خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نماینده مجلس: مراقب باشید آبان ۹۸ تکرار نشود

دیده بان ایران نوشت: نماینده تبریز در مجلس ضمن اعلام این خبر که نمایندگان ارز ترجیحی را روزگذشته حذف کرده اند ، گفت: ما بعد از تجربه هدفمندی یارانه‌ها شاهد اوضاع آشفته‌ای در کشور بودیم؛ باید از تجربه سال ۸۹ درس بگیریم و دیگر این اشتباه را تکرار نکنیم.

احمد علیرضا بیگی، نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اخبار ضد و نقیض در خصوص حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی گفت: براساس نظر کمیسیون تلفیق، ارز بر سر ۱۱ هزار تومان بسته شد اما دولت ارز ۱۱ هزار تومانی را قبول ندارد؛ چون بالاخره هزینه‌هایش بیشترخواهد شد.

وی با تایید خبر حذف ارز ترجیحی اظهار کرد: خیر؛ امرز هیچ جلسه‌ای نداشتیم و ارز ۴۲۰۰ تومانی روز گذشته از لایحه بودجه ۱۴۰۱ حذف شد.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس درباره تیتر خبرگزاری‌ها دولت در رابطه با اینکه حذف ارز ترجیحی توسط دولت تصویب شد خاطرنشان کرد: اراده دولت این بود که ارز ۴۲۰۰ تومانی حذف شود و مجلس هم در جهت همکاری با دولت بودجه را با ارز ۱۱ هزار تومانی بسته است.

علیرضا بیگی ضمن تکذیب اظهارات نوش‌آبادی عضو کنمیسیون امنیت ملی در رابطه با اختصاص ۲۵۰ هزار میلیارد تومان برای جبران حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی گفت: در خصوص کالابرگ الکترونیکی باید بگویم که هنوز وارد هزینه‌ها نشدیم و دولت در این خصوص تصمیمی نگرفته است.

این نماینده مجلس در تایید صحبت‌های گفته‌های جعفر صادری، عضو کمیسیون تلفیق در رابطه با افزایش قیمت پس از حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی و تبعات آن گفت: حذف ارز ۴۲۰۰ حتما عوارض بسیار زیاد و خطرناکی خواهد داشت.

هشدار نماینده مجلس : با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی، باید مراقب باشیم آبان ۹۸ تکرار نشود.

باید مراقب باشیم که آبان ۹۸ تکرار نشود!

نماینده مردم تبریز در مجلس یازدهم با اشاره به اعتراضات آبان ۹۸ و ارتباطش با حذف ارز ترجیحی به دیده بان ایران: باید مراقب باشیم که در اثر این افزایش قیمت‌ها اعتراضات آبان ۹۸ تکرار نشود.

او ادامه داد: ما بعد از تجربه هدفمندی یارانه‌ها شاهد اوضاع آشفته‌ای در کشور بودیم؛ باید از تجربه سال ۸۹ درس بگیریم و دیگر این اشتباه را تکرار نکنیم.

اگر تک بعدی تصمیم بگیریم اعتراضات آبان ۹۸ را به طرز بدتری تجربه خواهیم کرد!

علیرضا بیگی تاکید کرد: اگر در خصوص ارز ترجیحی تک بعدی تصمیم بگیریم قطعاً اعتراضات آبان ۹۸ را به طرز بدتری تجربه خواهیم کرد.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس یازدهم در پایان اظهار کرد: تخصیص ۹ میلیارد دلار برای جبران حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی خواسته دولت است و اذعان دارد که باید این میزان ارز برای تامین گندم، دارو و کالاهای اساسی تخصیص داده می‌شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا