خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پوتین: «تراژدی دونتسک» ما را وادار به حمله کرد

بندر ماریوپول که شاهد نبرد سنگین ارتش دو کشور بوده مرکز استان دونتسک است؛ ترکیب جمعیتی کشورهای استقلال یافته از اتحاد جماهیر شوروی در نقاط مرزی شامل شمار قابل توجهی از روزها می‌شود

رئیس‌جمهوری روسیه، امروز (چهارشنبه) گفت، تراژدی‌های منطقه دونباس، روسیه را وادار به آغاز عملیات نظامی در اوکراین کرده است.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه گفت: تراژدی که در منطقه دونباس – خصوصا در جمهوری خلق دونتسک – اتفاق افتاد، روسیه را به آغاز این عملیات نظامی واداشت که امروز همه به‌خوبی از آن آگاهی دارند.

وی افزود: از همان ابتدا اعلام کردم که هدف از این عملیات این است که به مردم ما که در دونباس زندگی می‌کنند، کمک کنیم و عملیات نظامی روسیه تا تامین امنیت کامل برای ساکنان لوهانسک و دونتسک ادامه خواهد داشت.

فیلم | بمباران بدون وقفه ماریوپول

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. نظام جهانی باید باشروع تحقیقات فیزیک هسته ای پی ریزی می شد بعد از آزمایشات شکافت هسته اتم .اولین سوال باید این می شد اگر این قدرت عظیم به دست یک دیکتاتور افتاد دنیا چه کار می تواند بکند.اولین راه اینکه بدست دیکتاتورها نیفتد .استالین دیکتاتور روس بوسیله جنگ جهانی دوم به خاک آلمان ،دانشمندان المان و تحقیقات هسته ای المان دست یافت و هیچ کس مانع او نشد این قدرت به دیکتاتوری چین و کره شمالی هم رسید و هیچ کس عکس العملی نشان نداد.حتل و روز دنیای امروز بخاطر سهل انگاری گذشتگان ماست . حالا دنیا گروگان روسیه شده بنظرم مرگ بهتر از بنده روسها بودن است مرگ یک بار شیون یکبار حکومتهای دیکتاتوری تا قوی تر نشده اند باید تغییر داده شود والا مردمسالاری قربانی دیکتاتوریسم می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا