خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آموزش استخراج ارز دیجیتال با موبایل

رپورتاژ آگهی

همانطور که احتمالا می‌دانید استخراج بیت کوین فرآیندی است که به مهارت های منحصر به فرد، سخت افزار تخصصی، قدرت محاسباتی عظیم و انرژی نیاز دارد. استخراج کریپتو عمدتاً شامل اعتبارسنجی تراکنش‌ها و ضرب توکن‌های جدید از طریق حل پازل‌های پیچیده ریاضی است. ماینرهای بیت‌کوین بر اساس یک عنصر از پیش تعیین شده به نام نصف کردن، پاداش‌هایی را در توکن های بیت کوین دریافت می‌کنند.

ماینینگ یک طرح پول‌سازی واقعی و پرسود است که می‌توانید به سرعت در آن برتری پیدا کنید و به جای خرید ارز دیجیتال با آن به درآمد برسید. به لطف پیشرفت‌های فناوری، اکنون جایگزین‌های مختلفی برای استخراج بیت‌کوین از طریق تلفن همراه وجود دارد. که امروز بیشتر درباره آن صحبت خواهیم کرد.

استخراج ارز دیجیتال باموبایل

استخراج رمزارز با موبایل

راه‌های مختلفی برای استخراج رمز ارز با موبایل وجود دارد که برخی از بهترین و راه‌ترین‌ آنها را امروز به شما معرفی و همچنین درباره برخی از اپ‌های پراستفاده برای ماینینگ نکاتی را مطرح خواهیم کرد.

انتخاب بهترین موبایل برای استخراج

یکی از مزایای استخراج کریپتو با موبایل این است که نیازی به سرمایه گذاری در تجهیزات سنگین مانند تجهیزات مورد استفاده در فعالیت های استخراج سنتی نخواهید داشت. با این حال، بهترین کار این است که یک گوشی هوشمند مجهز به اندروید داشته باشید زیرا این تنها سیستم عامل مناسب برای استخراج بیت کوین برای گجت های موبایل است.

انتخاب بهترین اپ استخراج

افزایش محبوبیت و پذیرش بیت کوین، بسیاری از مبتکران را متقاعد کرده است تا نرم افزاری برای استخراج ارز دیجیتال از طریق تلفن های همراه توسعه دهند. نرم‌افزار استخراج بیت‌کوین تقریباً مشابه برنامه‌های معاملاتی در صرافی‌های رمزنگاری مانند Today Profit است که می‌توانید مستقیماً از تلفن هوشمند خود دانلود و استفاده کنید.

با این حال، برنامه های استخراج موبایل بیت کوین تنها با گوشی های هوشمند مجهز به اندروید سازگار هستند. از زمانی که گوگل چند سال پیش اپلیکیشن‌های ماینینگ را به دلیل تأثیرات مضر آن‌ها بر دستگاه‌ها ممنوع کرد، آن‌ها در فروشگاه پلی استور در دسترس نیستند. گوگل استدلال می‌کند که برنامه‌های استخراج رمزنگاری باعث داغ شدن بیش از حد و آسیب سریع باتری می‌شوند و به عملکرد کلی پایین‌تر دستگاه کمک می‌کنند.

اپل همچنین برنامه‌های مک و iOS خود را از اجرای فعالیت‌های استخراج رمزنگاری در پس‌زمینه منع می‌کند. آنها تمام برنامه‌های ماینینگ را از اپ استور ممنوع کردند و اعلام کردند برنامه هایی که دارای تبلیغات شخص ثالث هستند، مانند مواردی که توسط ماینرهای کریپتو استفاده می‌شود، انرژی زیادی مصرف می‌کنند، باتری دستگاه را خیلی سریع تخلیه می‌کنند و گرمای بیش از حد تولید می‌کنند که فشار غیرضروری به تلفن وارد می‌کند. هدف این اقدامات عمدتاً محافظت از یکپارچگی سخت افزار است.

اگر می خواهید بیت کوین را از طریق تلفن همراه خود استخراج کنید، بهتر است یک برنامه خوب انتخاب کنید و به منبع تغذیه بدون وقفه دسترسی داشته باشید. بازار مملو از بسیاری از اپلیکیشن های استخراج بیت کوین است که استخراج کنندگان مبتدی و حرفه ای می توانند روی گوشی های هوشمند خود راه اندازی کنند. با این حال، هر برنامه دارای ویژگی های منحصر به فردی است که باید قبل از دانلود آن در گوشی خود بدانید.

اکنون پس از صحبت درباره انتخاب بهترین اپ‌ها، برخی از آن‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین اپ‌ها برای استخراج ارز دیجیتال

ECOS

اپلیکیشن استخراج رمز ارز

ECOS یکی از بهترین ارائه دهندگان استخراج ابری در صنعت است. در سال 2017 در منطقه آزاد اقتصادی تاسیس شد. این اولین ارائه دهنده استخراج ابری است که با وضعیت قانونی فعالیت می کند. ECOS بیش از 90000 کاربر از سراسر جهان دارد.

علاوه بر این، ECOS یک پلتفرم سرمایه گذاری تمام عیار است. این نه تنها شامل استخراج ابری بلکه کیف پول، صرافی، سبد سرمایه گذاری و پس انداز نیز می شود. ECOS دارای یک برنامه موبایل مناسب است.

Kryptex Miner

Kryptex یک اپلیکیشن است که می تواند سودآورترین سکه را شناسایی کند و قادر به اجرای محاسبات پیچیده رمزنگاری توزیع شده است. شروع با این ابزار آسان است، برنامه را دانلود کنید، یک حساب کاربری ایجاد کنید، Kryptex را در حال اجرا نگه دارید و پول دریافت کنید.

Kryptex در پس زمینه اجرا می شود و هزینه کار انجام شده توسط موبایل را پرداخت می‌کند. حداقل مبلغ قابل برداشت 0.5 دلار است. با کریپتکس، می‌توانید استخراج از راه دور را از هر مکانی کنترل کنید.

Crypto tab Browser Miner

یکی از اولین راه‌های استخراج ارز دیجیتال، استخراج بیت کوین با استفاده از گوشی هوشمند، تبلت یا رایانه و یا استخراج اتریوم با استفاده از ریگ اتریوم است.

Crypto tab Browser Miner یک برنامه ماینینگ است که برای تسهیل تلاش های استخراج شما با استفاده از به روزترین دستگاه های تلفن همراه طراحی شده است.

در این برنامه، می توانید یک ماینر کلاینت را روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید، سپس با یک ماینر برای تولید سکه های رمزنگاری شده قرارداد ببندید.

یکی از ویژگی های کلیدی Crypto tab Miner ویژگی No Ads آن است، زیرا این برنامه از هیچ پلاگین یا تبلیغاتی استفاده نمی کند.

چرا استفاده از گوشی هوشمند خود به عنوان دستگاه استخراج کارآمدتر است؟ طبق گفته‌های Cryptotab Miner، «تجهیزات مورد استفاده استخراج‌کنندگان ارزهای دیجیتال می‌تواند صدها دلار هزینه داشته باشد. به همین دلیل است که کاربران Crypto tab Miner سود زیادی به دست می آورند.

برای شروع استخراج، تنها کاری که باید انجام دهید این است که وارد حساب آنلاین خود شوید و ماینر را برای اجرا در پس‌زمینه دستگاه خود پیکربندی کنید.

استخراج رمزارز با موبایل

DogeCoin Miner

راه اندازی استخراج DogeCoin واقعا آسان، سریع و سودآور است. با استفاده از این برنامه، شما فقط به آدرس DogeCoin شخصی و گوشی هوشمند یا تبلت اندرویدی انتخابی خود نیاز دارید. شما حتی می توانید یک کیف پول DogeCoin را بر روی دستگاه خود ایجاد کنید، این برای شما هیچ هزینه ای ندارد جز هزینه اولیه تلفن همراه و قدرت پردازشی که می توانید ارائه دهید.

دیگر ویژگی‌های جالب این است که برنامه‌های DogeCoin حاوی هیچ خرید درون‌برنامه‌ای نیستند و می‌توانید مقدار دقیق DogeCoin‌هایی را که استخراج کرده‌اید در پایان روز مشاهده کنید. این برنامه از ارزهای دیجیتال زیر پشتیبانی می کند: DogeCoin، Dash، Bitcoin، Ethereum و LiteC

Boleh Miner

یکی از قدرتمندترین برنامه های استخراج رمزنگاری در اندروید است. این اپ، بسیار کاربر پسند و آسان برای استفاده است، شما می توانید آن را بر روی دستگاه اندروید خود نصب کنید و ظرف چند دقیقه شروع به استخراج کنید.

برای استخراج ارز دیجیتال با Boleh Miner فقط به یک گوشی هوشمند یا تبلت اندرویدی استاندارد بدون کارت گرافیک نیاز دارید. سایر برنامه های ماینینگ فاقد ویژگی هایی مانند این هستند.

Boleh Miner از ارزهای متعددی مانند Litecoin، Dash، Monero و Dogecoin پشتیبانی می کند که به زودی انتظار می رود ارزهای بیشتری نیز وجود داشته باشد.

جمع‌بندی

به طور معمول، استخراج از طریق موبایل تقریباً یکسان است، اگرچه ماینینگ در مقیاس پایین در نظر گرفته می شود. هیچ چیز شما را از پیوستن به مزرعه ماینینگ سیار یا استخر ماینینگ باز نمی دارد. بسته به میزان قدرتی که با ماینرها به اشتراک گذاشته شده است، پاداش ها در سراسر استخر تقسیم می شوند. این بدان معناست که از آنجایی که سایر ماینرهای جدی جوایز بهتری دریافت می‌کنند، در مقایسه با قدرتی که به شبکه کمک می‌کنید، کمتر دریافت می‌کنید. اینها برخی از معایب مرتبط با استخراج موبایل هستند. با اینحال همانطور که توضیح دادیم، امکان استخراج رمزارزها با موبایل کاملا وجود دارد که در طول بحث درباره آن مفصل صحبت کردیم.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا