خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اظهارات فائزه هاشمی در مورد تحریم سپاه

کانال تلگرامی خبرگزاری دانشجو (زیرمجموعه‌ی سازمان بسیج دانشجویی) حرف‌های فائزه هاشمی را با تیتر «اظهارات تخریبی فائزه هاشمی علیه سپاه پاسداران» منعکس کرده است.

این کانال به نقل از فائزه هاشمی رفسنجانی نوشته است:

«فعالیت‌های سپاه به ضرر کشور است! تنها راه بازگشت سپاه به پادگان‌ها این است که در لیست تحریم‌ها باقی بماند! چیزی که از سپاه نصیب جامعه ایران می‌شود، منفی است و باید جایی متوقف شود. فکر نمی‌کنم خروج سپاه از لیست گروه‌های تروریستی به نفع ایران باشد!»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سپاه اگر به وظیفه اصلی خود بازگرددو حمایت از گروه های سیاسی خاص را رها کند .همانند دوران دفاع مقدس محبوب مردم خواهند شد |،زیرا شان و مرتبه نیروهای نظامی بالاتر از گروهای سیاسی (خاص و غیرخاص ) هست .
    سلام و دورد بر شهدای نیروهای نظامی اعم ارتش و سپاه و نیروهای انتظامی و امنیتی

    22
    13
    1. بسیج دانشجویی تیتر خودش رو زده، سر هر جمله فائزه علامت تعجبشو گذاشته پس چرا متنش رو سانسور کرده؟
      اما خودمونیم: چرا سپاه نباس به مادگانها برگرده؟ کی از سپاه دعوت کرده بود بیاد تو هر فعالیت سیاسی و اقتصادی و غیره؟ مملکت قانون داره که گفته جای نیروهای نظامی تو پادگانهاس. از وقتی سپاه وارد سیاست شده تموم اموز کشور بهم ریخته.
      چرا نمیذارن امور سامان بگیره؟

      21
      2
  2. «فعالیت‌های فائزه هاشمی به ضرر کشور است! تنها راه بازگشت فائزه به راه راست این است که در خانه باقی بماند! چیزی که از فائزه نصیب جامعه ایران می‌شود، منفی است و باید جایی متوقف شود. فکر نمی‌کنم خروج فائزه از خانه به نفع ایران باشد!»

    23
    33
    1. کار اگه دست امثال شماها باشه همه ملت رو ممنوع الخروج از خونه میکنین. چطوره اکثریت ملتو از کشور اخراج کنین تا همه چی بیفته دست خودتون؟!

      21
      3
  3. سلام – قانون اساسی کشور خودمان ، سپاه و دیگر قوای نظامی را از فعالیتهای اقتصادی منع ( به قولی تحریم ) کرده است .چرا خودمان رعایت نکنیم که بخواهیم بر سر آن با آمریکا چانه بزنیم ؟

    35
    7
    1. وظیفه سپاه دفاع از جمعهوری اسلامیه
      چه داخل کشور چه خارج کشور. وقتی جمهوری اسلامی اینجور بی رحمانه تحریم میشه وظیفه سپاهه که برای دور زدن تحریم وارد فعالیت اقتصادی بشه

      2
      2
  4. بازگشت سپاه به پادگانها و عدم دخالت درامور سیاسی و اقتصادی ، علاوه بر رعایت قانون اساسی ، توصیه موکد امام شان روح الله خمینی نیز بود .بهترین راه این است که اولا سپاه قدس تماما منحل و امکانات ان بداخل کشور منتقل شده سپس با افراد سپاه قدس ، بازخرید خدمت و تسویه حساب عدم نیاز شوند و برای آینده انها وام راه اندازی کسب و کار داده شده تا بعنوان افراد بخش خصوصی بدنبال تولید محصولا بروند و کارآفرینی کنند .افراد دیگر سپاه هم یا درارتش ادغام شوند و یا تسویه حساب و وام راه اندازی کسب و کار کارآفرینی داده ، بروند دنبال یک کار شرافتمندانه .کاری که باید هاشمی رفسنجانی دردوره ریاست جمهوریش انجام می داد و نکرد بلکه …

    19
    1
  5. اینکه عزیزان ما در سپاه بیایند و با منفی دادن بخواهند فعالیتهای خارج از قانون اساسی سیاسی و اقتصادی خود را (بجای وظایف قانونی نظامی) نادیده بگیرند در نزد ملت جایی ندارد و همین عدم محبوبیت فعلی نتیجه آن است. حالا می توانید بیایید و به نظر من هم منفی بدهید

    21
    3
  6. صدق و کذب یک گزاره بر اساس استدلال و تحلیلی عقلی بدست می اید.تعجب می کنم آقایان گزاره های همیشه صادقه دارن .بر فرض که یک گزاره در گذشته صادق بوده از کجا معلوم هنوز هم صادق باشد. برای رد نظر فائزه هاشمی استدلال بیاورید تا کی می خواهید با منطق زور جلوی دهانها را ببندید.

    16
    3
  7. بسم الله الرحمن الرحیم
    نامه ای را خطاب به خانم فائزه هاشمی منتشر می نمایم :
    خانم فائزه هاشمی اظهارات شما در مورد سپاه عزیز خلاف منافع ملی است. بزرگترین دستاورد های نظام مقدس جمهوری اسلامی حاصل تلاش های بی وقفه ی جهادگران بی ادعا در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه های نظامی و امنیتی و سازندگی می باشد.
    لحن و نوع موضع گیری های شما باعث سخت شدن فضا برای حضور در انتخابات در بین منتقدان دلسوز میشود. لازمه ی توسعه و پیشرفت امنیت است که جز با یاری سپاه عزیز شدنی نیست. کشورهایی مانند چین و روسیه بدون آنکه راه محدود کردن فعالیت های نظامی خود و کاهش برد موشکها را مانند ژاپن و آلمان و غیرو پی بگیرند با حفظ توان نظامی خود به سمت توسعه حرکت می کنند. چطور می توان اینقدر ساده لوحانه به مهمترین و پیچیده ترین مسائل نگریست و خود را خلع سلاح کرد ؟
    از شما و همفکران خود در جبهه اصلاحات خواهشمند هستیم که بیش از پیش برای این جریان و جریانات نزدیک به مرحوم هاشمی و دکتر روحانی و دکتر لاریجانی مشکل و مانع جدید ایجاد نکنند و فقط در حد یک کارشناس سیاسی آن هم با رعایت خطوط قرمز منافع ملی به اظهار نظر بپردازند.
    والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

    4
    19
  8. با عرض سلام اظهارات خانم فائزه هاشمی رو تایید نمیکنم .با این حال دخالت بیش از حد سپاه در همه مسائل کشور رو هم سودمند به حال مردم و نظام نمیدانم .مشخصا و به عنوان مثال در خصوص موضوع مساجد که ۴۰ سال تجربه داشته تم عرض میکنم ؛ ورود سپاه در مسائل مسجد موجب مدیریت دو گانه در مساجد شد از یک سو امام جماعت که به فرموده رهبر معظم انقلاب مدیر طبیعی مسجد است و از سوی دیگرپایگاه بسیجی که فرمانده اش از مسئول سپاه ( خارج از مسجد ) فرمان میگیرد .که موجب اختلافات و منازعات و کشمکشهای بسیار و صرف هزینه ها زیاد در مدیریت این دوگانه شده و میشود .و بدان جا انجامیده که ائمه جماعات مجرب و فاضل و مستقل رو با پرونده سازیها کذائی از مساجد اخراج و طلبه های جوان و بله قربان گو را جایگزین کردند و مساجد خالی تر!!!! شده .!!! و این یکی دهها است !! وظیفه ذاتی سپاه صیانت از دستاوردهای انقلاب است و الحق در این راه مجاهدتهای بسیار نموده مایه افتخار و همیشه محبوب دلهای انقلابیون و ولایتمداران است .با این حال این بدان معنا نیست که ضعفهای ایشان نادیده انگاشته شود .بنده با ۴۰ سال سابقه مسجد داری با مرحوم پدرم راهکارها و طرحهائی برای برون رفت از مشکلات مساجد دارم ولی ….

  9. به نام خدا
    مطالب مهمی را خطاب به اصلاح طلبان مطرح می نمایم :
    اصلاح طلبان نباید کشورهای شکست خورده یا تسلیم شده از لحاظ نظامی مثل ژاپن و آلمان را الگوی توسعه ی کشور قرار دهند.
    چرا چین و روسیه با حفظ توان دفاعی خود توانستند با جهان تعامل کنند و برد موشک های خود را کاهش ندهند؟
    اصلاح طلبان با همه ی عقایدی که دارند باید آمریکا و شرکای او در جهان را دشمن بدانند و از مدیرانی که مدیریتشان از لحاظ مادی هزینه های زیادی می طلبد دوری کنند و کارآمدی و شفافیت را سرلوحه خود قرار دهند.
    جریان اصلاحات بدون سازگاری با ارزش های انقلاب اسلامی توان اثرگذاری نخواهد داشت و مطالبات آن تنها سر و صدای گوش خراش یا تحریفی بی نتیجه به نام روشنفکری دینی از امام خمینی (ره) و اسلام عزیز نخواهد بود. اصلاحات باید در دایره ی آزادی تعیین شده برای استفاده از دستاوردهای روز در فقه شیعه فعالیت کنند تا هم خدشه ای به اسلام وارد نشود و هم عقل تعطیل نگردد. خیلی از مفاهیم جدید علم اقتصاد و سیاست با فقه شیعه سازگار است به جای سازگاری دین با ارزش های مدرن باید نسخه ای نوین از مدرنیته با ارزش های دینی سازگار شود!
    اصلاح طلبان باید برخی مطالبات غیر ضرور خود از جمله دموکراسی غربی و مطالبه برخی آزادی های مغایر با فقه شیعه را اصلاح کنند چقدر بورژوازی و بنگاه خصوصی در کشور وجود دارد که دموکراسی لیبرالی طلب کند ؟ چرا مطالب تنش زا و بازی کننده با احساسات قشر مذهبی جامعه طرح میشود؟
    کسانی که از شورای محترم نگهبان انتقاد می کنند باید بدانند با این افکار و اندیشه ای که بیان می کنند که بسیار تند و تیز است خیلی از خطوط قرمز را رد کردند و با ارفاق و تسامح در انتخاباتها تایید صلاحیت میشوند. اصلاح طلبان باید بدانند باید طبق چارچوب وظایف رییس جمهور و مجلس شورای اسلامی در قانون اساسی شعار دهند. اصلاح طلبان بدون قبولی نظریه ولایت مطلقه فقیه و حرکت تحت قوانین کلان کشور راه به جایی نخواهند برد و هم وقت و هم انرژی خود و هم مردم را هدر خواهند داد.
    خلاصه ی کلام این است که اصلاح طلبان باید اندیشه ی خود را از نو متناسب با شرایط ایران امروز بنا کنند.
    با تشکر

    1
    2
  10. .
    محمدصادق کوشکی عضو دلواپسان گفت: حزب کارگزاران باید فائزه رفسنجانی را به خاطر حرف‌های هنجارشکن‌ش اخراج کند.

    آقای کوشکی،
    سال88 عده زیادی اخراج شدند رفتند به خدمت آمریکا درآمدند اگر تصور می‌کنید خانم رفسنجانی حرف نامربوطی زده فقط مجازید محترمانه با منطق پاسخش بدهید.
    این سو کشان سوی خوشان وان سو کشان با ناخوشان، یا بگذرد یا بشکند کشتی در این گرداب‌ها.
    از جرم ترسان می‌شوی وز چاره پرسان می‌شوی، آن لحظه ترساننده را با خود نمی‌بینی چرا.

    سرور گرامی،
    تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
    1- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی.
    2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی.
    با تشکر از توجه شما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا