خرید تور تابستان ایران بوم گردی

خیانت پیکه به راموس ؛ دردسرهای جرارد تمامی ندارد

خیانت پیکه به راموس جدیدترین دردسر این روزهای مدافع میانی بارسلوناست. در فایل صوتی منتشر شده به نظر می‌رسد پیکه برای زمین زدن راموس تلاش می‌کند.

به گزارش ورزش سه در فایل صوتی تازه منتشر شده از مکالمات پیکه و رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا پیکه از انتقادهای راموس نسبت به روئیس روبیالس رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا صحبت می‌کند.

این اتفاق بعد از آن رخ می‌دهد که همین چند روز پیش باز هم فایل صوتی دیگر از مکالمات پیکه و رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا منتشر شد که در آن به وضوح پیکه در مورد چگونگی برگزاری مسابقات سوپرکاپ اسپانیا اظهار نظر می‌کرد.

حالا در فایل جدید علاوه بر اینکه پیکه در مورد حرف‌های خصوصی بین خود و راموس وانتقادهای او نسبت به روبیالس، را به گوش رئیس فدراسیون می‌رساند، چند مورد رسوایی دیگر هم مشهود است. از جمله این نکته که پیکه با یک لابی گری عجیب زمینه حضور تیم تحت مالکیت خود یعنی آندورا در لیگ دسته دوم اسپانیا را فراهم کرده است.

پیکه پس از انتشار فایل اول خونسردی خود را حفظ کرد و در اظهارنظری گفت ” تنها جرمی که رخ داده است انتشار صحبت‌های خصوصی من و روبیالس است” اما حالا باید دید پس از انتشار فایل جدید آیا باز هم پیکه می‌تواند آرامش خود را حفظ کند یا این بار تند‌تر با این موضوع برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا