خرید تور تابستان ایران بوم گردی

زهرا شجاعی و مولاوردی برنامه‌ی زنده شبکه افق را به اعتراض ترک کردند

زهرا شجاعی و شهیندخت مولاوردی وسط برنامه‌ی زنده شبکه افق به اعتراض استودیو را ترک کردند

انصاف نیوز: برنامه‌ی جهان‌آرای شبکه افق، زهرا شجاعی و شهیندخت مولاوردی، دو معاون سابق امور زنان ریاست جمهوری در دولت‌های خاتمی و روحانی، را برای پرداختن به برنامه‌ی هفته‌ی قبل که نقد به دوره‌ی آنها بود دعوت شده بودند اما پس از اینکه مجری یکی از حاضران در برنامه‌ی قبلی را به مدتی طولانی به‌صورت تلفنی وارد برنامه کرد، این دو برنامه را ترک کردند.

آن کسی که به صورت تلفنی در برنامه حاضر شده بود چندین بار از واژه‌ی فتنه و «سران فتنه» برای میرحسین موسوی استفاده کرد و احتمالا یکی از دلایل خراج شدن میهمانان همین توهین‌ها بوده است.

برنامه‌ی این هفته با عنوان «بررسی عملکرد دولت‌های اصلاحات و اعتدال در حوزه زنان و خانواده» برگزار شده بود.

دو میهمان امشب در ابتدای برنامه هم گفته بودند که از دعوت به این برنامه و فرصت دادن به آنها تعجب کرده‌اند.

مجری برنامه تا زمان ترک برنامه از سوی دو میهمان، بارها اتهاماتی را به عملکرد آنها مطرح کرده بود.

شجاعی و مولاوردی در این برنامه گفتند که به دلیل اتهاماتی که در برنامه‌ی هفته‌ی قبل مطرح شد از آنها در دادگاه شکایت خواهند کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. واقعا این تحلیل بچه گانه است که شما دارید. دو مهمان مدعی هیچ دفاعی نداشتند و اتفاقا کاملا معلوم بود که ترک میکنند. عصبانیت در چهره و بیان و زبان بدن نمایان بود . سالها خیانت به زنان و نسلهای اینده بس استو نوبت پاسخگویی رسیده

    37
    21
    1. من بعنوان یک شخصی که نه سیاسی هستم نه با سیاست رابطه خوبی دارم میگم خیلی مزحک و مسخره شده اینجور نمایش ها . قبل از اینکه انقلاب ۵۷ در ایران شکل بگیرد و بطور کامل حکومت قبلی چه بد و یا چه خوب رسما منحل شود گروه های زیادی بصورت جداگانه و انفرادی و چریکی و در برهه ای بصورت سازماندهی شده و با هماهنگی باهم انقلاب کردند و جنگیدن تا پیروز شدن بعد از پیروزی اختلاف نظر بین همین گروه ها باعث شد یکسریشون بشن منافق و مجاهدین خلق ووو که دشمن هم شدن . الانم مملکت عین سال ۵۷ شده دودستگی و چنددستگی بیداد میکنه و یکسری ها شدن منافق و دشمن واقعا خنده دار و گریه داره که سیاست چقدر کثیفه . سعی کنیم بفهمیم مردم دیگه کور و کر و لال و نفهم نیستن جمع کنید این نمایشات را .

      1
      1
  2. آخی.. چ دلایل محکمه پسندی!! فقط بی جنبگی و جواب نداشتن خودشون نشون دادن وگرنه میتونستن تا آخر برنامه بشینن حرف بزنن…!! اها باید مثل اون خانم میگفت موسوی حفظه الله بهشون برنخوره؟.. اوکی حله:))

    34
    13
    1. چقدرکودکانه وابلهانه میگویید..دونفررابنشانندویک عنصرناپاک را وادارندتا انچه در شخصیت متوهم وعقده ایش وجود داردبه مهمانان بپراکند وایشان چون مجسمه به اراجیف ان فردگوش دهند

      18
      19
      1. کودکانه که رفتار اینها بود مضحکه خاص و عام شدند…عنصر ناپاک:)) اون خانم فعال حقوق زنان واقعا عالی جواب داد و اینها جوابی ندارند هیچ حتی نمیتونن بشنوند.. البته لطف زیادی بود دعوتشون اینها باید محاکمه شوند… فمنیست.. ریت کردن توییت همجنس بازان.. اون نشست کذایی و.. و.. و…. اتفاقا سیاست داشتند می‌شستن تا آخر برنامه و با جوابهای ماستمالیشونبرنامه رو تموم میکردن… جواب هم ندارن متاسفانه و بیشتر مفتضح می‌شدند.

        7
        2
  3. مولاوردی و تمام هم دستانش باید بخاطر تمام خیانتها و جنایت هایی که کردند و ناموس شیعه را به ابتذال و فساد و فحشا کشیدند، فمینیسم را رواج دادند و برهنگی را اشاعه دادند ووووو محاکمه شوند
    ما آرزو می کنیم چنین جرثومه های فسادی اعدام شوند و جهان اسلام از لوث چنین افراد لیبرال و ناپاک و موذی پاک شود

    34
    21
    1. بلاهت وحماقت از گفته هایت مشهوداست…انچه اراذل واوباش وبی مایگان بی تبارسالها باعربده کشی وامپراطوری دروغ ودغل به پاکان وصالحان وصادقان گفتند نشخوارهمه تان شده است..

      10
      8
    2. زن ها ناموس شما نیستید، خیلی بابت این موضوع نگران هستید یقه افرادی رو بگیرید که میخواستن دولت مطبوعشون بیاد روی کار بعد خودشون برن با آمریکا مذاکره کنن، وضع اقتصادی به حدی شده همون ناموسی که شما میگید داره تن فروشی می‌کنه که نون شبش رو در بیاره

      12
      9
  4. از بی هنر و متهم به خیانت بیش از این انتظار نیست. مدعی العموم علیه هردو اقامه دعوا کند از هردو خیانت و ترک فعلشان به دادگاه ذیصلاح شکایت شود… فوری فوری. در این برنامه با چادر بود خانم ملاوردی میره بیرون تو یه مجلس دیگه براحتی چادرشو بر می داره. احتمالا بره اون ور آب روسری رو هم!!!

    15
    11
  5. تحمل تون رو یکم ببرید بالا…
    دعوت شدید که صحبت کنید، نه قهر و بچه بازی
    اگر سر سوزنی دلیل و برهان داشتید که در برنامه زنده قیامت به پا میکردید،
    مشکل شما اینه که عادت کردید تو مملکت پادشاهی کنید، نه مردمی

    21
    8
  6. هی همدیگه رو بزنید.به هم تهمت بزنید درست مثل ترامپ وبایدن.مردم همگی ما را دریک قایق میبینندخوبه حالا گیس هم رو نکشیدن.زنان طرفدارروحانی و زنان طرفداررییسی وگرنه ابروریزی کامل میشد

    4
    5
    1. آیا در برنامه قبلی با مخالف حرفهای مهمانان تماس گرفته شد یا نه؟درست نیست کسی را برای پاسخگویی به اتهامات دعوت کنی و دوباره تریبون را دست اتهام زننده بدهی.

      3
      2
  7. آزادی کلام اصلاح طلبان در همین حد است
    وقتی با منتقد روبرو میشند نه جواب منطقی دارند نه صبر فرار کردن از پاسخ تنها راهی هست که بلدند

    18
    6
    1. وَإِذَا خَاطَبَهُمُ الْجَاهِلُونَ قَالُوا سَلَامًا
      نوعی فرار از دست جاهلان است.خوارج هم خودشان را صاحب منطق می‌دانستند.

      1
      2
  8. انصاف نیوز؟ دقیقا معنی انصاف هم فهمیدیم

    خانمها اونقدر رو دارن که در مقابل هر کسی هر توهینی رو جواب بدن چون هیچ دفاعی نداشتن و دیدن ادامه بدن گندهاشون بدتر رو میاد پا به فرار گذاشتن . حرف حق جواب نداره . اینهمه سال اینهمه زن حقوق زن چه گلی به سر زن جامعه زدین فقط لختش کردین تا مردان راحتر و بهتر ازش استفاده کنن و بس

    3
    2
  9. این اصلاح طلبان چندین وچندسال مملکت رو به گند و فساد کشیدند،هیچ جوابی برای دادن ندارند،کارشون اینه که اگر کسی ازشون نقد کرد بگن تو دادگاه شکایت میکنیم!!!یا ترک کنن اونجارو
    همین ملاوردی …،تو کارنامش فسادای زیادی داره
    حمایت از تن فروشی زنان،همجنسگرایی،توهین به زائرین امام حسین،وقتی رد صلاحیتم شد باز یه حرف چراو‌پرتی زد که رد صلاحیتش غیرشرعیه و….
    خدا لعنت کنه این … رو…

    3
    2
  10. خداحضرت امام خمینی را مشمول عنایاتش بفرماید..بنده صالح خداعمرشان کفاف ندادتا علاوه برنفوذمدعیان ضدبهایی…نفوذدیگرفرق را هشداردهند….اولین بنیانگذاراصطلاح فتنه..رجوی بودکه انرابه سیدمحمدخاتمی اطلاق کردوالبته حواریون وهمفکرانش انراتکرار…..این صدا وسیمارااز نفوذهواداران..ان فرقه مصون نگهدارید….

    2
    2
  11. من بعنوان یک شخصی که نه سیاسی هستم نه با سیاست رابطه خوبی دارم میگم خیلی مزحک و مسخره شده اینجور نمایش ها . قبل از اینکه انقلاب ۵۷ در ایران شکل بگیرد و بطور کامل حکومت قبلی چه بد و یا چه خوب رسما منحل شود گروه های زیادی بصورت جداگانه و انفرادی و چریکی و در برهه ای بصورت سازماندهی شده و با هماهنگی باهم انقلاب کردند و جنگیدن تا پیروز شدن بعد از پیروزی اختلاف نظر بین همین گروه ها باعث شد یکسریشون بشن منافق و مجاهدین خلق ووو که دشمن هم شدن . الانم مملکت عین سال ۵۷ شده دودستگی و چنددستگی بیداد میکنه و یکسری ها شدن منافق و دشمن واقعا خنده دار و گریه داره که سیاست چقدر کثیفه . سعی کنیم بفهمیم مردم دیگه کور و کر و لال و نفهم نیستن جمع کنید این نمایشات را .

  12. بهتر بود این دو خانم که یک زمانی مسوولیت داشتند می ماندند و احترام مردم را نگه می داشتند و با آرامش از عملکرد خودشان دفاع میکردند و پاسخگوی عملکرد خودشان میشدند. بالاخره شاید مردم هم قانع میشدند و حق رو به آنها میدادند…. کسی که به مردم و اسلام خدمت کرده با افتخار میتواند از خدمات خودش دفاع کند و ترک مجلس چیزی شبیه فرار بود. حتی اگر بالفرض مجری برنامه شخص بی ادبی بود مخاطب آنها مجری نبود بلکه مردمی بودند که منتظر کشف حقایق بودند.

    2
    2
  13. خدا همه ما هدایت کند خانم مولاوردی کارش از هدایت کلامی گذشته، خداوند مرحمت نموده وچنین افرادی را باید با پتک بر سر بیدار بفرماید، خدا عاقبت همگی را ختم به خیر بفرماید.

    1
    3
  14. دمشون گرم!! بالاخره مزد ساعتی رو افزایش دادند! ببین چقدر فعال هم هستند، مثل اینکه افزایش قابل ملاحظه ای اعمال شده! مبارکتان باشد سایبری های ساعتی از 7 تومن به ساعتی احتمالا 30 و 40 تومن!

    3
    2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا