خرید تور تابستان ایران بوم گردی

افشاگری یک «انقلابی»: اعضای دولت، رئیسی را ناتوان از فهم کارشناسی می‌دانند

یک فعال سیاسی اصولگرای طیف موسوم به «انقلابی» خبر داد که برخی از اعضای دولت سیزدهم، سیدابراهیم رئیسی را فردی «ناتوان از فهم کارشناسی می‌دانند که توان اتخاذ تصمیم‌های دقیق را ندارد».

به‌گزارش انصاف نیوز، حجت‌الاسلام جلیل محبی می‌گوید: به جز چند نفری از اطرافیان رئیس جمهور که اعضای اصلی ستاد انتخاباتی او هستند و در قوه قضائیه نیز همان‌ها حضور داشتند، باقی افرادی که به تیم این دولت پیوسته‌اند (البته تا جایی که من با ایشان صحبت کرده ام) رئیس دولت را ناتوان از فهم کارشناسی می‌دانند که توان اتخاذ تصمیم های دقیق یا بزرگ ندارد.

آقای محبی که سابقه‌ی دبیری ستاد امر به معروف و نهی از منکر را دارد در ادامه افزود: در بهترین حالت دوستان‌مان با لبخند تلخی بحث را جمع می‌کنند که «آقای رئیسی داره بهتر میشه»!

متن کامل یادداشت جلیل محبی که در صفحه‌ی توییتر این فعال سیاسی اصولگرا منتشر شده در پی می‌آید:

جلیل محبی
جلیل محبی

چند ماهی از تشکیل دولت آقای رئیسی می‌گذرد. کم کم می‌توان شناخت دقیق‌تری از این دولت به دست آورد.

پیش از بررسی عملکرد حوزه های اقتصادی، فرهنگی، عمرانی و سیاسی در مرحله اول باید به عملکرد خود رئیس دولت از نگاه بیرونی پرداخت.

آقای رئیسی در این مدت نشان داده است به نظر مشاوران رسانه ای  – که البته مشاوران حرفه‌ای به نظر نمی‌رسند – اهمیت می‌دهد. تدارک کلید واژه برای سخنرانی‌های رئیس جمهور، زاویه‌های دوربین‌های عکاسی و مانند آنها کار «مهمی» است اما «همه» کار نیست، دوربین درمانی برای مدت کوتاهی جواب می‌دهد، خصوصاً اینکه رئیس جمهور توان ذهنی این را نداشته باشد که تشخیص دهد که مردم متوجه می‌شوند که این کار نمایش است. آقای رئیس جمهور که اهل مشهد است به این‌ مثل مشهدی توجه ویژه کند: یکی از همشهری های آقای رئیس جمهور برای خواستگاری از خانمی آماده می‌شده که رفیق‌اش از سر خیرخواهی به او متذکر می‌شود که وقتی زنگ درب خانه را زدی، پشت آیفن بگو منم نگو مُیُم! مشهدی ساده دل هم در جواب رفیق اش می‌گوید خب میاد بیرون میفهمه مُیُم!!

رئیس جمهور باید قدرت فهم این را داشته باشد که بداند اگر مشاوری به او گفت «ما دوربین را روشن می‌کنیم و شما به راننده بگو اگر درست رانندگی نکنی خودم پشت فرمان می‌نشینم» نباید به حرفش گوش کند و بداند که جامعه می‌فهمد این سیاه بازی است که دور از شان رئیس جمهور است.

حال این رفتار را تسری دهید به امور حاکمیت و تشخیص صحت و سقم پیشنهادات وزرا و معاونین و غیر آنها. به جز چند نفری از اطرافیان رئیس جمهور که اعضای اصلی ستاد انتخاباتی او هستند و در قوه قضائیه نیز همان‌ها حضور داشتند، باقی افرادی که به تیم این دولت پیوسته‌اند (البته تا جایی که من با ایشان صحبت کرده‌ام) رئیس دولت را ناتوان از فهم کارشناسی می‌دانند که توان اتخاذ تصمیم های دقیق یا بزرگ ندارد. در بهترین حالت دوستان‌مان با لبخند تلخی بحث را جمع می‌کنند که «آقای رئیسی داره بهتر میشه»!

ما هم بهتر از بحث را جمع کنیم تا متهم به ریختن آب در آسیاب اصلاح طلبان نشویم…

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. آن یکی پرسید اشتر را که هی
    از کجا می آیی ای اقبال پی

    گفت از حمام گرم کوی تو
    گفت: خود پیداست از زانوی تو

    3
    1
  2. جناب
    احتمال نمیدی که دوربین از قبلش روشن بوده
    وفقط همون قسمت مورد نظر رو بریده باشن؟! که بقیه لازم هم نبوده!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا