خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اریک تن‌هاخ سرمربی منچستر یونایتد شد

پس از کش و قوس‌های فراوان اریک تن‌هاخ، سرمربی فعلی آژاکس آمستردام به‌صورت رسمی و با قراردادی سه‌ساله به‌عنوان سرمربی منچستر یونایتد انتخاب شد.

به‌نقل از وب‌سایت ورزش سه، بدون اغراق می‌توان گفت که منچستر پس از سر الکس فرگوسن هنوز خواب خوش ندیده است و روند نزولی این تیم پرافتخار انگلیس هر روز بدتر می‌شود. منچستر در طی چند سال اخیر مربیان بزرگ و نامی زیادی را روی نیمکت خود دیده است. با این حال جز دوران کوتاه ژوزه مورینیو که با کسب 3 جام همراه بود، دیگر جانشینان فرگوسن از مویس و فن‌خال تا سولشر و رانگینک هنوز نتوانسته‌اند دوران پرشکوه فرگوسن را تکرار کند.

شیاطین سرخ پس از انتخاب رالف رانگنیک آلمانی به‌عنوان گزینه موقت تا پایان فصل، حال با سرمربی جوان و خوش‌آتیه آژاکس به توافق رسیده‌اند. تن‌هاخ دوران مربی‌گری خود را در تیم هلندی گو اهد ایگلز آغاز کرد و پس از آنجا مربی تیم دو بایرن مونیخ شد. با توجه به‌توانایی و نتایجش در تیم دوم بایرن، بسیاری گمان می‌کردند او روزی مربی بایرن خواهد شد، اما او به آژاکس رفت و نتایج درخشانش باعث شده نامی در بین فوتبال دوستان پیدا کند.

اکنون مدیران و هواداران منچستر یونایتد امیدوارند ایده‌های جدید و درخشان تن‌هاگ بتواند آن‌ها را از این وضعیت فاجعه‌بار نجات دهد. تن هاخ هنوز سرمربی منچستر یونایتد نشده است و تا پایان فصل با آژاکس خواهد ماند. بنابراین بلافاصله پس از پایان این فصل فوتبالی که چیزی از آن نمانده تن هاخ را روی نیمکت منچستر خواهیم دید. باید منتظر باشیم ببینیم که آیا او می‌تواند دوباره غول فوتبال انگلیس را زنده کند یا سرنوشتی مشابه سرمربیان پیش از خود خواهد داشت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا