خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حال فرزاد فرزین وخیم است

شایعاتی مبنی بر این است که سطح هوشیاری فرزاد فرزین در استانبول کاهش یافته است؛ او به علت ابتلا به کرونا تحت مراقبت های ویژه قرار گرفته است.

سطح هوشیاری فرزاد فرزین کاهش یافت

جامعه ۲۴ نوشت: فرزاد فرزین به دلیل ابتلا به کرونا در کنسرت روز یازدهم فروردین شرکت نخواهد کرد. بهمن بابازاده در صفحه توئیتر خود از کاهش سطح هوشیاری فرزاد فرزین در استانبول خبر داد؛ او به علت ابتلا به کرونا تحت مراقبت های ویژه قرار گرفته است.

سطح هوشیاری فرزاد فرزین کاهش یافت

فرزاد فرزین ممنوع الکار است؟
فرزاد فرزین خواننده و بازیگر معروف ایران است و از دیروز خبر ممنوع الکاری آن در رسانه پخش شده است. فرزاد فرزین به طور رسمی ممنوع الکاری اش را اعلام نکرده است. گمانه زنی هاست که علت ممنوع الکاری فرزاد فرزین به خاطر آهنگ میدان سرخ هست. فرزاد فرزین حرفه بازیگری را در سال ۱۳۸۵ خورشیدی در فیلمی با نام پسران آجری به کارگردانی مجید قاری‌زاده شرروع کرد.

علی سعد معاون اجتماعی ساترا درباره خبر ممنوع الکار شدن فرزاد فرزین در صفحه شخصی خود نوشت: در خصوص خبری که امروز منتشر شد اعلام می‌شود حیطه مسئولیتی ساترا تصمیمات تخصصی رسانه‌ای است و در مورد صلاحیت افراد اظهار نظری ندارد.

ملاحظات مراجع قضایی، استعلامی و نظارتی که به صورت رسمی ابلاغ می‌شود، برای همه دستگاه‌های فرهنگی و پلتفرم‌های لازم الاتباع است.

بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی نوشت: با نامه خیلی محرمانه ⁧ساترا⁩، فرزاد فرزین در همه پلتفرم‌ها ممنوع شد. این ⁧خواننده⁩، تیتراژ سریال «میدان سرخ» را فقط در صفحه شخصی اش منتشر کرد و نوشت: «خدا تا الان صبرش را داده، باز هم میدهد.»

انتهای پیام

بانک صادرات

پیام

    1. من از خدا میخوام که فرزاد فرزین رو شفا بده من یک بنده حقیر خدا هستم وسید هستم بسیار آقای فرزاد فرزین و آهنگهای او رادوستدارم دوست دارم از خداوند شفای اجل برای این هنرمند کشورمون از خداوند منان خواستارم امین یا ربل آلمان

      12
    1. خدا شفا بده اخه چرا من از هر خواننده ای که خوب میخونه وصدای و آهنگها شو دوست دارم یه بلایی سرش میاد من چشام شور نیست پس چرا اینجوری میشه خدایا به جدم امام حسین قسم میدم که شفاش بدی بهت التماس میکنم خدا خیلی جوانه شفاش بدهم طرفدارش گناه داریم کمک کن اینهمه داغ دیدم بسمه از پدر مادرمو خانواده ام شروع کردی تا به خواننده‌ای مورد علاقه ام این دیگه شفاش بده ازت خواهش میکنم من دیگه تحمل یک خبر بعد دیگه ندارم

  1. انشالله به حق این سال نو و به حق امیر المومنین شفا پیدا کنن واقعا خیلی روزای سختیه برای همه طرفدارانش

    7
    1
  2. کرونا دروغ من اصلا استرس نگرفتم نه تنها کرونا نگرفتم چند ساله سرما هم نخوردم وقتی الکی می گویند کرونا اومده همه حساس می شوند می روند دکتر وقتی بری دکتر دارو میده مادر بزرگ من می گفت پاشو برو دکتر اگه دارو نداد ؟! حتی اگه سالم باشی میده بعد به نظر من به بازیگرها و خواننده ها رو صحنه مواد روانگردان می دهند که انرژی بگیرند اون مریضشون می کنه مثل شادمهر که غش کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا