه اطهار علیهم السلام اهانت کرد. میگوید اهانت نکردم!!! وقتی نسب 9 امام شیعیان را مبتنی بر قبول خلافت خلیفه دوم میکند در حالی که میداند و علم دارد که شیعیان قائل به خلافت بلافصل علی بن ابی طالب صلوات الله علیه هستند. این اهانت آشکار و فتنه ایست که خود او درست کرد و عزل کفایت نمیکند. وقتی اینگونه قانون شکنی میکنند باید نظام برخورد قاطع کند.

    6
    5
  4. باسلام و عرض ادب

    نسب اهل البیت و ۹ امام بعد از امام حسین(ع) چه ربطی به … دارد؟؟؟

    5
    2
  5. واقعاً مردم ما خیلی عجیبن انواع بلا ها و مشکلات اجتماعی و فرهنگی اقتصادی و سیاسی ریخته رو سر کشور و مردم و داره کمر مون رو می شکنه هیچ اعتراضی نمی کنیم و ساکت نشستیم داریم تحمل می کنیم ولی وقتی یه سوء‌تفاهم و درگیری دینی پیش میاد رگ گردن شون باد میکنه و برای هیچ و پوچ شروع به جنگیدن با هم می‌کنند.
    یه خورده از همین غربی های کافر یاد بگیرید!
    وضعیت اجتماعی و فرهنگی شون سرجاشه اقتصادی و سیاسی شون سرجاشه دین شون هم سرجاشه والا به خدا از ما هم مسلمون ترن.
    حالا ما چی؟

    5
    3
  6. سلام،
    چرا نباید علیه گرگیج اقدامی صورت بگیرد؟؟
    پس ما هم از این ببعد، با رعایت حق و انصاف علیه این جماعت صحبت خواهیم کرد.

    ما از علمای قم و نجف به شدت گلایه داریم.
    من از امروز(۵ دی ماه سال ۱۴۰۰) دیگر با اهل سنت هیچ وحدتی ندارم. البته قبلا هم فقط حفظ ظاهر بود، حالا که اینطور شد، به عشق علی(ع) بر دشمن مرتضی علی(ع)، لعنت.

    3
    5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا