خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آهنگران از پاسخ خاتمی به خزعلی گفت: «بی اعتنایی»

به گزارش انصاف نیوز، محمدعلی آهنگران، فرزند حاج صادق آهنگران، مداح معروف دوران دفاع مقدس، در کانال تلگرامی خود نوشت:

چندي پيش در جلسه اي كه با حضور آقاي خاتمي در دفتر ايشان برگزار شده بود شركت كردم در اين جلسه تعدادي از فعالان شبكه هاي اجتماعي و مجازي ديدگاههاي خود را با ايشان در ميان گذاشتند و نقطه نظرات خود را نسبت به شرايط جاري كشور و جريان اصلاحات بيان كردند. آقاي دكتر مهدي خزعلي كه يكي از حاضران در جلسه بودند ضمن بيان تحليل خود از اوضاع مملكت، مدعي عدم توفيق دولت در تحقق شعارها و وعده ها و نا اميدي مردم و نا بساماني در امور شدند و ضمن تاكيد بر لزوم عبور از روحاني، از آقاي خاتمي دعوت كردند تا در انتخابات نود و شش نامزد شوند. حمايت آقاي خاتمي از دولت و شخص آقاي روحاني و تاكيد بر پشتيباني جريان اصلاحات از ايشان و بي اعتنايي به پيشنهاد آقاي خزعلي جالب توجه بود و ايشان چنين پيشنهادي را نه ممكن و نه به نفع خود و كشور و جريان اصلاحات دانستند.

در هفته اي كه گذشت اما کانال سرای قلم متن زیر را از طرف آقاي مهدی خزعلی منتشر کرد كه:
«خبر فوری از جلسه دوشنبه مجمع روحانیون مبارز: عبور از روحانی کلید خورد. در جلسه دوشنبه هفتم تیر مجمع روحانیون مبارز به ریاست سید محمد موسوی خوئینی ها، اکثریت اعضا موافق عدم حمایت از حسن روحانی در انتخابات سال ۹۶ بودند و بهترین گزینه، سید حسن خمینی يا محمد جواد ظريف مطرح شد».
به نوشته سايت انصاف نيوز پس از بازنشر آن خبر از جمله در کانالی به نام «حامیان اصلاحات»، خود آقاي خزعلی آن را در گروهی عمومی به همین نام «حامیان اصلاحات» ارسال (فوروارد) کرد. این گروه که در توضیح، «کمپین «روحانی نه – اصلاحات آری» معرفی شده، به نظر می رسد جریان هوادار آقاي خزعلی باشد. سپس کانال سرای قلم که رسما تحت نظر ايشان است، خبر اولیه را حذف کرده و مطلب بازنشر شده از سوی کانال «حامیان اصلاحات» را در کانال خود بازنشر کرد و نوشت:
«دوستان؛ این حرف من نیست، خبری است که در دهها گروه و کانال اصلاحات منتشر شده و حقیر جهت اطلاع فقط فوروارد کردم! بسیار مهم است! همین انتشار گسترده، پیام دارد! مهدی خزعلی».

ضمن احترام به كوششها و دغدغه هاي دكتر خزعلي به گمان من ايده عبور از روحاني مطلقا نشأت يافته از ديدگاههاي شخص جناب آقاي خزعلي است و من به عنوان فردي نسبتا مطلع از مباحث رايج در جريان اصلاحات و شبكه هاي اجتماعي منسوب به آن در هيچ جا چنين نظري را نديدم و مطالبه اي مبني بر عبور از روحاني در صدر و ساقه و ريشه جريان اصلاح طلبي وجود ندارد. هر چند جناب دكتر خزعلي معروف به داشتن نظرات شاذ و نادرند اما بايد گفت: تجربه همين عبور و مرورهاي بي مورد و بي خاصيت در زمان رياست جمهوري آقاي خاتمي نيز وجود داشت. نتيجه اي كه آن روزها از بحث انحرافي عبور از خاتمي گرفتيم همانا متلاشي شدن انسجام جريان اصلاحات، كم رمق شدن سرمايه هاي اجتماعي دوم خرداد، تشويش و سرگرداني مردم و در آخر سربرآوردن فردي چون احمدي نژاد از لپ لپ انتخابات سال هشتاد و چهار بود.
خوشبختانه مجمع روحانيون مبارز با صدور بيانيه اي نسبت به انتشار اين خبر ناصحيح واكنش نشان داد و بر حمايت قاطع از دولت و شخص آقاي دكتر روحاني تاكيد كرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا