خرید تور تابستان ایران بوم گردی

یک ارتوپد به مهرجویی: صنعتی را با سنتی مخلوط نکنید!

یک ارتوپد بیمارستان جم در تهران، در واکنش به اظهارنظر اخیر مهرجویی درباره ی رسیدگی بیمارستانی به مرحوم کیارستمی، کنایه ی سنگینی به او زد.

به گزارش انصاف نیوز، حسن عباسی جراح ارتوپد بیمارستان جم در چند دست نوشته که در چند عکس از او منتشر شده، این جملات را نوشته است:

– آقای مهرجویی! ادب از که آموختی؟

– هر معرفتی که مرد بنگی گوید …

– همواره هنرمندان واقعی بر سر ما جای داشته و دارند. پرسنل و پزشکان بیمارستان جم

– آقای مهرجویی! لطفا مواد صنعتی را با سنتی مخلوط نکنید!

مهرجویی چه گفته بود؟

داریوش مهرجویی کسی بود که تندترین سخنان مراسم ترحیم عباس کیارستمی را خطاب به تیم پزشکی عباس کیارستمی به زبان آورد و گفت: من سه روز است که نخوابیده ام. درد عمیقی را تجربه می کنم که تا به حال تجربه نکرده بودم. از حادثه ای که رخ داده است بسیار عصبانی هستم؛ حادثه ای که حاصل ندانم کاری و بی مسوولیتی جراحانی است که عباس کیارستمی را کشتند. من از این فرصت استفاده می کنم و می خواهم پزشکانی که این گوهر را به کشتن دادند به محاکمه بکشانیم. وظیفه وزارت ارشاد، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و قوه قضائیه این است که به مرگ یک بیگناه را رسیدگی کنند. او دو هفته قبل از این که به بیمارستان برود صحیح و سالم بود. خاطرات عباس کیارستمی عالی است، اما من نمی توانم حرف های قشنگ بزنم. از این بی مسوولیتی، عصبانی هستم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

    1. بی همه چیز خودتونید با اون مافیای پزشکی کثیفتون
      قاتلین بی همه چیز
      مرفهان بی درد بی سواد
      غارتگران جیب بدبخت بیچاره ها
      البته اگه انصاف نیوز بی انصافی نکنه و منتشر کنه

      4
      3
      1. بی ادب عقده ای. معلومه که فقط عقده ثروت پزشکان رو داری و اصلا کیارستمی برات مهم نیست. این قضیه رو بهانه کردی عقده ناکامی های خودت رو سر پزشکان خالی کنی. البته این جامعه پره از مفلوک هایی مثل تو

        3
        4
  1. داریوش مهرجویی که در این جریان شخصیت فردی و اصالت خانوادگی خود را به همه نشان داد. این حرفم به دل نگیرید آقای مهرجویی! برای سلامتی خودتون گفتند D;

    2
    3
  2. آقای مهرجویی اصلا غصه نخور همه می میرند . ما هم می میریم تو هم با این که هنرمندی عزراییل برات مصونیتی قایل نیست و برخلاف نظام پزشکی کمیسیون جداگانه ای برات ترتیب نمی دهد پس دست از این رفتارهای سر خود معطل خودت بردار . دوستانت هم همین طور .

    2
    2
  3. مهرجويي در اين سخراني همه پزشكان را احمق !!خطاب كرد ،اون هم در شرايطي كه اوازه فساد صنفش همه جا رو پر كرده ..!!!

    3
    2
  4. کاملا معلومه کسایی که نظر مخالف میدن خودشون از همون قشر خودپسند و بی ادب و اهن پرستی هستند که به استاد مهرجویی فحاشی میکنن و قاتل استاد کیارستمی بودن یک مشت بی عرضه که با جون ادما بازی میکنن و فقط پول براشون مهمه خدا لعنتتون کنه

    2
    3
  5. من کاری به این جدل ندارم . فقط کنایه قاطی کردن مواد صنعتی و سنتی را متوجه نشدم . میشه لطفا کسی برام توضیح بده ؟

      1. با سلام، آنچه در این میانه با اهمیت است، انرژی نهفته منفی ایست که در بطن جامعه نسبت به پزشکان نهفته است، این مسئله نیاز به بررسی و کنکاش جامعه شناسانه دارد که با وجودی که قشر پزشکان می بایست مورد احترام و تقدیر باشند، اینگونه با نفرت نهان جامعه مواجهند!!؟

  6. مگه تو آمبولانس هوایی که میرفته فرانسه سکته نکرده؟ پزشکش هم که منع کرده بود پرواز براش بخاطر مشکلات خونی بخاطر تغییر فشار در پرواز و امکان حرکت لخته

    حالا دکتراش مقصر اند؟ سرطان و عفونت و خونریزی داخلی هم که داشته ماشالا مجموعه کاملی بوده خدا بیامرزه اما

    از رو عصبانیت حرفی نزنیم که پشیمون بشیم بهمون بخندن یا جوک مون کنن

    2
    3
  7. کلا کاری به حرفهای مهرجویی ندارم ولی واقعاا سواد دکتراا پایین اومده تشخیص بیماری در اکثر بیماران صفر هست کاش دکترا بدوونن که قتل شاخ و دم نداره نباید ندانسته کاری کنی اگه واقعاا در توانت نیست .اطبای قدیم کجاا و دکترای الان کجااا !!

    3
    3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا